@aysegul DV2019 bekleme odası içinde söyledi:
Mülakat deneyimleri sayfasını meşgul etmemek için burada sorayım dedim, bu case number ın son 2-3 hanesini gizlemenin amacı nedir? Yani bu numaranın, x kişisinin eline geçmesinde nasıl bir beis var? Çok cahilane bir soru da olabilir valla kusura bakmayın, çok merak ediyordum da sormak anca nasip oldu 
Anonim kalmak istedikleri icin 
Dosya numaranizi tam yazmanizin direkt bir zarari yok; ama kendi isim, soyisim ve dogum tarihi gibi bilgilerinizi neden acikca vermiyorsaniz ayni nedenden dolayi dosya numaranizi da vermeyin.
Sizin buradaki tum bilgilerinizi bilen biri DS260 formununuza da, dolayisiyla diger kisisel bilgilerinize de erisebilir.