Merhaba bir haftadır bu hisseye bakıyorum sizin fikirleriniz nedir?
hisse konusunda biraz araştırma yaptım firma tamemn bitcoin yatırım yapan bir firma borçlanmaları tamamen uzun vadeli ve bitcoin dayalı yani firma bugun aldığı borçlar bitcoin alıyor borçların çoğu 2029 yılında geri ödemesi bugunkü mal varlığı ile bitcoin borcunu ödeyecek durumda risk şu bitcoin düşerse sıkıntı hisse sert düşer 2029 kadaar btc eğer artarsa bu hisse kaldıraçlı sistem gibi hızlı bir yükselişe girecektir 2029 kadar 10k usd atmaya değer mi sizce hisse şunki fiyatı 109usd btc 100k usd geçtiğinde 2025 yılında hisse 80usd'den 500+ usd çıkmıştı şimdi ben btc nin en azından artcğını düşünüyorum girmeye 3 yıl en az beklemeye değer mi fed seneye en azından 2027 sonra faiz indirmesini bekliyorum
image.png





















