Arkadaşlar merhaba, ben dün alabildim vizeyi. Herşey için çok sağolun. İki soru sordu verdi onay kağıdını. Niye gitmek istiyorsun? Açıkta round-trip uçak bileti var süresi bitecek, eşimin turist vizesi var benim yok. Tr de ne iş yapıyorsun? Hukuk fakültesinde akademisyenim. Bu kadar. Hep İngilizce konştk, çalışma vizemiz var ve kullanmayacağız, onunla ilgli bir soru sormam lazım Türkçe konuşabilir miyiz biraz karışık dedim. Duymazdan geldi ve İngilizce devam etti. Sonuç olarak herkese red vermiyorlar benim moralim bayağı bozulmuştu buralarda red oranını az görünce alamayacağım diyordum. Neyse ki alabildim. Ailem turist vizemi hep yenilemiş, ancak ben ihtiyaç duymadığım için 2015 te bitmişti ve yenilemeyi hiç akıl edememiştim. O sebeple mülakata girmem gerekti.