@Flight101, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası
@EzgiLera Kesinlikle katılıyorum, zaten @Bluey Süreç sorularını direk süreç kısmına nasıl plaselediklerini çok güzel örnekledi...1 aydır yıllık iznimde süreç kısmında iyi mesai yaptım...Güzel işler başardık, dosyayı taşıdık...Laf aramızda araya Yunanistan schengeni bile sıkıştırdım
....Bir diğer taraftan eyalet şehir seçim işleri devam ediyor ağır ağır...Ufak kız var onun için yerleşim yeri seçme işini erkenden başlattım...Aurora OH da bir kuzen Phoenixville PA de bir diğer kuzen olunca beni araya alıp Pittsburg diyorlar...
...Bir yanım Atlanta diyor...
Pensilvanya’da maaşlar, yaşam şartları nasıldır bilmiyorum ama vergi yüksek, benzin pahalı. Oradan geçerken yol boyunca geçtiğim, gezdiğim yerlerle kıyaslayınca hep en yüksek benzin fiyatlarını orada görüyorum. Aynı şekilde fast food fiyatları da daha yüksek ve kampanyalar daha az.
Aurora güzel bir yer. Ara ara gidiyorum o tarafa. Columbia, North Face, Banana Republic, Michael Kors, Tommy Hilfiger, GAP, Skechers gibi markaların birlikte olduğu bir açık mall var oraya gidiyorum. Markaların bazıları outlet ama bence hepsinde fiyatlar uygun ya da çok fazla kampanya yapıyorlar. Bence güzel. Bakınca küçük bir yer aslında ama elinizin altında bir çok şeyi bulabilirsiniz. Bir de nedense çok fazla galeri var o bölgede. Ya da benim baktığım arabaların stoğu hep orada görünüyor
Tabi kira fiyatları falan nasıldır onu bilemiyorum. Ohio genelinde ise yaşam şartları iyi, iş bulmak nispeten kolay çünkü geniş bir çalışma alanı var. Ama özellikle imalat ve sağlık sektöründe çok geniş seçenekler var.
Ama iklim sizin için ön plandaysa bence Georgia kesinlikle daha iyi 