@Chromium Ah hocam ah ben sadece DV24 ile başladım DV25'e başvurdum o da çıkmayınca dedim bu iş olmayacak sen daha çok beklersin bu Çekilişi bu gidiş kalıcaksın evde yaş 19 un sonları çıktım bir danışman şirket ile anlaştım Polonya işci vizesi için işimi buldular vizem halloldu çıktım Polonyaya gittim DV26'ya da Polonyadayken başvurdum o kadar berbat bir çekiliş ki kafandan Amerikayı silip taşınıyorsun Yine ya çıkarsa umudu var
Neyse başvurdum DV2026'ya Polonyada çalışıyorum falan o esnada işte hayat ya kapımı evlilik çaldı
şu son 6 ayda ne olduğunu bile anlamadım döndüm Polonyadan şimdi evlilik vizesi ile Amerika bekliyorum ha bu arada DV26 Yine çıkmadı şansım patates ya ondandır 
Kısacası DV ucu sonu gelmeyen bir çukur gibi hep bir hayal ile yatıyorsun Loto bileti diyicem Loto bileti bundan daha insaflı kimse lotodan milyoner olucağını hayal edip yatmıyor ama bu öyle bir şey ki bana çıkıcak Amerikaya kaçıcağım moduyla uykularını kaçırıyor şunun vuruculuğu Lotodan bin kat yüksek yemin ediyorum xD
Günün sonunda ne mi oldu Polonya için harcadığım binlerce euro boşa gitti yine başladığımız noktaya döndük Yine Türkiye'ye döndük yine deniyoruz hayat loop gibi bir türlü kıramadık şu zinciri ya hayır üzüldüğüm nokta madem böyle bişi beni bulucaktı binlerce Euro polonyaya dökmeden gelseydi keşke :FF Neyse kısmet demek ki Avrupayı deneyimlemekde varmış şansımızda
En azından bir gün Amerika'ya gidersem Avrupada yaşam hakkında konuşulursa ağzımı yaya yaya ukalalık taslayabilirim +1 Puan bu arada 11 sene çok ya... Ben 2 HBNS Sonrasında umudu kesip direkt Avrupaya sardım sizin 11 sene bunu denemeniz gerçekten forumda sizin gibi bir kaç hocamız var hakikaten çok sabırlılar zaten en çok onlara çıkmasını isterdim ya ilk başvuruda alan adam yerine 10 küsür senedir başvuranlar bence çok hak ediyor ciddi hikaye...
Ha bu arada yazıyı bitirmeden bu hüzün konusunda katılıyorum 2.çekilişten sonra buraya her girdiğimde gözüm doluyordu ya mülakat deneyimlerini okuyorum falan bir yandan seviniyorum biri kurtulmuş diye bir yandan kendi yanan hayatım için gözlerimin içi doluyor falan öyle garip bir duygu ki kırgınlık ile zevki bir anda yaşıyorsun o an kendi mülakat deneyimini falan hayal ediyorsun kendini çok uzak yerlere götürüyorsun sonra bir uyanıyorsun hepsi sadece hayal...