Çok kısa aralıklarla iki girişim oldu. Son çıkışımdan 19 gün sonra tekrar ABD’ye geldim.
Görevlinin soru soracağını tahmin ettiğim için, pasaportu verirken önceden hazırladığım notu da uzattım:
I visited last month and stayed for a month, then returned to Turkey for my medical checkup.
I'm back now because my son is running in the Philadelphia Marathon.
I want to watch and support him.
I have a return ticket.
Kağıdı dikkatle okudu, ardından “Bagajda gıda var mı, yanınızda para var mı” diye sordu.
“Çay ve Türk kahvesi var ama para yok” dedim.
Pasaportu ve kağıdı geri uzatırken, “Tamam, iyi geziler” dedi.
Seyahat amacımı dürüstçe açıklamak çok rahat geçmemi sağladı.






vize işleriyle uğraşan bir tanıdığıma durumu anlattığımda şaşırdı ve bir hata olması gerektiğini, anlaşmaya göre b1/b2 vizesinin on yıllık verildiğini, ais sitesindeki iletişim numarasını arayıp durumu düzeltmeye çalışmamı önerdi. yarın arayacağım. 20 yaşındaki bir öğrenciye de 1 yıllık vize verildiğini gördüm. umudum yok ama gelişmeleri aktarırım. yardımcı olabileceğini düşünen herkesin fikirlerine açığım.



