@Aragorn, içinde söyledi: Turist vizesiyle gelip evlenmek
Arkadaşlar ben bilgisayar mühendisliği 2. Sınıf öğrencisiyim ileriye dönük planlarım var ve şu an yazılımın en iyi olduğu yer Amerika ben de orda evlenip orda çalışmayı düşünüyorum bankada 13000 dolarım var 4. Yıla kadar biriktirecem diplomamı alıp amerikaya turist vizesiyle gidip orda evlenmeyi düşünüyorum ve orda çalışmayı istiyorum sizce Oluru var mıdır bunun biraz uzun oldu ama kusura bakmayın
Turist vizesini surada belirtilen nedenlerle alabiliyorsunuz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/95/b1-b2-ziyaretçi-vizeleri-i̇ş-turi̇zm-tibbi̇-tedavi̇?page=1
maalesef "evlenmek amaciyla" turist vizesi basvuru yapamazsiniz, ayrica Turist vizesiyle calisip para kazanmaniz da yasal bir durum degil.






biraz şaşırdım açıkçası formda erkek ya da kadın seçince mi değişiyor acaba? Bir yanlışlık olabilir diye baştan ds 160 doldurdum babama, yine o soruları sormadı
bana da o bahsedilen sarı sakallı beyefendi geldi fakat sorun olmadı vizemi onayladı



