Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

• Arkadaşlar merhaba kendim İçin davet mektubu örneği ararken rastladım.Sizlerle paylaşmak istedim Çeşitli başvurular için örnekler mevcut olan bir site eminim faydalı olacaktır.İyi günler

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@air_technic elinize saglik 🙂 Guzel bir turist vizesi davetiye mektubu... Sayfadan silinir diye buraya da aktarayim:

January 27th, 2016

United States Consulate General
    Address of the Consulate

Dear Honourable Consul,

SADE OMOTOLEWA – PASSPORT NO AO234567 – DATE OF BIRTH (24 JUNE, 1983)

My name is Maya Louhre, and I reside at 4532 68th Street, New York, NY 12546. I am a United States citizen (or lawful permanent resident alien).

I am requesting that you issue a tourist (B-2) visa to my girl friend Sade Omotolewa who resides at 234 lane, House 2, Mararaba Estate, Ikeja, Lagos, Nigeria. This is to allow her to visit with me in the United States. We have been friends for the past 2 years and I would like her to visit, this summer.

Sade will be visiting with me from June 1st 2016 to June 30th 2016. This will be a great time because we will both be off work at this time. During her stay in the United States, she will stay with me at my home at the address stated above.

I will be responsible for all of her accommodation expenses while she is in the United States. Upon the termination of her visit, she will return to Lagos, Nigeria.

Sade will be presenting this letter to you, together with other evidence to establish her close ties with Nigeria, and to assure you that she will return prior to the expiration of her stay in the United States.

Your kind consideration to this request will be greatly appreciated.

Yours Truly,

Maya Louhre
    4532 68th Street, New York, NY 12546
    1-202-123-1234

• Green cardlı birisi Davet mektubu yollayarak Eşini veya Ailesine turistik vize için davet mektubu yazabilir mi ?

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@nevermore Davet Mektubu Örnekleri içinde söyledi:

Green cardlı birisi Davet mektubu yollayarak Eşini veya Ailesine turistik vize için davet mektubu yazabilir mi ?

yazabilir ama esi cok buyuk ihtimal vize basvurusunda red alir. Ailesinin vize alma sansi hala yuksek (eger Turkiye ile baglarinin hala guclu oldugunu ve Turkiye'ye geri doneceklerini gosterebilirlerse)

• Merhaba arkadaşlar bana davetiye mektubu geldi Amerika dan ama zarfı ben açıp attım sadece davet mektubu elimde bi sorun çıkarmı bu yüzden ?

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@zeus Davetiye mektubu zarfı içinde söyledi:

Merhaba arkadaşlar bana davetiye mektubu geldi Amerika dan ama zarfı ben açıp attım sadece davet mektubu elimde bi sorun çıkarmı bu yüzden ?

Imza, isim, tarih vs. varsa mektubun ustunde bir sorun olmamasi lazim, kapali zarf olsaydi belki daha iyi bir intiba birakabilirdi ama illaki sart degil. Bu sekilde de turist vizesi basvurusu yapabilirsiniz.

• Teşekkürler

• @crazycells Eşi neden red alır dönmez düşüncesiyle mi?
    Bir de bu mektup gelecek kişiye mi yollanıyor yoksa direkt konsolosluğa mı?

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@money-money-money Davet Mektubu Örnekleri içinde söyledi:

@crazycells Eşi neden red alır dönmez düşüncesiyle mi?
    Bir de bu mektup gelecek kişiye mi yollanıyor yoksa direkt konsolosluğa mı?

evet, geri donmez dusuncesiyle.

Mektubu vize alacak kisi mulakata goturuyor.

• ⭐⭐⭐⭐⭐

Bu da Green Card'li statudeyken kardesinize turist vizesi almak icin yazabileceginiz bir mektup ornegi:

(hemen asagidaki noktalar bosluk olacak)
    .......................................................................................................................Isim Soyisim
    .......................................................................................................................Acik adres
    ........................................................................................................................Telefon

July 20, 2018

To: U.S. Consulate,
    Ankara, TURKEY

My name is Isim Soyisim. I am..............in New York in Legal Permanent Resident Status.

I am writing this letter to confirm that I have invited my sister, Isim Soyisim (d.o.b.: dogum tarihi), to visit me for a period of 2 months during her summer break in this summer. We will visit touristic places, museums and historical places and do touristic attractions in New York City and Washington DC area. Upon termination of her visit, she will go back to Turkey and continue her medical doctor training.

During her stay in the US, I will provide her housing, food-drink, medical insurance and everything else she needs. She will stay with me in my house at the full address provided at attachment.

My bank statement, copy of my Green Card and SSN card are attached.

Your consideration of this request is greatly appreciated.

Sincerely,
    Isim Soyisim
    Imza

• ⭐⭐⭐⭐⭐

Bu mektup da sirketinizin, turist vizesi basvurusu yaptiginizi ve seyahatinizi onayladigini belirten bir ornek:

(From)
    Name of the Employer,
    Full Address of your company

(Today’s date)

(To)
    Full Address of the Embassy/Consulate

Subject: No Objection Certificate for (Employee’s Name)

Dear Sir/Madam,

This letter is to confirm that Mr./Mrs. _________ is an employee with our company since _____ on a full-time basis. He is currently working as a ________(designation) at ________(company name) and his annual salary is USD _____ P.A.

Mr./Mrs. ______ has expressed his/her interest in visiting _______(name of the country you’re visiting) for leisure and tourism purpose. Our company has no objection regarding his visit to ______(name of the country) for _____ days.

I’d also like to let you know that his/her leaves have been approved from ______ (leave starting date) to _______ (leave ending date) for this overseas trip. We’re expecting Mr./Mrs._______ to report for work on _____ (date) on the expiry of his approved leave.

If your office requires any further details for enquiry, please feel free to contact us.

Yours sincerely,

(undersigned, with round seal of the office/department along with stamp)

Name of the employer,
    Designation,
    Company Name.

• selamlar, ailemin bizi ziyaret etmesi için davetiye yollamak istiyorum da, amerikadaki durumumuza "green card holder ( kartın üstündeki uscis # ...) ile başlayan numarayı yazdım. dogru olmuş mu ? green card holder yerine baska bir ifade mi kullanmam gerekir? teşekkürler.

• ⭐⭐⭐⭐⭐

@damladav uygundur 🙂 ne anlatmak istedigi ortada 🙂 diger kullanabileceginiz tabir ise legal ya da lawful permanent resident

• @crazycells örnek davetiye mektubu var mi? Kardeşimin turist vizesi alımı için bu davetiye mektubu veya brnim göndereceğim farklı bir mektup veya evrak varmi for? Yarımlarınız için Simdiden teşekkür ederim.

• @ashborn daha önce geçen yıl forumda paylaşmıştım

https://yesilkartforum.com/forum/topic/355/davet-mektubu-örnekleri

yardımcı olur diye düşünüyorum.Bol şans

• @zeus Normalde davetiye mektubunun birisi size , diğeri konsolosluğa gönderilir. Onlar ikisini match ederler.Eğer konsoloslukdaki önce gelmemiş ise bazen sistemden kontrol edilir.

• @air_technic çok tesekkurler.

• @redsat2000 tesekkurler. Konsolosluğa gönderim mail adreslerine gönderim yeterli midir yoksa fiziksel olarak postalamak mi lazım?

• @ashborn davetiyeyi gonderen şirket kim ise o email ve posta ile yollaması lazım. Davetiye düzenlenen kişi ise kendisine hitaben gelen ek bir davetiye mektubu ile teyid ve vize başvurusu için gider. Siz davetiye gönderen şirket misiniz yoksa davetiye ile vizeye başvuran mı ?

• @redsat2000 şuan amerikada olan ve kişisel olarak davetiyeyi gönderecek kisi benim. Bu durumda posta ve e mail ile ikisini birlikte göndermek lazım anladığım kadarıyla. Dogru mudur? Tesekkerler.

Benzer Başlıklar

Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

Çevrimiçi

Kullanıcı

Konu

İleti

| | | |