• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. hsn kartal
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 7
    • Takipçiler 15
    • Konu 0
    • İleti 598
    • En İyi 261
    • Tartışmalı 9
    • Gruplar 1

    hsn kartal

    @hsn kartal

    ⭐

    452
    İtibar
    1572
    Profil Görüntülemeleri
    598
    İleti
    15
    Takipçiler
    7
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    hsn kartal Takip etme Takip Et
    ⭐

    hsn kartal tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      Evet nihayet sıra bana geldi,öncelikle telefondan yazdığım için yazım ve imla kurallarıyla ilgili hatalar için şimdiden özür dilerim.Ikinci başvurumda kazanmış olduğum green cardi alabilmek için herkes gibi bende çok çabaladım zira numara 23k idi.Esim ve ben devlet memuruyduk benim zorunlu hizmetinden dolayı 4 yıl kadar ayrı kaldık tabi 2 tane de aslan parçası oğlunuz var, Allah herkesin çocuklarını kazalardan belalardan korusun.Neyse Ankaranin her zaman ki Ankara olduğunu başta @gucarslan ve değerli ustatlar defaatle hatırlatınca tüm ülkelere rutin mail arma operasyonuna basladim.bazi aksiyonlar aldim kendimce nitekim herkesle birlikte dosyami viyana ya tasiyabildim çok değerli Alize hanım sayesinde kendisine her aklıma geldikçe dua ediyorum.20 temmuza mülakat tarihi alınca takvimin de sıkışıklığı beni bir aksiyon alıp sağlık raporu almam için daha önce viyanaya gitmem konusunda tetikledi çünkü olası bir balgam testi büyük bir riskti.neyse ki bir sıkıntı çıkmadı ve herseyi hallederek mülakat tarihimizde vizemizi aldık.Gidis hazırlıkları başladığında eşime 1 yıl ücretsiz izin aldık ama bana vermediler ben de istifa ettim 19 yıllık hizmetimi bir kenara attım, umarım pişman olmam.1Ekim 2024 günü o'hare havalimanindan ülkeye giris yaparak chicago da bulunan motel 6 de 2 hafta kalmak zorundaydık çünkü bu süreçte kimse bize ev kiralamak istemedi zira o lanet kredi skorumuz yoktu.Bankaya gidiyorduk adres istiyorlardı , ev kiralamaya gidiyorduk kredi skoru istiyorlardı, ehliyet almaya gidiyorduk yine adres istiyorlardı bu arada eşim ve çocuklarım çoktan sıkılmıştı bile.bu sarmaldan dolayı iş güç bakamıyordum.Once elimdeki paranın bir kısmıyla araç aldim kalan kısmıyla da bir ev bularak 8 aylık kirayı pesin verip buraya yerlestik.Ssn im gelince Amozon depoya basvurdum ertesi hafta başlamıştım bile.Bu arada kısıtlı ingilizcemizle işlerimizi halledip çocukları okullarına yerleştirdik.Yavas yavaş alışıyoruz burdaki yaşama. Bu arada 2 hafta önce army ile sözleşme imzaladım 4 senelik Amozonu da bıraktım nisan ayının ortasında uzun bir eğitim +kamp sürecine gireceğim bu süreçte malesef eşim ve cocuklarim yanliz kalacak,Türkiye ye dönmek gibi bir seçeneğimiz de vardı ama cocuklar hazır buraya alışmışken tekrar bir adaptasyon süreci yaşamasın istedik.Bakalim becerebilir ve erkene bir vize tarihi bulabilirsek eşimin anne ve babası bu süreçte buraya gelecek. Uzun uzun sizleri meşgul etmek istemiyorum ama gerçekten herseyin ilki zormuş, bazen kendime diyorum delimisin herseyi bırakıp çoluğu çocuğu peşinden buralara surukledin ya beceremezsen? Sonra oğullarımin okullarında mutlu olduklarını görünce bu duyguları bir kenara bırakıyorum. Bu arada şuan Napervilledeyiz buraya gelmeyi düşünen arkadaşlara geçtiğimiz yollarda yardımcı destek olmayı bir borç biliriz isteyen çekinmeden iletişim kurabilir.Basta sayın @gucarslan olmak üzere @Gupse @Revolter @lumos ve tüm değerli forum ailesine teşekkür ediyorum, herkesin hayalinin gerçekleşmesi dileklerimle Allaha emanet olun...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: Amerika'da İş Arama Süreci ve Tavsiyeler

      @Serapp Evet bazı diplomalar burda şanslı ama bunlar bir elin parmağı kadar sanırım.Esim sağlıkçı ve bende memurdum Turkiyede iken ,geçen haftaya kadar amozon deponun tozunu yutuyordum ki şükrediyorum başlangıç olarak bize can simidi oldu.Suan Army ile 4 yıllık sözleşme imzaladım uzun bir eğitim sürecim var ,ordunun sağladığı benefitler ile eşime kendi alanında bir denklik ya da dental alanında 2 yıllık bir diploma alma planımız var bakalim umarım işlerimiz yolunda gider. Yeni gelen arkadaşlara verebileceğim naçizane tavsiyem Amozon deposunda 40 saat mesai alarak haftanın 4 günü çalışmaları kalan günler de doordash vs yapmaları başlangıç olarak hayat kurtarır herkese bol şans, güzel kısmetler dilerim

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @UniqueCowboy yahu arkadaşın case 20k nasıl vizeyi aldim gözüyle baksın, dalgamı geçiyorsunuz

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @onuracikyuz çok geriden geliyorsunuz,dv daha önce tamamen sıra beklemeye dayanırken şu an adeta bir yarışa dönmüş durumda.Cok okuyan, araştıran, dosyasını taşıyabilen mülakat alabilirse alıyor. Forum adeta bir okyanus şnorkelinizi hazırlayıp okyanusa dalmalisiniz önce kim nasıl dosya taşımış, ne fedakarlıklar yapmış, neleri göze almış bunları okumalısınız. Dün, bugünden, bugün, yarından daha iyi,her geçen yıl mülakata cagirilan kişi sayısı düşüyor.Son olarak ne demişti ünlü bir Türk düşünür? "Ankara'ya güvenmeyin"

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Revolter benim içimden geçen kaba sözlerin en naif halini yazarak duygularıma tercüme olduğunuz için size çok teşekkür ederim azizim 😉

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @efedemir40 sizin case number da yapılacak şey mail beklemek olursa sonu hüsran.Yapilacak şey dosya taşımak için uğraş vermek

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @asariel gucarslan farkı burda ortaya çıkıyor..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @btek14 Selamlar yeni bülten açıklandı sadece 500 artışla 18k da kaldı, süreci nasıl okumalıyız?şahsen 23k ile korkmaya başladım current olamayacagim ya da eylüle kalacak kota dolacak diye

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @lumos, içinde söyledi: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @selamibasaran Lütfen yasal olmayan vize ihlal önerileri vermeyin. Benzer durumlar yaşandı, ilk defa olmuyor bu durum.

      Forumun ilk 3 geri dönüş yapan kişilerinden birisiniz.Hayat her zaman kalbinizin güzelliği gibi dönüş yapsın size..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Bu arada ben Kasım ayından beri mail atıyorum tek handikapim geç aktif olmam sanıyorum ki 2024 kazananları içinde en fazla çabalayan ilk 10 kişiden biriyimdir bütün deneyimlerimi süreç sonlandigi zaman paylaşacağım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal

    hsn kartal tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Slm arkadaslar Fort drum ussunde gorev yapan varmi

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @T-C-Kubilay-Dikici evet bizde bu şekilde yapmayı düşünüyoruz

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Selamlar green card ile Amerika da bulunuyoruz önümüzdeki ay Army için 10 aylık bir kamp ,kurs dönemim başlayacak bu sırada malesef ailem yanliz kalacak ordudan bir resmi tarzda yazı alip eşimin anne babasına turist vizesi için başvurmak istiyorum benim yokluğumda burda eşim ve çocuklarımın yaninda olabilsinler diye bunun bir faydası olur mu vizeden onay alabilmeleri için ve konsoloslukla iletişime gecsem erken tarihi vize randevusu verebilirler mi ? Cevaplar için teşekkür ederim

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @ssoydan88 evet o durum çok enteresan unuversite mezunu olup elinde diploman olsa da adamlar lise diplomasını görmek istiyor

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @ssoydan88 muhtemelen 5 ay kadar dil eğitimi cikacak size

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @kngslyr06 yazdığınız maaş kadar ek ödemeler var BAH vs

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @pnarr Amozon da bir kadın olarak tabiki çalışabilirsiniz.Kadin olsun erkek olsun Amooznda rahat çalışabilmek tamamen şans, benimle birlikte 30 kg kutu kaldırıp rafa koyan kadın da gördüm, küçük paketlerle paketleme yapaninida gördüm.Amozon kurumsal firma kredi skoruna da faydası var ssn i gelip elinde olan varsa başvuru yapmasına yardimci olabilirim. Ayrıca amozon da her zaman pick yapmak stow yapmaya göre daha kolay başvuru yaparken bunlara da dikkat etmek gerekiyor

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      @Hasan-Dizlek İllinois Naperville

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      Evet nihayet sıra bana geldi,öncelikle telefondan yazdığım için yazım ve imla kurallarıyla ilgili hatalar için şimdiden özür dilerim.Ikinci başvurumda kazanmış olduğum green cardi alabilmek için herkes gibi bende çok çabaladım zira numara 23k idi.Esim ve ben devlet memuruyduk benim zorunlu hizmetinden dolayı 4 yıl kadar ayrı kaldık tabi 2 tane de aslan parçası oğlunuz var, Allah herkesin çocuklarını kazalardan belalardan korusun.Neyse Ankaranin her zaman ki Ankara olduğunu başta @gucarslan ve değerli ustatlar defaatle hatırlatınca tüm ülkelere rutin mail arma operasyonuna basladim.bazi aksiyonlar aldim kendimce nitekim herkesle birlikte dosyami viyana ya tasiyabildim çok değerli Alize hanım sayesinde kendisine her aklıma geldikçe dua ediyorum.20 temmuza mülakat tarihi alınca takvimin de sıkışıklığı beni bir aksiyon alıp sağlık raporu almam için daha önce viyanaya gitmem konusunda tetikledi çünkü olası bir balgam testi büyük bir riskti.neyse ki bir sıkıntı çıkmadı ve herseyi hallederek mülakat tarihimizde vizemizi aldık.Gidis hazırlıkları başladığında eşime 1 yıl ücretsiz izin aldık ama bana vermediler ben de istifa ettim 19 yıllık hizmetimi bir kenara attım, umarım pişman olmam.1Ekim 2024 günü o'hare havalimanindan ülkeye giris yaparak chicago da bulunan motel 6 de 2 hafta kalmak zorundaydık çünkü bu süreçte kimse bize ev kiralamak istemedi zira o lanet kredi skorumuz yoktu.Bankaya gidiyorduk adres istiyorlardı , ev kiralamaya gidiyorduk kredi skoru istiyorlardı, ehliyet almaya gidiyorduk yine adres istiyorlardı bu arada eşim ve çocuklarım çoktan sıkılmıştı bile.bu sarmaldan dolayı iş güç bakamıyordum.Once elimdeki paranın bir kısmıyla araç aldim kalan kısmıyla da bir ev bularak 8 aylık kirayı pesin verip buraya yerlestik.Ssn im gelince Amozon depoya basvurdum ertesi hafta başlamıştım bile.Bu arada kısıtlı ingilizcemizle işlerimizi halledip çocukları okullarına yerleştirdik.Yavas yavaş alışıyoruz burdaki yaşama. Bu arada 2 hafta önce army ile sözleşme imzaladım 4 senelik Amozonu da bıraktım nisan ayının ortasında uzun bir eğitim +kamp sürecine gireceğim bu süreçte malesef eşim ve cocuklarim yanliz kalacak,Türkiye ye dönmek gibi bir seçeneğimiz de vardı ama cocuklar hazır buraya alışmışken tekrar bir adaptasyon süreci yaşamasın istedik.Bakalim becerebilir ve erkene bir vize tarihi bulabilirsek eşimin anne ve babası bu süreçte buraya gelecek. Uzun uzun sizleri meşgul etmek istemiyorum ama gerçekten herseyin ilki zormuş, bazen kendime diyorum delimisin herseyi bırakıp çoluğu çocuğu peşinden buralara surukledin ya beceremezsen? Sonra oğullarımin okullarında mutlu olduklarını görünce bu duyguları bir kenara bırakıyorum. Bu arada şuan Napervilledeyiz buraya gelmeyi düşünen arkadaşlara geçtiğimiz yollarda yardımcı destek olmayı bir borç biliriz isteyen çekinmeden iletişim kurabilir.Basta sayın @gucarslan olmak üzere @Gupse @Revolter @lumos ve tüm değerli forum ailesine teşekkür ediyorum, herkesin hayalinin gerçekleşmesi dileklerimle Allaha emanet olun...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal
    • RE: Memurluk mu Amerika mı?

      @Hasan-Dizlek hiçbir sıkıntı olmaz burda 72 milletten başı kapalı insanlar görüyorum o kadar fazlalar ki kendimi ülkemde sanıyorum içiniz ferah olsun

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      hsn kartal
      hsn kartal