selam arkadaşlar. Benim de birkaç sorum var.
interview tarihimiz netleşti diyelim. biz iş başvurusu yapmaya başlayabilir miyiz? interview sonrası amerikaya girdiğimizden itibaren legal olarak çalışabiliyor oluyor muyuz? yoksa illa fiziksel olarak green card'ı almamız mı lazım? iş bulmadan giriş yaparsak, 1-2 hafta sonra tekrar çıkış yapabilir miyiz? yoksa illa fiziksel olarak almayı beklemek mi gerekiyor o zaman?
benim kafamda interview tarihi netleşince iş başvurusu yaparım, kabul alınca giriş yaparım gibi biri vardı. bu şekilde olmuyor mu?