@byte81 Green kart hakkında içinde söyledi:
Merhaba sizlere iki sorum olacak
1-Bu ekim ayında da green kart çekilişi olacak mı ?
2-Daha önce ki çekilişte kullandığımız fotoğrafı kullanabiliyormuyuz ?
duzeltme yapayim. Sorunuz green card hakkinda degil, green card cekilisi hakkinda 🙂 ikisi farkli.
Su anki yasalara gore hala olacak. Bu hususta hicbir yasa degisikligi olmadi henuz. Bu konudaki gelismeleri su konudan takip edebilirsiniz: https://yesilkartforum.com/forum/topic/333/cesitlilik-vizesinin-green-card-lotosu-kaldirilmasi-ile-ilgili-yasalar-ve-durumlari
Hayir, farkli bir fotograf kullanmalisiniz. Fotografi kendiniz evde cekip ayarlayabilirsiniz. Ayrintilar icin su konuyu okuyabilirsiniz:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/232/green-card-çekilişi-için-evde-nasıl-fotoğraf-çekilir






ama 2 yil once cekilisi yeniden yapmalarinin nedenini Cin'den aldiklari basvuru saldirisi olarak belirten yorumlar vardi, simdi dusununce bu gercekten bu sekilde olmus ve bunu onlemeye calisiyor da olabilirler. Butun ulkelerin pasaport numarasi sablonlari az cok bellidir sanirim, dolayisiyla sahte basvurulari yakalamak daha da kolay olur bu sekilde.



