@nbbyr Her ayın bülteninde AOS filing için A tablosu mu yoksa B tablosu mu kullanılacağı belirtiliyor. ( hem family based hem employment based kategorileri için). Genelde mali yılın ilk aylarında B tablosu baz alınıyor. Ekim ve Kasım ayında AOS filing için B tablosu kullanılacağı duyuruldu.
Genelde Remzi Kulen'in son video'sunu izleyen veya paylaşımını gören kişiler bu durumu yeni bir haber gibi sanıyorlar ama öyle değil zaten uzun süredir uygulanıyor. ( siz böyle yaptığınız demek istemiyorum genelde öyle olduğu için söylemek istedim)
Aralık 2023 için hangi tablo kullanılacak açıklanınca göreceğiz.
Bu başlığın ilk iletisinde bülten ile ilgili genel tanımlar ve tabloların nasıl okunacağı ile ilgili bilgiler mevcut.
Ayrıca aşağıdaki başlıkta bülten ile ilgili detaylı açıklamaları bulabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/6765/eb-3c-ew-other-workers-vizesi-aşamaları/72?_=1699188468596