@barisakkaya gardaşım adam sana iğneleyici bir şey dememişki neye tepki gösteriyorsun
mahmutceliker
@mahmutceliker
Special Education Teacher
mahmutceliker tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@güneşinkızı Federal Register'da ilan edilen pasaport şartı ve 1$ ücreti vb yeni güvenlik protokollerinin başlangıcı bundan dolayı o haftanın hareketli geçmesini umuyoruz
-
RE: Dolar ÇıldırdıGündem ve Sohbet içinde yayımlandı
@aysegul
En mantıklısı o gibi yine maalesef bizim " ekonomistlere" güven olmuyor tutmaya çalıştıkları gibi önceden yaptıkları gibi her an aşağıya da çekebilirler en güvenli liman yine altın tabii ki ama doların önündeki bendin kırılması an meselesi de olabilir. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Kazansak dahi numara büyük oldukça baş ağrısı çok olur yapılacak tek şey duamızda detay vererek sıra numaramızın küçük olmasını niyaz etmek
her geçen günde zorlaşıyor böyle kazanıpta kaybeden Allah bilir kaç kişi vardır -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Crazyman helalinden bi 50 yeterdi. sürpriz olarak pasaport şartı gelse...
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@AhmetGS17 Daha açılmadı ki zaten hocam
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Beyaz saray 15 Afrika ülkesini daha giriş yasağı olan ülkeler arasına eklendiğini açıklamış . Her kategoride güncellemeler devam eder gibi gözüküyor.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mirage-0 hiç kimse bilemiyor:)) inşallah diyelim sizin için
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asariel şimdilik 11 nisanı bekleyeceğiz belki o zaman güzel haberler gelir ama 27 her türlü atlayacklar gibi
mahmutceliker tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Okyay-Deveci Merhabalar sorunuzu yanlış başlık altında soruyorsunuz
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1424/f2a-ve-f2b-vize-süreçleri-green-card-sahiplerinin-eş-ve-çocukları/5862
buradan sorunuzu sorabilir daha önceki deneyimleri okuyabilirsiniz diğer sorularınız ve merak ettikleriniz için forumda yer alan arama moturunu da kullanabilirsiniz. -
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Han-0 Yetişir daha önce olan dönemler olmuş ayrıca bu eski bir sistemdi bir ayda başvuru alıp kazananları açıklayabilirler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mirage-0 hiç kimse bilemiyor:)) inşallah diyelim sizin için
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@güneşinkızı Federal Register'da ilan edilen pasaport şartı ve 1$ ücreti vb yeni güvenlik protokollerinin başlangıcı bundan dolayı o haftanın hareketli geçmesini umuyoruz
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asariel şimdilik 11 nisanı bekleyeceğiz belki o zaman güzel haberler gelir ama 27 her türlü atlayacklar gibi
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mertq Merhaba kardeşim her ülkede geçerli olabilecek bir lisans diplomasına sahip olmak sadece iş olarak değil farklı vize kapılarını açabilecek bir kurtarıcı olabiyor imkanın varsa lisans yapman senin için daha faydalı olacaktır illa amerika olacak diye birşey yok zaten şuan hayli zor farklı ülkelere gitmek isyorsan sağlam bir profile sahip olmak gerekiyor buda güçlü bir lisans (ör mavi diploma olanlar) ve güçlü bir ingilizce ile mümkün oluyor bugün benim de en yakındığım konu ingilizce dil bilen adam her yerde kıymetlidir wat ve benzeri (wah, was) gibi programlarda dediğim iki kaide üzerinde şekilleniyor yine. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz hocam sizce de açılma ihtimali var mı ? benim pek umudum yok bu sene için ama
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Sanki bundan sonra gelen bomba olur gibi hocam

bi yaşamadığımız savaş kaldı zaten -
RE: Camp America J1 Kimsenin konuşmadığıÖğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
@Erdem-0 Merhabalar Hocam Dil için hangi seviyeyi min kabul ediyorlar ayrıca bunu yaptıktan sonra diğer j1 alanlar gibi bunda da 2 yıl yasağı var mı ve max kaç ay kalınabiliyor o vizeyle
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Onur-AKYILDIZ Hocam ağzından bal damlıyor:)) inşallah inşallah