Burada kacirdiginiz nokta "mevcut basvuru havuzu" tanimi. Ortada duyurulmus bir basvuru tarihi yok dolayisiyla icerisinden cekilis yapacaginiz bir havuz da yok , 3, 5 gunluk bir basvuru araligi olacagini ve bunu da direk yarin basliyoruz seklinde ilan edilecegeni dusunmuyorsaniz ki bence dusunmeyin bahsettiginiz yilin gerisinde kalindi bile.
DV27 Ekim Fiscal Year ilk ayina surecin yetismesi mumkun degil.
Not. Kimsenin umidini kirmak istemem cekilis olmaz demiyorum daha baslamadan sakatlandi diyorum.







bende en cok ben basvuruyorum diye dusunuyordum sevindim kendime adima ozaman biraz teselli oldu
dahada zor toparlar o
️ Facebookta gruplar var Amerika’da yaşan Türkler arasından da arabasını kiralamak isteyen oluyor gruplara sorarsınız olmadı aracınızı girmeden kiralar ödemesini buradan Kredi kartı ile yaparsınız yada yine Türk gruplarında Uber yapan arkadaşlar var havaalanından sizi alır ertesi günde bankadan hesap açar debit kartınız ile araba kiralarsınız dediğim gibi iş sadece arabaya kalsın o en kolayı belkide.
artık sizinde hakkınızdır.



