@serhanbey, içinde söyledi: Green Card Talihlileri Hangi Zaman Aralığında Başvuru Yaptı?
Ben ilk defa başvuru yaptım. Başvuruların kapanmasina yaklaşık son 1 hafta kala başvuru yapmıştım. Başvuru yapılan günün önemi var tarzında şeyler okudum. Ilk haftasi yap vesaire gibi. Talihliler hangi zaman araliginda başvuru yaptı?
Basvuru yapilan gunun veya saatin hicbir onemi yok, cekilis tamamen rastgele sekilde yapilmaktadir.
Talihlilerin rastgele secilmediginin tespit edildigi 2012 yilinda cekilis sonuclari ayni gun iptal edilip, daha sonra yeni bir talihli listesi belirlenmistir ve vizeler yeni talihli listesine gore verilmistir.
Bu baslik gercek disi bilgilerin dogru olabilecegi izlenimini yaratacagindan basligi kilitliyorum.






siz dusunun, boyle bir is modeli olabilir mi?
aslında bu sene başvurumuz yapılsa da yapılmasa da gelecek seneden itibaren başvurumuzu kendimiz yapacağız.
umarım o kadar kötü bir durumla karşılaşmayız.



