Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!

  • Merhaba,

    Ben geçen yıl meksika sınırından geçiş yapıp iltica başvurusunda bulundum. Interview mülakatına girdim fakat negatif aldım ve mahkemeye çıkmadan hızlı sınır dışı prosedürüyle deport oldum. Merak ettiğim şu, deport süresi içinde veya deport süresi bittikten sonra tekrar sınırdan giriş yapıp iltica başvurusu yapsam herhangi bir sorun yaşar mıyım? Bu süreci yaşayan ya da tanıdığı olan biri varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim. Araştırmalarıma göre tekrar hapise girersin diyorlar ama konuştuğum birçok kişi sorun olmaz diyor.

  • Muslu Law Firm

    @neoapolitik, içinde söyledi: Deport Süreci veya Sonrasında İltica Başvurusu

    Merhaba,

    Ben geçen yıl meksika sınırından geçiş yapıp iltica başvurusunda bulundum. Interview mülakatına girdim fakat negatif aldım ve mahkemeye çıkmadan hızlı sınır dışı prosedürüyle deport oldum. Merak ettiğim şu, deport süresi içinde veya deport süresi bittikten sonra tekrar sınırdan giriş yapıp iltica başvurusu yapsam herhangi bir sorun yaşar mıyım? Bu süreci yaşayan ya da tanıdığı olan biri varsa beni bilgilendirirse çok sevinirim. Araştırmalarıma göre tekrar hapise girersin diyorlar ama konuştuğum birçok kişi sorun olmaz diyor.

    Sayin@noapolitik, deport olduktan sonra tekrar sinirdan giris yaparsaniz ve gerekli sinirdisi kalma surelerine uymaz iseniz hayat boyu ABD giris yasaklisi olabilirsiniz. Giris yasagi surenize uymaniz veya bunu kaldirmak icin gerekli izinleri aldiktan sonra ABDye giris yapmaniz gerekir.


  • @Claudia-J-Muslu Bu ilticam kabul olmuyor anlamına mı geliyor? Deport sürem bittikten sonra tekrar sınırdan girip iltica etsem süreç nasıl işliyor?

  • Muslu Law Firm

    @neoapolitik, içinde söyledi: Deport Süreci veya Sonrasında İltica Başvurusu

    @Claudia-J-Muslu Bu ilticam kabul olmuyor anlamına mı geliyor? Deport sürem bittikten sonra tekrar sınırdan girip iltica etsem süreç nasıl işliyor?

    Sayin @neoapolitik, ilticaniz ilk talepte kabul edilmemis. Genelde, ilticaniza hangi mahkemenin baktigi basari oranini cok artirip azaltabiliyor. 2024 yili istatiskleri icin buraya bakabilirsiniz. https://www.docketwise.com/blog/asylum-statistics/ 2024te en cok iltica kabulu New Yorkta olmustur.

    Iltica nedeniniz ayni ise birinci kere red aldiginiz icin ikincide de red alma sansiniz cok yuksektir. Durumunuzda ciddi bir degisiklik olmadi ise (dondugunuzde sizi hapse atmislar, tutuklamislar, caniniza kastetmisler gibi ) yeni bir talep sonucu degistirmez. Yasak surelerine uydugunuz surece tekrar deneme durumunuz olabilir. Mutlaka FOIA( Freedom of Information Act Request) yapip gocmenlik kayitlarinizi almaniz durumunuzun detayini bilmek acisindan onemlidir. Surecte hatalar yapildi ise yeni bir basvuru yapilmadan gecmis surecte yapilan hatalari ve sonucu duzeltmek uzere gerekli basvurularda ve islemlerde bulunabilirsiniz. FOIA ile alacaginiz gocmenlik kayitlariniz bundan sonraki butun ABD gocmenlik basvurularinizda gerekecektir.


Benzer Başlıklar

  • 1
  • 10
  • 2
  • 4
Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

166
Çevrimiçi

60.7k
Kullanıcı

5.1k
Konu

534.0k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum