• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. gknatak97
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 4
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 35
    • En İyi 18
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    gknatak97

    @gknatak97

    30
    İtibar
    96
    Profil Görüntülemeleri
    35
    İleti
    0
    Takipçiler
    4
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Yaş: 28

    gknatak97 Takip etme Takip Et

    gknatak97 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      Biraz geç kaldım ama bende sağlık ve mülakat deneyiminden bahsetmek istiyorum.
      🧑‍⚕️ 26 TEMMUZ UNGANLAR 🧑‍⚕️
      saat 10.55 randevuma yaklaşık bir saat erken gittim yinede sorun etmeden sıraya aldılar benden ds260 formu pasaport ve case numaramı istediler. Belgeleri verdikten sonra oturduğum yerden resmimi çektiler ve 3. Kata düzen laboratuvarına yönlendirdiler. Üçüncü kata indiğimde bankodaki görevli hanım efendilerden biri bana seslendi isim soy isim söyledim 48 dolar ödeme yapmamı istedi ödemeyi yaptıktan sonra mülakat tarihimi sordu bende iki gün sonra hayırlısıyla şeklinde cevap verdim. Hayırlı olsun dedi ve bekleme kısmında kan alınması için beklememi söyledi. Beş dakika bekledikten sonra hemşire bir kağıda imza attırdı ve kan aldı röntgen için tekrar beklememi istedi 10 dakika sonrada röntgen için bir beyefendi bana seslendi röntgeni de çektirdim. Tekrar 4. Kata çıkmam istedi. 4. Kata geldiğimde görevli hanımefendi 2 saat sonra gelmemi istedi dışarı çıkıp kuğulu parkta zaman geçirdim. Saatim gelince tekrar ofise döndüm geldiğimde bekleme salonu baya kalabalıktı yaklaşık 45 dakika kadar bekledim. Sonrasında beni de içeri aldılar doktor gelmeden önce boyum ve kilom ölçüldü sonrasında ceket şeklinde olan yeleği giydim ve doktoru bekledim 2 dakika sonra doktor Mehmet Bey geldi ve muayeneye başladı. Sırtımı ve göğüsümü dinledi klasik sorulardan sordu nereye gideceksin ne iş yapacaksın şeklinde o arada sanırım iki adet iğne yaptı fark etmemişim sonrasında herşey çok iyi hayırlı olsun dedi ve odadan çıktım. Görevli hanımefendi 310 dolar ödeme istedi 300 dolar nakit +270 tl ödedim. Yarın 3-5 arası dosyanızı alabilirsiniz dedi diğer gün 1 gibi gidip dosyamı aldım.
      🇺🇸 28 TEMMUZ MÜLAKAT GÜNÜM 🇺🇸
      8:45 deki randevum için 7:30 gibi konsolosluk önünde beklemeye başladım erken saat olmasına rağmen kalabalıktı içerden bir görevli gelip 7:45 - 8:00 randevusu olanların sıra yapmasını istedi bende girişe yakın bir yere oturup sürecin nasıl işlediğini takip ettim, camın arkasındaki görevli sırayla çağırıp kapaklı bir bölmenin içine pasaportları bıraktırıyor sonrada giriş kapısına geçmelerini istiyordu. 20 dk bekledikten sonra 8 ve sonrası randevuları olanlar girmeye başladı bende şansımı denemeliyim diyerek görevliye yöneldim ve pasaportumu verdim sorun etmedi giriş sırasına geçmemi söyledi. Kapıdaki görevli isim okuyarak pasaportları teslim ederek içeri alıyordu benim de ismim okundu ve içeri girdim. Eşyalarımı teslim ettim ve x-ray cihazından geçtim sonrasında uzun bir koridordan yürüyüp sol taraftaki binaya girdim. Uzunca bir sıra vardı sıraya geçip ne yapıyorlar diye etrafı inceledim yanda masada görevli bir bayan pasaportlarınızı hazırlayın şeklinde seslendi sıra bana gelince pasaportumu uzattım numara yapıştırıp geri verdi ve diğer ödeme sırasına yönlendirdi. Burda da yaklaşık 15 dk bekledim sıram gelince pasaportumu camın arkasındaki beyefendiye uzattım 330 dolar nakit, sıra fişi ve ödeme dekontu ile birlikte pasaportumu geri verdi yandaki sıraya yönlendirdi burada evraklarımızı teslim ediyoruz. Bu kısım belkide en çok beklediğim kısımdı yaklaşık bir saat da burda bekledim sıram gelince evrakları teslim etmeye başladım tavsiyem evraklarınızı poşet dosyalara ayrı ayrı koyun 5-6 dosya yaparsanız sizin için daha iyi olur buradaki görevliler moralinizi bozabilir evrakları yavaş verirseniz, evraklarımı teslim ettikten sonra abd adresinin değişip değişmeyeceğini sordu görevli hanımefendi evet diyip yeni adresi uzattım ardından mülakatı İngilizcemi Türkçemi istiyorsunuz dedi Türkçe dedim. Burda işlemim tamamlandı ve mülakat yapılan bölüme geçip oturdum. Mülakatlar önümüzde gerçekleştiği için birazcık rahatlıyorsunuz gerek mülakatı yapan görevlilerin samimiyeti gerek sordukları sorular heyecanım burda azaldı ve rahatladım. Sıram geldi ve cam bankoya yöneldim. Yemin etme ve parmak izleri alındı.

      Görevli: G Ben: B
      G: merhaba cok kolay geçecek merak etme
      B: Umarım
      G: Muhasebecisin ?
      B: Evet
      G: ABD de nereye gitmek istiyorsun.?
      B: Teksas
      G: Neden ?
      B: Çünkü ucuz ve sürekli büyüyen bir eyalet
      G: Çok güzel Ne iş yapmayı düşünüyorsun.?
      B: Alışma sürecinde hizmet sektöründe çalışmayı sonrasında kendi mesleğimde ilerlemeyi düşünüyorum.
      G: Tamamdır. Vizenizi onaylıyorum. 1 haftaya PTT!
      Bu şekilde yazdım ancak toplasan 1 dakika bile sürmedi. Mülakatım da bu şekildeydi umarım herkes vizesini alır ve hayallerine kavuşur.

      NOT: Noktalama işaretlerine dikkat edemedim kusura bakmayın iş yerinde saklana saklana yazdım. 😂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Ceren-1 benimde yoktu yurt dışı deneyimim aldım vizemi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @asariel vizeyi cebinize koymadan hiç bir malınızı satmanızı tavsiye etmem zira 2023 kazananları son aylarda mülakat almalarına rağmen konsolosluktan geri çevrildiler bu ülkede hiç bir şeyin garantisi yok ona göre hareket edin tavsiyem.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @MrtGnr ben hesap dökümü aldığım gün hesabıma 10 bin dolar etraftan toplayıp yatırdım hesap dökümü alıp parayı çektim görüşmede hiç bir sorun yaşamadım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Ücretsiz DV2025 Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?

      Sorun olmaz mülakat tarihi aldığınız zaman ds260 formunu açtırıp düzeltebilirsiniz ama mülakat almadan bu işlemi yapmayın kesinlikle

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @Ediz-İNCE vizeniz hayırlı olsun tebrik ederim

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @Yıldıray81 yere yatırarak çekebilirsiniz beyaz bir örtünün üzerine bu şekilde çekenler vardı geçen sene

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @bozyuruk yeni uayatınızda başarılar umarım sorunsuz işleri yoluna koyarsınız

      Yolculuk içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: [Arşiv] DV2023 Mülakat Deneyimleri

      @gkmn Tebrikler sizin yine uzun sürmüş benim 1 dk bile sürmedi mülakatım. 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @newbie97 Eğer nakitte bekliyorsanız alın bir an önce ben green card kazandığımda kur 13.50 idi düşsün alırım diye diye 29 u gördü kur

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97

    gknatak97 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Ucak Yolculugu ve Ucak Bileti

      Merhaba Uçak bileti bakıyorum ABD ye giriş için verilen sürem 26 ocakta doluyor ben 21 ocakta gitmeyi planlıyorum. 5 gün kalmış olması bana sorun yaratırmı ?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Dolar Çıldırdı

      Merhaba Teb bankasına elden dolar yatırabiliyor muyuz yoksa illa mobil şubeden mi almamızı istiyor ?

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Dolar Çıldırdı

      @newbie97 Eğer nakitte bekliyorsanız alın bir an önce ben green card kazandığımda kur 13.50 idi düşsün alırım diye diye 29 u gördü kur

      Gündem ve Sohbet içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Herkese merhaba ABD ye girerken ABD'ye iltica etmiş birinin adresini vermem benim için bir sorun yaratır mı veya bu adres dikkate alınır mı ?
      Aynı durum banka hesabı açarken vereceğim adres içinde geçerli olacak

      Yolculuk içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      @smartcells türkiyede borsası olarak paribu kullanıyorsunuz sanırım güvenilir bir borsamı acaba ?

      Bankacılık içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @MrtGnr ben hesap dökümü aldığım gün hesabıma 10 bin dolar etraftan toplayıp yatırdım hesap dökümü alıp parayı çektim görüşmede hiç bir sorun yaşamadım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: SSN takibi

      @yunoxxw hangi eyalet sakıncası yok ise ?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: ABD-Türkiye Arası Para Transferleri

      Merhaba kendime TEB bankamatik kartı çıkartım ABD'ye giderken paramın bir kısmını dolar olarak hesapta tutup ABD'de BOFA atm.lerinden çekmeyi düşünüyorum.
      Kartımı yurt dışı işlemlere açtım. Kullanabileceğim başka alternatifler var mı tavsiyelerinize açığım.

      Bankacılık içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @asariel vizeyi cebinize koymadan hiç bir malınızı satmanızı tavsiye etmem zira 2023 kazananları son aylarda mülakat almalarına rağmen konsolosluktan geri çevrildiler bu ülkede hiç bir şeyin garantisi yok ona göre hareket edin tavsiyem.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      Merhaba amerikaya giderken ordaki bi arkadaşımın kedisini yanımda götürmem herhangi bir sorun yaratırmı benden rica etti kendisi ilk kez giriş yapacağım için sorun yaşamak istemiyorum.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      gknatak97
      gknatak97