Bugüne özel güzel bir haber vereyim. LC onayım geldi. Bundan sonrası I140 başvurusu ve onayı. Sonrası zaten hepimiz biliyoruz şafak sayma. 
Süreci şeffafça anlatmaya devam edeceğiz.
selamibasaran
@selamibasaran
İstanbul yeah. :)
selamibasaran tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Atlantis00 bunları söyleyenler bir ara bu konu başlığına da geldiler. Türkiye’de biliyorsunuz bir işe kalkışırsanız neden yapılmayacağını anlatan ve sizi kıskanan bir toksik tayfa vardır. Benzer şeyler. Eb3 other workers bülteni şu anda evet 2021 yılında, bekleme süreleri değişiyor devamlı. Bu süreci 2 sene diye pazarlamak asıl insanları kandırmaktır.
2025 yılına ait bir pd niz varsa matematiksel olarak zaten bültenle aranızda 4 sene var demektir.
Şu an I140 onayını almış,DQ olmuş,ds260 formları doldurulmuş adaylar var. Kısaca bültenin hızına bağlı olmakla beraber sonu gc çıkan tek vize türü. Tavsiyem toksiklere kulak tıkamak,bilgili insanlardan bilgi almak.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Adminleri bu konuda göreve çağırıyorum. Yanlış bilgiler veriliyor.Bu konu başlığı altında araştırma yapan ve yeterli bilgisi olmayan insanların kafalarını karıştırmaya yönelik bu iletilerin gerekirse silinmesini talep ediyorum.
Verilen bilgiler veri içermiyor ve hatalı.
EB3 other workers vize kategorisi ile gc almış bir çok örnek var. Bekleme süreleri herkesin kendisine göre kafasında oluşturduğu bir süreç. Kimine 2 sene çok uzunken kimisi 3-4 senede abd de ilk ihtiyacı olan parayı hazırlayacak ve kendini bu sürede geliştirecek ek yetenek katacak planlar yapmış olabilir.Yorumlarken sürece başvurmadıysanız ve yeterli bilginiz yoksa , 1. iletiden itibaren okuyun ondan sonra ileti yazın.@crazycells müdahale eder misiniz?
@salihcak0, içinde söyledi: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamaları
şuan vize kotasının dolmama sebebi 2017 de başlayan süreçler türkiyede 2017 de herkes eb3 vizesini biliyor muydu? ülke çapında kimler biliyordu bu vize türünü. kimsenin haberi bile yoktu. o yüzden vize basılan ve kotanın dolmaması bu şekilde olduğunu düşünüyorum. şimdi çoğu milyonluk abonesi olan youtuberlar reklamını yapıyor bu vize türünün. şuan süreci başlatan sizlerde 2017 de bu vize türünü bilseydiniz o zamandan sürecinizi başlatırdınız diye düşünüyorum. ama şuan bu vize türünü duymayan kalmadı ve herkes gün geçtikçe başvurular yoğunlaşıyor. başvurular artıkça kota limiti dolacaktır
-
RE: DV2024 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Emre-Kurtulmuş Fake değil aslında hesaplar.Kendi işyerinde çalışanlar.Allahını seven defansa gelsin olmuş.

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bende bir güncelleme paylaşayım. Portaldan kontrol edememiştim.Bugün yaptığım kontrole göre I140 onayım gelmiş.Bundan sonrası sabırlı,çileli bülten sürecini beklemekte.
@tufank bey ne zaman DQ olurum bu haliyle?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@ari-luli lütfen forumu not defteri gibi kullanmayalım. Konu başlığını detaylıca inceleyiniz. Aracı firmaların sitelerine üye olup ödeme seçeneklerini inceleyin. Swiftte yapılabilir. Bununla ilgili bankanızdan destek alın. Burada whatsapp yazışması gibi yazışmıyoruz. Konu ile ilgili gelişmeleri ve sürecimizi anlatıyoruz. Size bir çok arkadaş cvp verdi,konuyu önce okuyalım. Heyecanınızı anlıyorum ama eb3 böyle heyecanı kaldıracak bir süreç değil. Sakin olmalısınız.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar süreler konusunda ortada belli gerçekler var. Maalesef ki bunları biz değiştiremiyoruz. I140 onay tarihinizdeki rest of world de bekleyen dosya sayısı aslında beklenecek süreler için kesin olmayan süreleri veriyor. Örnek olarak benim pd tarihin 15/09/2023 bülten son 2 sene de ortalama 7 ay ilerlemiş. Ortalama 7 ay ilerlerse senede,yaklaşık 3 sene current olmama var demek. E bide konsolosluğun randevu vermesini bekleyeceğiz. Randevu bekleme sürecinde bültenin geri çekilmemesi içim dua seansları başlatacağız.
Pek tabiki bu vize başvurularında %20-30 arası mükerrer (sahte,çifte başvuru,başka bir kategoride başvuru aynı zamanda eb3 other workers) başvurular da olduğu söyleniyor. Onları elesek dahi her dosyayı ortalama 2 vize ile çarpsak @Riethian attığı tabloya göre zaten 44 bin vize demek. 4,4 sene yapar.
Ez cümle bu başlık altında @tufank beyin resmen dipnotlardan okuyarak çıkardığı ve paylaştığı bir çok bilgiyi öğrendik. Ve öğrenmeyede devam ediyoruz. Süreç artık kısa değil. İki sene veya 3 sene hiç değil.
6-7-8 seneler bir düzenleme olmazsa kaçınılmaz. Bekleyen ve onaylanacak dosyalardan görünen o.
Herkese sürecinde başarılar diliyorum. Yeni katılacak arkadaşlarında bu süreleri göz önüne almasını öneriyorum. -
RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamakAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@Hamuchera ilgili kişinin eski iletilerini okursanız az çok fikir sahibi olursunuz. Dikkate almayın derim.
Sizin dün yazdıklarınızı görünce aklıma -20 derecelerde Moskova havalimanına ilk inişim geldi. Uçaktan inerkenki rüzgarın yüzüme vurmasıyla kendi kendime sordum, neden burdayım? Ülkede 2001 krizi sonrası tüm sektörler daralmış nerden ilan bulsam başvuruyorum,türkiyenin büyük bir inşaat firması arabistan için mühendis arıyor,başvurdum ,arabistan diye gittim rusyaya göndereceğiz dediler. Hiç dil bilmiyorum,alfabe tamamen farklı,coğrafyasını az çok biliyoruz. Gittim ama orda yaşadıklarımızı anlatsam gerçekten roman çıkar herhalde. Forumda çok kez yazdım şehir değiştirirken bile alışması 2-3 ay sürüyorken, ülke ve hatta kıta değiştirmede alışmak uzun sürebilir. Bu tecrübeleri siz çekinmeden yazın. Bizler okuyoruz.
Uçaktan indim neden buradayım demiştim,ordan devam edeyim.Bizim bir farkımız vardı, bizlerin çalışacağı işi hazır ,kalacak yerleri hazırdı. Akşamları dinlenme salonunda ,sohbet muhabbet,Türkiyeden farksızdı. Yinede hasret çekiyorduk tabiki. O nedenle ilk zamanlarda zorlanmanız çok normal. Moralinizi bozmayın.
Zamanla soğuğa alıştım,dilini öğrendim,sisteme alıştım ve tek bir valizle gitmiştim, bir eş 10 a yakın valiz bir kız ve bir kediyle döndüm.
Sizlerde eşinizle birbirinize destek olun ve zorlandığınız anlarda geriye dönüp ne için geldim deyip kendinizi ateşlemeye devam edin. Çok kısa sürede olmazsada bir kaç aya düzeninizi oturtup bu mesajı alıntılayın tekrar anlatın bizlerde okuyalım. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@tufank hocam ilk röportajı kendinizle yaparak başlayabilirsiniz.
ilk siz alacaksınız kartı pd nize göre. Sonrası tombala. Aos cp durumuna göre değişecek. Ben destek olurum. Video röportaj yapabiliriz.
Bu arada hepimizin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.
Yaşasın Cumhuriyet. Özgür olmayı,yaşanacak bir vatan sahibi olmayı ve en önemlisi tebaa değil vatandaş olmayı atamıza borçlu olduğumuzu düşünüyorum. -
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Sevdiklerinizle beraber nice mutlu bayramlar dilerim. Amerikada geçireceğiniz yalnız bayramlara hazır olmanız dileğiyle.
İyi bayramlar.
selamibasaran tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Türkiye'den ABD'ye ev eşyalarının taşınmasıYolculuk içinde yayımlandı
@sencansinaygun kilosu 3,6 usd çok iyi fiyat.
-
RE: Employment Based Green Card (Is sponsorlugu ile yesil kart basvurulari)İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@btek14 tebrikler. Sürecinizin mutlu sonla bitmesine sevindim.
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar süreler konusunda ortada belli gerçekler var. Maalesef ki bunları biz değiştiremiyoruz. I140 onay tarihinizdeki rest of world de bekleyen dosya sayısı aslında beklenecek süreler için kesin olmayan süreleri veriyor. Örnek olarak benim pd tarihin 15/09/2023 bülten son 2 sene de ortalama 7 ay ilerlemiş. Ortalama 7 ay ilerlerse senede,yaklaşık 3 sene current olmama var demek. E bide konsolosluğun randevu vermesini bekleyeceğiz. Randevu bekleme sürecinde bültenin geri çekilmemesi içim dua seansları başlatacağız.
Pek tabiki bu vize başvurularında %20-30 arası mükerrer (sahte,çifte başvuru,başka bir kategoride başvuru aynı zamanda eb3 other workers) başvurular da olduğu söyleniyor. Onları elesek dahi her dosyayı ortalama 2 vize ile çarpsak @Riethian attığı tabloya göre zaten 44 bin vize demek. 4,4 sene yapar.
Ez cümle bu başlık altında @tufank beyin resmen dipnotlardan okuyarak çıkardığı ve paylaştığı bir çok bilgiyi öğrendik. Ve öğrenmeyede devam ediyoruz. Süreç artık kısa değil. İki sene veya 3 sene hiç değil.
6-7-8 seneler bir düzenleme olmazsa kaçınılmaz. Bekleyen ve onaylanacak dosyalardan görünen o.
Herkese sürecinde başarılar diliyorum. Yeni katılacak arkadaşlarında bu süreleri göz önüne almasını öneriyorum. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@bysb Bu noktada ben BDV için bir ekleme yapayım B1/B2 vizeniz olduğu için sürecinizi Aos gibi başlatıp aos fiyatından yararlanabilirsiniz. BDV de Aos dan Cp ye veya tam tersi olduğunda her hangi bir ek ücret istenmiyor.
Emre beyin dediği gibi hangi firma ile çalışırsanız çalışın işverenlerin daha önce alım yapıp yapmadığını firmalara sorun. İnternetten excel listelerinden de bazı verilere ulaşıp alım yapıp yapmadığını teyit edebiliyorsunuz.Lokasyon için beklemeyin, zira süreç zaten uzun PD tarihi alıp kuyruğa girmek en önemli kısım.
Süreler çok uzun ben o nedenle bu vize türüne Sabır vizesi diyorum. Şu an ben tüm onaylarımı aldım. Ama bülteni bekliyorum .Ve süreleri kestirmek gerçekten çok güç. O nedenle bu vizeye başvururken süreleri iyice hesaplayın derim.
-
RE: YeşilkartForum kurucumuz Ali Cihan bey, Çocukluk Çağı Kemik Kanserine Karşı Geliştirdiği Tedaviyle “OutSmarting Osteosarcoma 2025 Hero Award” Ödülünü Aldı!Gündem içinde yayımlandı
Tebrikler @crazycells ,insan ve çocuk hayatına dokunan çalışmalar içinde olduğunuzu bilmiyordum. Araştırmalarınızın devamında başarılar diliyorum.
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici Keşke 1,5-2 sene olsa.
Labor Certification onay süresi 1,5 yıl sürüyor sadece. ABD'de olsanız bu şekilde, başka yerde de. Eb3- sabır vizesine-başvurmak isteyenler ilgili konu başlığını detaylıca okuyabilirler.Bizlerin başta bildikleri ile şu anda öğrendikleri çok farklı. -
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Duygu-Çelik 2026 ekim de current olursunuz siz Duygu hanım.
-
RE: Amerika'da Yaşayanlardan Yaşam Maliyeti ÖrnekleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@MySea Kiraz Türkiye'den ucuz,ha keza blueberry de öyle. Şayet bu fiyatlar 1 lbs ise yine ucuz.

-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@thesaurus Aslında konuyu okusanız bu sorularınızın çoğuna cvp bulacaksınız. Zaten sözleşmeniz 1 yıl neden 6 ay çalışıp iş değiştireceksiniz? Siz 6 ay sonra başka işe geçtiniz diyelim, sizi getiren işvereniniz gc iptali için Uscise yazarsa ne olacak. Sürecin içerisinde değilsiniz ama kısayoldan nasıl yırtarımı mı arıyorsunuz?
-
RE: EB-3C (EW) Other Workers Vizesi Aşamalarıİş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@thesaurus Konu başlığı içerisinde paylaşıldı.Evet bir kaç arkadaşımızın başına böyle bir durum geldi.
BDV yada başka bir aracı firma ile de çalışsanız sponsorun bu tür vize türünde daha önce alım yapmış olmasını olumlu olarak değerlendiriyoruz.
Tufan bey alıntıladığım iletide bundan bahsetmişti.Göz atabilirsiniz.