@Serhat-Tarhan-0 sorduğunu soruda bir şey yok size cevap veren kişi sadece kendisini forumun ağası olarak görüp herkese üst perdeden konuşmayı seven hala neden forumda tutulduğu bir çok üye tarafından anlaşılamamış birisi. Onun için aldırış etmeyin hatta engelleyip geçerseniz mesajlarını görmezsiniz böylece.
Sorunuza gelirsekte yorum yapmak zor bu gidişat devam ederse başvuruları açmak istemeyecekler gibi gözüküyor. Mevcut başvuru dönemini es geçmiş, hali hazırda işleyen dönemi durdurmuş bir yönetim bu ikisindeki işleyiş böyle devam ederken yeni dönemi açması mantıklı gelmiyor bana