@californiapostdoc, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
Benim kabulum Mart 2025 ayında geldi (PD Kasım 2023). Hala Welcome Letter'a cevap vermedim ve DQ değilim.
Kabul dediginiz USCIS approved statusu mu? Oyleyse PD tarihinize gore bu durumda bir gariplik var sanki, aciklayabilir misiniz?
@californiapostdoc, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
Ekim bülteniyle hem DOF hem FAD olarak current oldum.
DQ olmadiginizi belirtmistiniz, DQ olmadan nasil current olabiliyorsunuz aciklarsaniz daha iyi yanitlayabiliriz.
@californiapostdoc, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
@meke hocamızın yukarıda belirttiği gibi 6 ay gibi süreler şu an DQ olmasam bile gerçekçi olabilir mi ?
DQ ve current iseniz su an Ankara EB2-NIW performansi en fazla 6 ay oldu. 6 Aydan daha kisa surenler de var forumda, bu konuda Ocak - Mayis arasina bakmaniz iyi olur. Ornek @Megadeth, Current olduktan 2 ay sonraya IL aldi ve Temmuz'da mulakata girdi.
@californiapostdoc, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
NVC sitesinde şu an Ankara'da Ocak 2025 DQ olanların mülakat günü verildiği söyleniyor.
Bu bilgiye nereden ulastiniz acaba? Kaynaginiz ChatGPT ise size referans olmamali.
@californiapostdoc, içinde söyledi: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)
Ocak 2025'de DQ olmak için ve interview alabilmek için current olmak gerekiyor.
Bu varsayiminizi soyle destekleyebilirim, DQ=01/25 oldugunda 05/2026 current olunabilir ve 07/2026 - 10/2026 arasi mulakata girilebilir. (Referans vaka - @Megadeth, DQ=24/1/2024 iken 05/2025'te Current oldu 2 ay sonraya IL aldi ve 07/2025'te mulakata girdi)
Ozetle sunu onerebilirim:
Basvuru vize tipiniz EB2-NIW fakat AOS yapmaya calisiyorsunuz sanirim.
DQ olmadan Current olmayi planlayamazsiniz, once DQ olmak icin gerekli asamalari tamamlamali ve ondan sonra current olmayi beklemeli ve en erken IL alabilmek icin biraz sansina beklemeniz gerekir.
Ve son sorum, AOS yaparken ayni dosyayi NVC'ye nasil cevirebilirsiniz bilmiyorum, siz biliyorsaniz lutfen bizi de aydinlatin.