• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. gizemb
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 308
    • En İyi 179
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    gizemb

    @gizemb

    315
    İtibar
    720
    Profil Görüntülemeleri
    308
    İleti
    2
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    gizemb Takip etme Takip Et

    gizemb tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      Hayırlısıyla Ocak biterse mart nisan bence uçucak 🙂 zaten mayısın başı sonuçlar 🙂 nefes al nefes ver 😛 🙂 renklensin sayfa 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Merhabalarrrrr 🙂 2020 sonuçlarına küsüp kaçan pasaport moraliyle geri dönmüş bulunmaktayım gerçi ağustosta çok yoğun olucam fazla bakamam ama Eylül gibi gelişmeleri almaya güzel umutları dinlemeye gelirim 😉

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Green card kazanıp bu sene oraya yerleşenlerin vloglarını izleye izleye gözlerim kanayacak.. konu hakkında tez yazabilecek duruma geldim 😞 buraya not umarım bu sene çıkar ve yazdıklarımı güncellerim... sincerely...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2020 bekleme odası

      yavas yavas forumun bu kısmının kalabalıklastıgını hıssedıyorum. Zaman yaklastı herkese bol sans dılerım. yanlız bana bu sıte sayesınde vloglarını takıp ettıgım tayanc aılesınden snaılmaıl olayını ogrendım mektup arkadaslıgı.. gıdemesemde bır nevı uzaklardan mektup almak oralara gıtmıs gbı hıssetmek guzel duygu.. gc cıkana kadar ıngılızcemı gelıstırmek anlamında kendımı zorladıgım yenıledıgım guzel bır sey kesfettım sayelerınde.. tavsıye edılır 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Günaydın uzun zamandır foruma giremiyorum fuar yoğunluğumuzdan dolayı bugün bir göz atayım dedim ama en son kaldığım yere geldiğimde sayfa 217 🙂 üzerine sayfalarca konuşulmuş pek okuyamadım ama güzel dilekleri hayalleri tahmin edebiliyorum 🙂 kalan son geri sayım 10 .. 9 ..8 ...7 ...6 ...5 ..4 ..3...2...1 VE TADAAA 🙂 hadi buraya tekrar güzel dileklerimi bırakıyorum bu fuar iyi oldu aslında bu hafta nasıl geçti pazartesiden bugüne hiç anlamadım hatta bugünde devam ediyor birazdan oraya doğru yola çıkacağım 🙂 her şey güzel olacak inşallah

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @fetihy, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @Oktay-İbiş abi sözünü balla kesiyorum ve bu videoyu çok üzülerek paylaşmak istiyorum.

      gercekten türkiyede alısverıs yapan kadının yuzundekı ıstemedende olsa yansıttığı ifadelerin hepsinin altına İmzamı atarım 490 lira elektrik faturamız geldi bu ay tipide ayakta kalmaya çalışan cılız agaca cevırdıler mılletmızı seviyoruz evet ne mutlu turkum ama artık buradaki hayat yasam koşulları beni mulu huzurlu etmıyor...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @Ryback, içinde söyledi: DV2021 Bekleme Odası

      @nothing34 @ayvalik10 Nothing34 "begenmiyorsaniz siteye girmezsiniz" ve "isteyen istedigi cumleyi kurar" demissiniz. Ayvalik10 "dagdan gelip bagdakini kovamassin" demissiniz, "simdiye kadar foruma ne kattigini once irdele" demissiniz, "diger belesciler gibi" ifadesini kullanmissiniz ve "bizlerde evet katki sagliyor deriz" demissiniz. Foruma katki saglamak istiyorsaniz, ki bu forumun oyle bir sarti yok; arkadaslarin sorularina cevap verip, yararli paylasimlar yapmaya devam edin. Bu sekilde ifadeler kullanarak, forum uyelerinin foruma girip girmemesine, ya da nasil paylasimlar yapmasi gerektigine siz karar veremezsiniz. Bu site siz yokken de vardi. Siz faydali paylasimlar yaparak diger arkadaslarin takdirini kazanip, guzel dostluklar edinebilirsiniz. Daha otesinde bir misyonunuz da yok.

      malum corona savaşı haberlerden kafamı kaldıramadım bayaaa geriden geliyorum buraya bir alkış bırakmadan geçemedim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      (corona düşüncelerimi içerir konudan bunalmış olabilen arkadaşlar pas geçebilir;) tenks )
      gc seçimleri veya sonuçları acaba ertelenebilirmi bu coronadan ?? gerçi bazı okuduğum haberlerde amerikanın daha da kötüleşebileceği salgın konusunda sıkıntı çekebileceğini okudum ama bilemedim... İngilterenin yapmak istediğine ne demeli hiç önlem almıyacaklarını hayatın akışının devam edeceğini kalan sağlar bizimdir bir daha böyle bir salgında ingilizlerin etkilenmiyeceğini savunarak karar alıp yapmaları??? Açıkçası çinin bir an önce toparlanıp nekadar hatada yapsalar geç açıklayarak benim fikrime göre bu biratıyorum rusya yada boşver afrikada yayılsaydı bu hızda bir virüs (ebola çok yavaş ve lokaldi bir yerde) daha da fazla iki katı mislinde yayılıp daha zor durdurulabileceğini düşünüyorum... Gerçi aslında Oytun hocanın dediği gibi aslı korkutucu olan ateşli kanamalı hastalıklar... Buda hafif değilde ben sadece tek korkum bu hastalığa yakalanmak değil yakalandıktan sonra hadi şimdi sayı az ama çok olduğunda bize yeterli tedavi sağlanabilecekmi hastaneler ekipman ne durumda olucak yetişebilecekmi?? ona güvenmiyorum yoksa güvensem sorun etmiyeceğim.. bir italya iran olsun istemiyorum içimi dokmek istedim tamamen 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      16 gün kaldı biraz sabır yine yüzdük yüzduk kuyruğuna geldik bu sene oruçta çok hızlı geçti beklediğimden mis....

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      burayada not düşeyim siz siz olun dikkatli olmaya çalışın coronada durum biraz vahim................ya bak şimdi bu konuda devlete sitemimide anlatayım sizi corona + çıktıktan sonra ikinci testi yapmıyorlar 10 gün sonra. iyi iseniz hayatta iseniz otomatik iyileşen sayısına ekliyorlar ve hes hemen yeşile dönüyor.... ayrıca evde temaslı kardeşlerim vardı eve test istedik araç olmayınca millete bulaşmasın eger coronalarsa diye yoğunlarmış 184 e şikayet ettim oda kurumu tekrar arayın diye pası aynı yere atıyor ha birde yoğunuz siz sosyal mesafeye dikkat ederek gidin teste yahu corona + belki minibüste otobüste nasıl dikkat edelimmmm SOSYAL MESAFEYE dedim o zamna bulaştıralım gitsin ya te allahım.. ayrıca bunu yapan devlet hastanesi bize teeeee anası uzaklıkta özeller 250 liraya yapıo 6 kişiyiz hesaplayın yengem başka ilde anca tanıdık sayesinde devlette 2 testi yaptırdı- olduğunu öğrendi allah yardımcımız olsun ya ne diyeyim burayada bilgilendirme olsun...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb

    gizemb tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2023 Sohbet Odası
      Register
      Bu nedü ya?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Aekadaşlar benmi yanlış girdim dvlottery yazınca 4 adımlı bir sekme gördüm sistem yenilendimi? Payment en son adımdı başvurular başladımı? Bilgi alabilirmiyim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @uysalkedi aaslında benimde aklıma 11 i geldide pazartesiyi edebilirsem pazartesiye bakalım 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @rasul1995 neyse bugün bakmayalım sende bakmamışsın bekleyelim bakalım 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @Ramazan @ibrahimasar beye sanırım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @rasul1995 sistem yine kilitmi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      içimdeki ses bak dioda bilmiom.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @osman-1 efferim 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      ibrahim beye çıkmış şaşırdım ve sevindim oda bayadır bekliyordu 18 başvurusu sanırım..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      kaç kişiye çıktı şimdi?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gizemb
      gizemb