.....Australya duty free sigara isini kaldirdi,ne disariya gidene nede iceriye gelene sigara satiliyor,baska ulkeden alip getirmekde gumruk vergisine tabi,yani bir karton getirseniz vergi odersiniz,sadece 20 tanelik bir paket ve birde acilmis paket serbest......Australyada sigaralar kapali raflar arkasinda yani sigarayi kimse gormuyor,bir yerde isimleri ve fiatlari vardir..20 tanelik en ucuz sigara 30 dolar civarlarinda,turk lirasiyla 1000 liraya yakin,yolda yururken filan bazi insanlardan sigaran varmi bir tane verirmisin diye soran oluyor,kullanmiyorum diyorum,kullansamda sigara isteyene 2 dolarin varsa bir tane verebilirim derim.googleden baktim, en ucuz 20 tanelik paket $37,75 olmus
....Kendim 30 yil sigara kullandim,simdi dusundugum zaman 30 yil parami havaya uflemisim,hem kendime hemde cevremdekilere zarar vermisim,hayat tecrubesi olan bir sahis olarak sigarayi birakin derim,sonunda kazanan siz olursunuz