@kutupyildizi, içinde söyledi: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları
@Riethian merhabalar öncelikle vakit ayırıp sorumu cevapladığınız için çok teşekkür ediyorum aslında kastettiğim videoyu bu değildi bir türktü youtuber ancak yinede söyledikleriniz benim için yeterli çok sağ olun.
'Ayrıca buranın amacı soru sormak bilmediklerimi öğrenmek öyle değil mi?
Ben soru sorunca neden eksi atılıyor onu anlamış değilim daha önceden böyle bir soru sorulmamış denk gelmedim gördüklerim kadarıyla e neden başka biri soruya eksi atabiliyor çözebilmiş değilim saçma bir soru olduğunu da düşünmüyorum sürece dahil olmak için kafama takılan soruyu daha önceden süreci başlatan arkadaşlara sormak istiyorum sadece bu da zaten böyle bir forumun oluşmasındaki amaç'
eger soru sizden dogal bir sekilde gelseydi daha farkli olurdu, ama foruma baska kaynaklardan yanlis bilgi tasinmasini genelde hicbir uyemiz hos gormuyor. Siz de bunu yaptiginiz icin eksilenmissiniz... ki bence de bu aktardiginiz yanlis bilginin eksilenerek gorunmemesi yerinde olmus...
Ben de arkadaslar gibi bilgi aldiginiz kaynagi degistirmenizi tavsiye ederim, cunku overqualified olmak EB-3C surecinde bir problem teskil etmiyor, bu sekilde universite mezunu olup vizesini alan cevremden 2 kisi biliyorum. Bu bahsettiginiz arkadaslar neye dayanarak kesin red alacaginizi iddia etmis bilemiyorum ama zaten bu kendi problemleri, forumun degil; lutfen bu tur yanlis bilgileri foruma tasimayin. basvuru surecinizde bol sanslar!