Sn @Rushvisasnow , @denizci10
Musterilerinize verdiginiz degerli hizmetleri takdir ile karsiliyorum. Ayrica YesilkartForum'a katkilariniz icin de mutesekkirim.
Atlamis olma ihtimalinize karsi bir hatirlatma yapmak istedim; lutfen paylasimlarinizdaki, kendinizden baska kisi/kurumlara ait olan, ekran goruntulerini ya siliniz ya da tamamen anonim hale getiriniz
(isim, pasaport no, vs gibi bilgilerin halka acik olarak kismen olsa dahi paylasilmasi diger kisisel bilgilerle eslestirilebilme olanagini ortaya cikarir, kanuna aykiridir).
Gunumuzde birakin kisisel verileri, kisilerin yuksek guvenlikli bir kurumdaki (hatta baska ulke topraklari sayilan mekanlar) veya herhangi bir yerdeki (hastane, muayehane, resmi kurum, vs.) sahsi randevularina ait bilgilerin halka acik paylasilmasi dahi ongorulemeyen sorunlara sebep olabilir.
Etik yonununden ote ilgili kanuna ve uygulamalara dair bilgi edinmek isterseniz: KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU
Ayrica, halka acik payasilmasini bir kenara birakirsak, randevu alma hizmetine dair gereklilik sonlandigina gore, ilgili sahislarin kisisel verilerinin size ait kayitlarda da ya anonimlestirilmesi ya da silinmesi gerekecektir.
Verdiginiz hizmetin reklamini yapmak veya alinan hizmete tesekkur etmek adina ucuncu kisilerin verilerini halka acik kullanmaya neden ihtiyac duydugunuzu anlamakta zorluk cektigimi de belirtmeliyim.
Eger "musteriyi kanitla ikna" benzeri amaclar guduluyorsa farkli ve saglikli yontemlerin oldugunu hepimiz biliyoruz (orn. kendi web sitenizde memnun musterilerinizin yorumlarini paylasabilecekleri bir yer acabilir veya ilgili onaylari alip goruslerini siz paylasabilirsiniz).
Anlayisiniz icin tesekkur ederim.