Doktorun sitesine baktım bunlar yazıyormuş zaten bilginize:
Yanınızda Ne Getirmelisiniz?
Geçerli pasaport.
DS260 formunun konfirmasyon sayfası (K-visa için DS160 formunun), çıktısı
Konsolosluktan gelen davet epostasının çıktısı.
COVID-19 aşı belgeniz, lütfen çıktısını alıp getirin (detaylar için tıklayınız).
Varsa, orjinal aşı belgeleriniz (Türkçe veya İngilizce).
Geçmişinizde hastalık varsa, kronik bir hastalığınız varsa veya önemli bir ameliyat geçirdiyseniz, tıbbi begeleriniz (epikriz raporu vb.) veya tedavi planlarınız.
Düzenli kullandığınız ilaçlarınızı veya isim ve doz bilgilerini.
Psikiyatrik hastalığınız varsa, psikiyatrik tedavi için ilaç kullanıyorsanız, sakinleştirici veya rahatlatıcı ilaç kullanıyorsanız tedavi planınız.
Gözlük kullanıyorsanız yanınızda gözlüklerinizide getiriniz.
Eğer anne iseniz, çocuklarınızın doğum tarihlerini.
Web sayfamızdan randevunuzu aldıktan en az 4 gün sonra size ulaşacak onay mektubunuzu yanınızda getirebilirsiniz, size yardımı olabilir.
Getireceğiniz belgelerini Türkçe veya İngilizce değilse, lütfen İngilizce tercümelerini getiriniz.
Randevu almadan önce lütfen DS-260 formunu tüm aile bireyleriniz için tamamlayınız. (Eğer vize kategoriniz gerektiriyorsa.)
Muayeneye gelirken fotoğraf getirmenize gerek yoktur, fotoğrafınız geldiğinizde merkezimizde çekilecektir.
Muayeneye gelirken aç veya tok olmanız muayene sürecini etkilememektedir.