• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. arbalet
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    A
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 90
    • En İyi 60
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    arbalet

    @arbalet

    112
    İtibar
    92
    Profil Görüntülemeleri
    90
    İleti
    2
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum ankara Yaş: 36

    arbalet Takip etme Takip Et

    arbalet tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bu arada forumun arşiv bölümünde eski gönderileri kontrol ederken eski kız arkadaşıma denk geldim. Keşke ayrılmasaydım, Green Card almış yerleşmiş ikibuçuk senedir oradaymış. Okudum tüm gönderilerini 🙂 Sinsi şeytan bana green cardda gözü olduğundanda hiç bahsetmemişti.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @justozkan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @arbalet mükemmel anlatmışsınız, hocam şimdi zamanında çok ders çalışan biri değildim ve teknik liseye gidiyordum ama hep mühendis olmak istedim benim için imkansızdı. Gel gelelim okul bitti öss ye girdik tercih yapacağız mühendislik bölümlerini yazamıyoruz katsayı muhabbeti vardı, bende lisede yazılım okuyorum bilgisayar öğretmenliği puanlarıda aşırı yüksek yetişemiyoruz puanlara, dedim ki o zamanlar inşaat ülkenin yükselen yıldızı,4 yıllık teknik eğitim fakültesinde yapı öğretmenliğini yazdım geldi, teknik eğitim fakülteleri için klavuzda şöyle bir ibare vardı "Bu bölümü okuyan kişiler istedikleri takdirde 1 yıl fark derslerini alarak inşaat mühendisi olabilirler." tabi yönetmelikten haberim yok 1985 yılında bu madde geçersiz kalmış ben bunu okula geldikten sonra anladım neyse okulu bitirdik, meslek liselerine atama neredeyse yok yılda 1 kişi falan, girdim şantiyede çalışıyorum sonra çat diye bize sınav hakkı geldi sınava girin üniye yerleşin 10 tane fark dersi alın mühendis olun, girdik mücadelerle okulu bitirdik mühendis diploması aldık ama bu arada yazılımı da bırakmadım yazılımdan da para kazanıyorum, sonra baktım inşaat piyasa çöküyor dedim akademik olarak hazırlanayım girdim yüksek lisansa 3 yılda onu bitirdim, sonra dedim doktora yapayım hazırlanmaya başladım baktım doktora işleri karışık bıraktım ama ben bu hengamede arkama dönüp baktığımda elimde yüksek mühendis olarak sicil kartım vardı, geçmişte hayalini kurduğum gözümde canlandırdığım şeyin gerçek olduğuna yaklaşık 10 yıl sonra şahit oldum. Şimdi olayın başına dönersek geçmişte olmaz yapamazsın diyen arkadaşlarım vardı şuan hiç birinden ses seda yok, demem o ki bundan 10 yıl sonrada amerika da kendi işimi yapıyor olacağım, kimsenin ne dediği umurumda değil. Mühendislik şuan ülkede para etmese de global olması sebebiyle ileride rahatlıkla değerlendirebilirim, ha hiç işe yaramasa bile benim hedefimdi gerçekleştirdim.

      Güzel kardeşim bu fikirlerime şunu da eklemek istiyorum bu yazından ötürü. Mümkün olduğunca kısa tutmaya çalışıcam. Şimdi ben GC başvurusu yaptım iki yıldır, çıkarsada gidicem. İki yıl önce kafaya koyduğum hedef amerika idi GC sadece bir araç, belki işimi kolaylaştır. Bunun için kendime bir plan yaptım. Maksimum on yıl sonra ABD'de yaşıyor ve çalışıyor olacağım dedim. Planımı da yaptıktan sonra, detaylıca yazdım word'de sayfalarca neyin nasıl olduğu. Bunu da tutarsızlık var mı diye her altı ayda bir okuyorum ekleme ya da çıkarma yapıyorum. Hedefin doğrultsunda ilerlediğin zaman ulaştığın araçlar amaçlarına hizmet eder ve o araçları hayat boyu kullanırsın. Şunu demek istiyorum sen mühendis olmak mühendislik yapmak istemişsin. Bu meslek hakkında gelecek planların olsun. Panellere katıl, seminerlere katıl, sektöründen kopma. Ki sektörün eğer iyi dil bilirsen USA'da seni uçurur! İşinden setöründen kopma onu da çok sevmeye çalış. Sana kendimden bahsedeyim ben elde yapılan ufak tefek işleredn seramiklerden el sanatlarından vs çok hoşlanırdım. Yapmaya çalıştım benle dalga geçtiler. Kurslara gittim boşa gidiyorsun dediler. Sen yapamazsın diyen bile oldu. Planlarımı kimseye duyurmadan çalışmaya başlamıştım ve o seramikler ve diğer ufak el sanatları aslında başka birşeyin altyapısı idi. Tüm hırdavat malzemelerine ve tüm sanatçı el aletlerine hakim olduktan sonra kuyumculuk için hazırdım 🙂 Sonra kuyumcu malzemeleri satan yerleri gezdim, hem ufak tefek alışveri yapıyor hemde gördüğüm ve merak ettiğim tüm aletleri ne için kullandıklarını öğreniyordum. Kaznadıkça tezgah, el aletleri, motorlar, makinalar, kimyasallar, değerli taşlar yıllar içinde hepsini istifledim. Eve gelen kargo paketlerini bile açmadan alışveriş listemden aldıklarımın üstünü çizdim 🙂 Birgün 6 al dükkan kirasını önden ödeyerek ufak bir yer tuttum. Yıllarca aldığım her şeyi oraya yığdım. Gümüş erittim, çektim. ilk ürünlerimi yapmaya başladım. O benle dalga geçenler yine dalga geçiyorlardı. İşyerime bir tane yatak koydum bende. Gece gündüz basitten zora nitelikte az nicelikte yüksek olarak çalıştım elim tüm manevralara alışsın diye. Ustamda yok ha kendi kendime yapıyorum! Bir zaman geldi be devlet memurluğundan istifa ettim. Orta düzey yönetici idim harika maaşım vardı. Yıllar içinde altın çalışmaya başladım. Piyasaya toptan ürün yapan bir atölyenin sahibi idim artık. Durdum mu? Hayır. Silah merakım fazla idi, silah tamiri öğrendim, mıhlamacılık öğrendim, Silah gravürü öğrendim. Sonra gittim kendi atölye faaliyetim devam ederken çok büyük bir silah süsleme fabrikasında çalışmaya başladım en nadide silahların üzerine altın kakmalı pırlantalı işçiliklerle kusursuzca döşemeye başladım. Adını anmayacam ama hepinizin bildiği ve hergün reklamını gördüğünüz İstanbullu bir kuyumcu firmasından iş teklifi aldım fakat nazikçe reddettim. Pandemi döneminde döviz fiyatlarınında etkisiyle insanların alım gücü düştü ve ben işyerimi kapattım. Önüme çıkan bu minik engeli evimde çalışarak aştım 🙂 Şu anda hala çalışıyorum ve iyi bir sanatkar olduğumu düşünüyorum. Amaçlarına ulaşmak için bazı şeyler kötüde gitse, imkanların olmasada herşeyin düzeleceğine inanarak dua et, herşeyi düzeltebileceğine inanarak mücadele et!!! Ve SABIRLI ol. Göreceksin birgün "elin cebinde" sana seslenenleri "bunlar ne diyo yaaaaa" diye uzaktan bıyık altından gülerek süzeceksin 🙂 Mevlana'nın çok sevdiğim bir sözü vardır tam hatırlamıyorum ama; "sen yola çıkarsan yol sana görünür" gibi birşeydi. Elinde imkan olmasada bazı şeyler eksik bile olsa sen yola çıkki yolu görebilesin. Burada görüyorum insanlar on yıl onbeş yıl hatta yirmi yıl başvurmuş!!! Kimin başına ne geldi ne yaşadı bilmiyorum buna yorum yapmıcam ama sana şunu soruyorum; Şu an plan yapsan maksimum on yıllık bir plan (!) on yıl içinde ABD'ye yerleşecek kapasiten donanımın var mı yok mu? Şu an plan yapsan on yıl içinde sektöründe iyi bir konumda olma imkanın var mı yok mu? On yıl sonra sızlanmamak için on yıl sonra lan iyikide yapmışım demek için elinden gelenin en iyisini kendin için yap ve planlarını da seni kıskanan, senin ileri gitmeni istemeyecek olan, seni türlü bahanelerle o planlardan alıkoymak isteyen insanlardan gizli tut. Sessiz ol, seni kimse duymasın. Yap ve şaşırt! Ha gerçekleşmeden evvel gerçekleşmeye yüzde bir kala, uçağının kalkmasına üç hafta kala dostlarına ABD planım var diye bahset. Gör tepkilerini gitmeden, eğlenmene bak 🙂 Bakarsın kimine teşekkür edersin, kimininde yüzüne cebinden çıkardığın uçak biletlerini ve kira kontratının e posta nüshasını vurur bir güzel bozarsın. Unutmaki kimse senden önemli değil, hayallerin ise kimsenin eleştirisine ya da küçümsemesi için değil tamamne seni sen yapmak için var. Senin hayalini küçümseyen herkes seni dibe çekmek isteyen seni kıskanan insanlardır. Sessiz ol, sessiz çalış. Hedef orda duruyor, yoluda biliyorsun. Bol şans diliyorum 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Biz burada çıksın diye beklerken aramızdan binlerce insan hiçbirimize çaktırmadan Meksika üzerinden ABD ye giriş yaptı hepiniz biliyorsunuz olayı. Başka derdimiz yokmuş gibi birde bunları düşünür olduk. Ayrıca gördükki birbirini tutan bir millet değiliz. Şu olayı araplar ya da ortadoğulular yapsa herbiri yaşadığı süreci bir şekilde paylaşır. Youtube üzerinde almanyayı kötüleyip buraya gelmeyin diyen onbinlerce insanımızdan aramızda da varmış. Ben bu gidenlerinde Türkiye'de nasıl bir görüşe sahip olduklarını burada hangi siyasileri desteklediklerini çok iyi tahmin edebiliyorum. Yemin ediyorum soğudum kendi milletimden.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ibrahimasar, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @SUAT-GUNAY, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      günaydın gençler...
      sabah kızı okula bırakırken daha önce hiç uğramadığım bir mahalle bakkalına girdim.
      sigaranın yanında bir şeyler alırken bakkal "abi peynirler yarı fiyatına istersen al" dedi.
      niye diye sordum, "dükkanı kapatıyorum" diye cevapladı.
      GC çıkmış...
      diyemedim bişi. yahu biz olayı unutmaya çalışıyoruz, evren bizim yüzümüze yüzümüze vuruyor.

      GC bana çıksa peynirleri değil rakıları bile yarı fiyatına verirdim. 🙂

      Başkan ben rakıları ne yarı fiyatına ne normal fiyatına vermezdim muhtemelen 🙂 hergün kutlama yapardım gidene kadar 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @yenihayaletadam, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @Nkah, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @yenihayaletadam artık elalem 7 sülalesine başvurur ne de olsa pasaport şartı kaldırıldı, seneye de fakir ülkeler telefonu bulamıyor paraları yok başvuru için fotoğraf şartını nasıl yerine getirsinler az biraz insaf diyip dava açarlar fotoğraf şartı da kaldırılır, %1 olan çıkma ihtimali de %0,001 olur, şu green Card çekilişi için ne kadar doğru karar alıyorlarsa hep bozuyorlar arkadaş bizim başvuracağımız senelere bilerek mi denk getiriyorlar anlamıyorum xd

      Aynen öyle anlamıyorum abi daha pasaport çıkartmaya üşenen/maddi gücü olmayan o kadar para bulup nasıl gidecek. Bir yandan da bu Loto diyorum para olması saçma bilmiyorum saçma durumlardan birisi 🥲

      İşte bu sebepten her yıl milyonlarca kişi pasaport çıkartacak param yok diyen iki afrikalı ile bu dava konusunu haklı bulan hakime ana avrat sövecekler hemde yıllar boyunca!! Ben olsam milyonların bel bağladığı böyle bir davayı reddederdim. Sonuç olarak oraya isim soyisim yerine marka adı girip sonra kazanan ahmaklar var. Ardındanda utanmadan bunu düzeltebilecek avukat var mı diye utanmadan yardım istiyorlar. Hepsine sövüyoruz her sene büyük zevkle!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @ibrahimasar Aman sormayın hocam ya, ortak arkadaşları aradım öğrendim. Ben zamanında Green Carddan buna bahsetmiştim. O sıralar iyi değildik ben bundan birkaç defa ayrılmıştım. Aramız iyiyken ne işin var amerikada burada işin gücün var falan diyordu. Ben bayağı bir araştırmıştım ama başvurmamıştım, bu engel oldu bana o sırada. Ayrıldım sonra bundan ben. Güzelde kızdı, at gibiydi maşallahı vardı. Dıgıdık dıgıdık diye geziyordu şuralarda 🙂 Her neyse ben bundan ayrılınca bu da gitmiş o sene green carda başvurmuş. Başvurduktan sonra nişanlanmış. Nişanlısı bana gelip tektaş almış. Kuyumcuyum ben bu arada. O çocuğu çok net hatırlıyorum. Benim kızın arkadaşlarından birinin adını vererek gelmişti bana, büyük indirim yaptım birde! Sinsi şeytan demeyimde ne deyim ben şimdi buna @hdemircanusa 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @waterman, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Keşke pasaport şartı kaldırıldığı zaman başvuru için çok cüzi bi miktar (50-100$) arası bi miktar isteseler. Bu durumda şansımız %15 oranında artar. Genelde DV başvurusuna hiç gitme niyeti olmayan,aman bana çıkmaz diyerek başvuru yapan ve çekilişi kazanan insanlarla dolu. Gerçekten yerleşme niyeti olmayıp vizeyi turist vizesi gibi kullanan onlarca kişi okudum (forum dışında).. 2024 DV için o kadar umutluyum ki böyle içimden bi ses uzun zamandır başvuranlara cıkıcak gibi bişey söylüyor 🙂

      O kadar haklısınki. Normalde ne diyor kanunda her yıl GC için 55bin kişi alıcam diyor. Başvuru sayısı taktibi 20 milyon civarı ancak GC verdikleri kişi sayısı 50binlerde, o da aile bireyleri ile beraber... Gerçekten isteyen, bunun için çalışan, dil öğrenen, buna ihtiyacı olan, gittiğinde orada canla başla çalışıp tutunmaya çalışacak olan, oranın yasaları çerçevesinde çalılıp vergisini ödeyen, değişiklik olsun diye değil hayatını tamamen deüiştirmeye gitmeknisteyen binlerce insan bazı ahmaklar sebebiyle bu şansını kaçırıyor maalesef.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2023 Sohbet Odası

      Evet gençler son saatlere girdik 🙂
      Bugün akşam buradaki bazı arkadaşlar "vallahide selected" diye haykıracaklar sevinçlerini paylaşacağız hep beraber 🙂
      Umarım bunlardan biride ben olurum 🙂
      Gerçekten ihtiyacı olan herkese çıksın inşallah 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @celica Memlekette o kadar ahmak varki bir şeye başvururken başvuru şartı nedir diye kontrol etmekten acizler. İşin garip tarafı ise bunlar o sistemde seçilip senra aaaa ben gidemiyormuşum yaa moduna girecekler. Umarım durum ayıkmazda önce unganlara tüm aile muayenesi için 1000 dolar öder sonra 1000 dolarda konsolosluğa bayılır. Ardından orada siz gidemezsiniz cevabını alıp oturuverir aşağı. Nefret ediyorum bu tiplerden yahu. Belki sana bana ya da gerçekten orada iş başaracak birine çıkacaktı ama bu kendi gidemeyecek olmasına rağmen gidebilecek bir kişiyi ya da bir aileyi eledi sırf ahmaklığı sebebiyle!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @justozkan, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      @yenihayaletadam bir tanesi de yeni atanmış memur olmuş, üstüne gc çıkmış gitsem mi, gitmesem mi bilemiyorum yazmıştı.. hayat hep tersine işliyor 🙂

      Onun yerinde olsam memuriyete başlarım, green card çıkana kadar vargücümle çalışıp fazla mesailer yaparak maaşı oldukça yükseltirim green card için mülakattan geçip vizeyi alınca malum sağlık raporu verildiği tarihten itibaren altı ay süren var o süreyide çalışarak geçirim. Sonra maaş bankamdan alabildiğim en yüksek krediyi çekip istifayı basıp Amerika giderim 😃 💫

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet

    arbalet tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2027 Sohbet Odası

      trump emmi ahalinin hayalleriyle oynamaya devam ediyor. Somali vatandaşları içinde düşük iq'lu insanlar demiş 🙂 neden vize verelim onlara demeye getirmiş 😃 tam bir patron havasıyla ahkam kesmeye devam ediyor, dünyayı karıştırmadan rahat etmeyecek 😃 o kadar uğraşması gereken iş varken araya greencard'ı da sokuşturuverdi :)) beklemeye devam 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2026 Sohbet Odası

      @JesusLord eskiden aynı fotoğrafla defalarca başvurup kazanan çok kişi oldu. Bende daha önce bunu yaptım ama kazanamadım 😃 Çek bi fotini, gir Canva'da düzenle 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @malican27777, içinde söyledi: DV2025 Sohbet Odası

      Merhaba foruma ilk kez yazıyorum . Benim sorum kısa ve basit belki kimse bilemez farkındayım qma uzun süredir bu işin içinde olan birileri bilebilir belki soruma geleyim. Ben ve eşim ilk kez bu yıl greencarda basvuru yapmak istiyorız ben Polis memuruyum eşim ise devlet hastahanesinde hemsire olarak ikimizde 7 yıldır hizmet etmekteyiz bize greencard cıkma olasılıgı nedir varmıdır işlerimizden dolayı gercekten red mi alırız yoksa bunlar iş gucune katkı saglayıp faydalı olabilir diyip onay verebilirler mi ? Simdiden tesekkurler

      Hocam polis memuruysan Kanada'ya diğer ülkelere nazaran daha rahat göç edersin. Bunu bir araştır. Kanada'nın her zaman polis memurlarına göç kolaylaştıran hatta orada polis olarak çalışmanızı sağlayan yasaları bulunur. Rütbeniz ne kadar yüksekse o kadar iyi. Green Card olmasa dahi, i zaten Green Card'a bel bağlamayın bu bir loto, kendiniz bunu araştırıp gerekli evrak belge para vs ayarladıktan sonra başvurunuzu yaparsınız bu sırada sizde eşinizde ingilizce öğrenirsiniz. Eşinizde memurmuş zaten hemde sağlıkçı, çok rahat iş bulacağı için orada işiniz kolay olur. Mesleklerinizin avantajını Kanada'da kullanabilirsiniz. Green Card için ise herkesin şansı eşit. Çıkarsa ve mülakat sıranız erken olursa gidersiniz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      arkadaşlar selam, hepimize tekrar geçmiş olsun. forumu biraz okudum gerçekten çok üzülen arkadaşlarımız var. lütfen umudunuzu yitirmeyin umutsuz olmayın, başka vize türleri ve hatta başka ülkeride araştırın.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Yıldıray81, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Acaba organize olsak da 2024'de Meksika üzerinden kaçak mı girsek? Var mısınız? Ben varım 😁

      Meksika Türkiye vatandaşlarına vize vermeyi durdurdu 😃 o kadar çok mağduriyet yaşattıki bizimkiler adamlar Türkiye'den bezdi artık 😃

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bakalım ilk kim gelip kazandığını yazacak 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @opmxgt, içinde söyledi: DV2024 Sohbet Odası

      Confirmation numaramı kaybettim sanırım yazdığım mailide hatırlamıyorum başka bir şekilde confirmation numaramı bulmamın yolu varmı?

      dert etme, kontrol sayfasında kimlik bilgilerini girerek öğrenebiliyorsun artık.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @natoly güzel kardeşim geçmiş olsun öncelikle. bende skolyoz değil ama kifozdan askerlikten muaf oldum. daha sonra direk unganlarla görüştüm skolyoz ve kifozdan ötürü muaf olmanın green card için hiçbir engel teşkil etmeyeceğini bundan dolayı herhangi bir işlem, rapor ya da tetkik istemediklerini/yapmadıklarını bulaşıcı hastalık olmadığı için bunun dikkate alınmadığını söylediler. Kafanda en ufak şüphe olmasın green card içinkesinlikle engel değil bu durumun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Başvuru tarihleri açıklanmış, 5 Ekim 8 Kasım. Hayırlısı olsun hepimiz için

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Abdullah-Çınar sanmıyorum bir pasaport için o kadar bekleyeceğini. Çok abartmış o görevli, o kadar sürmez asla.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      A
      arbalet