@atfstny DS/260 formunda eğitim alanı ve iş alanında yardımınıza ıhtıyacım var içinde söyledi:
merhabalar ds 260 formun
eğitim alanlarını yazılırken lise ve üstü diplomalarımızı kısmında 'course of study'' bölümüne tam olarak ne yazılmalıdır . ve bir de eğitim gördüğümüz süreçteki part time işler yazılmalı mı/ yazılırse vize zamanı her hangı bır sorun cıkarırlar mı? ne tavsıye edersiniz kendı alanlarımızda egıtım gorurken staj deneyımlerımızı yazmalımıyız
DS260 ile ilgili sorularinizi su konuda sorabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/524/dv2019-2019-green-card-lotosu-asamalari






sayin knnrn'ye katiliyorum. Ayrica diger sorunuz hakkinda... banka hesabinizda 3 kisilik bir aile icin dediginiz miktar yeterli olacaktir. Mulakat gununuz DV2018 sureci sonuna dogru verilecegi icin, gecikmeleri onlemek adina maddi tum birikiminizi gostermeniz en uygunu olur.



