• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. UniqueCowboy
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 2
    • Konu 1
    • İleti 30
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 5
    • Gruplar 0

    UniqueCowboy

    @UniqueCowboy

    -6
    İtibar
    167
    Profil Görüntülemeleri
    30
    İleti
    2
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Anywhere Yaş: 25

    UniqueCowboy Takip etme Takip Et

    UniqueCowboy tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      ARKADAŞLAR İŞLEMLER BİTTİ VİZEM ONAYLANDI !! Bu süreçte olan herkese başarılar dilerim. 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Evet dostlar, Bugün 13.03.2024 tarihinde mülakatım vardı. Çankaya'da kaldığım aparttan 10 dakika geç çıksaymışım gecikecektim. Konsolosluk açıldığında içeri giren ilk kişilerdendim. Giriş kısmında istenilen evrakları bankoda görev alan Türk çalışanlara teslim ettikten sonra herkese olduğu gibi bana da bir sıra numarası vererek beklememi söylediler. Zaten ilk girenlerin arasında olduğum için 2 dakika içinde bankoda sıra numaram yandı. Evraklarımı görevli hanımefendiye teslim ettikten sonra. Bizi ödeme noktasına yönlendiriyorlar. Ben zaten sabah çok telaşlı gittim ve kartla ödeme yapacağım için nakit çekmedim fakat kartımla ödeme yaparken sorun yaşadım ve nakit çekmek durumunda kaldım (Eyvah!)tamamen bir panik durumu oldu benim için. Cashier (Ödeme) görevlisi bana bir kağıt yazarak verdi ve bu kağıtla sıra beklemeden hızlı şekilde atmye gidip nakit çektim. Ve tamam bu sefer oldu dedikten sonra beklemeye devam ettim. Ve o son çağrı ! 🙂 Adım ve numaram ile beni çağırdılar. (Bu arada görüşmenin hangi dil olacağını sordular ben ingilizce de başlayabilirim ama türkçe olmasını istiyorum dedim. Çünkü bir detay sorarlarsa eksiksiz bir şekilde aktarmak için,) Konsolosluk görevlisi hanım sanırım işe yeni başlamıştı ve tercüman ile görüşmeye başlamıştıkı. Sorulan sorulara Hem ingilizce hemde Türkçe cevaplar vererek cevapladım. Arkadaşlar inanın 3 dakika falan sürdü ve daha sonra o muhteşem ses "Congratulations ! 🙂 your visa has been approved." Beni tebrik ettiler çok güler yüzlüydüler ve gerçekten işinizi zorlaştırmak için değil size yardımcı olmak için oradalar bunu hissedebiliyorsunuz.

      Akabinde AIS kaydıyla pasaportumun eve teslim edileceğini söylediler. Artık herşey tamamdı ve binadan çıkarken yüzümde açan çiçekler dışarıda sıra bekleyenlerin dikkatini baya çekti sanırım herkes deli bu der gibi baktı 😃

      bana ilk Greencard başvurumda çıktı hemde başvuru gününün son günü ve başvurunun kapanmasına son 1 saat kala başvuru yapmıştım şaka gibi 😃 . Çekiliş sonuçları açıklandığında inanın sevinemedim ne olduğunu bilmediğim için anlam verememiştim. Şimdi ise bir talihli olarak aranızdayım. Umudunuzu kaybetmeyin bu bir çekiliş, gitmeyecekseniz de insanların hakkını yemeyin. Bu süreçleri bir video haline getireceğim. New York'ta görüşmek üzere dostlar ! Sevgiyle kalın.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @ozmell hayır bende sarı zarfı aldı ve pasaportuma damga ekledikten sonra hoşgeldiniz dedi. Polisler ekranda herşeyini görüyorlar zaten

      Yolculuk içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: 6 aylik California deneyimim

      Deneyiminizi paylastiginiz icin tesekkurler. Ilk adimimi Ohio'da atmistim CA hic dusunmedim bile suan Texas ve Miami/florida arasinda araftayim

      California içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Ecehzr Ece bu soru konsolosluğa gidene kadar benimde aklımdaydı. İnternetten araştırdığımda bireysel veya evli bireyler uç rakamlar 10-15-20 bin dolarlardan bahsediyordu ve bu durum beni çok geriyordu. Toplamda 110bin türk lirasını beyan ettim. Vizem kargoda 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @kamile THY ile yazmışsınız kusura bakmayın gözümden kaçmış 🙂 iyi uçuşlar şimdiden

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @kamile Direkt uçuş THY mi aldınız yoksa aktarmalı mı ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @LeventC Merhaba, son 12 ay içerisinde DSÖ onaylı COVID-19 aşıları kabul ediliyor.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @hsn-kartal Hayır işim daha bitmedi bende tecrübesizdim ve şimdi yaşadıklarımı paylaştım. Benim gibi bu işlemlere yeni başlayanlar için başlıklarda açacağım.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ptcuye35 Case numaram 38xx girdim, görüştüm, aldım eğer bekarsanız işiniz diğer durumlara göre daha kolay. Olumsuz yorumlara bakmayın kendinizi motive edin çünkü siz bir talihlisiniz. Vizeyi aldım gözüyle bakabilirsin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy

    UniqueCowboy tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: 6 aylik California deneyimim

      Deneyiminizi paylastiginiz icin tesekkurler. Ilk adimimi Ohio'da atmistim CA hic dusunmedim bile suan Texas ve Miami/florida arasinda araftayim

      California içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • Kaybolan üniversite ve lise diplomasını yeniden çıkartmak

      Merhaba dostlar 2024 mayıstan beri usa’dayım başıma talihsiz bir olay geldi ve birçok özel dosyamın olduğu bavulum kayboldu. Üniversiteme mail attım ve gazeteye kayıp ilanı daha sonrasında müracaat etmem gerektiğini söylediler. Lise diplomamı konsolosluk aracılığı ile buradan alabilir miyim? normalde halk eğitime yazılı dilekçe vermemiz gerekiyor fakat ben şuan türkiyeye gidemem. Farklı bir işe girmem gerekiyor ve bu belgeleri istiyorlar ne yapmalıyım veya burada birşey yapabilir miyim ülkeye gitmeden, annemi vekil gösterebilir miyim? cevaplarınız önemli şimdiden teşekkür ederim.

      T.C. Konsoloslukları'ndaki İşlemler içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: Amerika'da Askerlik Kaydi (Selective Service System)

      @berke1998 teşekkür ederim. Şimdi reserve duty olarak göreve başlamak istiyorum. Galiba siz orduda görevlisiniz sanırım?

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: Amerika'da Askerlik Kaydi (Selective Service System)

      @hasans_ 50 günün sonrasında online olarak kayıt oldum. Greencard SSN’im ile şuanlık herhangi bir uyarı gelmedi.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @ozmell hayır bende sarı zarfı aldı ve pasaportuma damga ekledikten sonra hoşgeldiniz dedi. Polisler ekranda herşeyini görüyorlar zaten

      Yolculuk içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: Amerika'da Askerlik Kaydi (Selective Service System)

      Herkese selamlar. 2024 DV talihlisi olarak Amerika’da 2. Ayımı bitirdim. Amerika’ya ayak bastığım andan itibaren biliyorsunuz koşuşturmaca işler başlıyor. Bu süreç içinde bende kayıt olmanın mecburi bir işlem olduğunu biliyordum fakat SSN ve Greencardı beklerken ve işlerimden dolayı pek ilgilenemedim. Evraklarımı aldım ve bugün online olarak kayıt oldum. Geç kayıt olmanın vatandaşlık adına sorun olacağı gibi şeyler yazıyor buna benzer bir durum yaşayan biri varsa beni bilgilendirebilirse çok sevinirim.

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @Burak-Aslan randevuya 2 hafta kala SINOVAC oldum herhangi bir sorun olmadı olmazda.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @kamile THY ile yazmışsınız kusura bakmayın gözümden kaçmış 🙂 iyi uçuşlar şimdiden

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @kamile Direkt uçuş THY mi aldınız yoksa aktarmalı mı ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @debbieLA77 evet aldım teşekkür ederim yakında ufak bir video da editleyip yükleyeceğim. süreci biraz daha detaylı anlatmak için 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      UniqueCowboy
      UniqueCowboy