@Osman-KAYA her uye icin ya da her eyalet icin ayri baslik olusturamayiz maalesef. Zaten evlilik sonrasi tum yapacaginiz islemler federal duzeyde duzenleniyor, yani yapacaginiz islemler tamamen ayni...
Nisanlilik vizesi icin su basligi kullanmalisiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/274/k1-vizesi-nişanlılık-vizesi
Evlilik islemleri isin su basligi kullanmalisiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/1683/amerika-da-evlilik-yapmak-evlilik-islemleri
K1 sonrasi Green Card alma sureci icin su basligi kullanmalisiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/118/aos-adjustment-of-status-ile-green-card-almak








İnş çıkar


Ablan olarak hayallerinden hiçbir zaman vazgeçmemeni tavsiye ederim, çekilişe de bel bağlama başka yollar bulmaya da çalış çok gençsin, biz 40 a merdiven dayadık o yüzden çekilişi bekliyoruz





