Merhaba. Bugün, vize yenilemek için teslim ettiğim pasaportum, mülakata katılmam gerektiği belirtilen yazının yanına tik atılarak beyaz bir kağıt ile teslim edildi. Ayrıca, 3 ay daha geçerli olan vizem iptal edilmiş. Bundan sonraki süreç için tecrübesi olanlardan yardım rica edeceğim.
-Randevu için “Başvuruyu Kapat ve Yeni Başvuru Başlat” kısmından mı yeni randevu oluşturmam lazım? Bura değil ise hangi başlık altında bu işlemi gerçekleştireceğin?
-Önceki vize mi bekarken almıştım. Şu anda evliyim ve bür çocuğum var. Sürece tek mi devam etmeliyim yoksa beraber mi girmrmiz mantıklı olur? (Eşim ve oğlumun hiç yurtdışı geçmişi yok)
Şimdiden değerli cevaplarınız için çok teşekkür ederim.