Merhaba,
Deneyim paylaşımı ve soru :
6 Şubat günü eşim le birlikte mülakata girdik. Pasaport - foto - adli sicil ve nüfus kayıt istendi - verdik. Çocuğunuz nasıl ABD de doğdu - petitioner kim- bir yıldan fazla bir ülkede bulundunuz mu - sorularını sordu. Tebrik etti ve ayrıldık. 7 Şubatta benim vizem basıldı ve kargo edildi. 10 Ocakta eşimin pasaportu kargoya verildi ancak vize yoktu. 12 Ocakta statüsü "Ready" olarak güncellendi. Şu ana kadar herhangi bir bilgilendirme yapılmadı - eksik evrak belirtilmedi.
Konu hakkında bilgi olan varsa seviniriz.
IR-5
DQ: 01.08.2024
Ungan : 04.02.2025
Interview Date: 06.02.2025