Herkese merhaba uzun süre sonra bir merhaba demek istedim bekleyiş devam ediyor Eylül ayına girmek üzereyiz ve hala mülakat vermemeleri gerçekten komik bir durum bilemiyorum bu iş başlı başına bir sabır sınavı onu farketmeye başladım Ve benim gibi çokta sabırlı sayılamayacak biri için işkence ile eş değer olabilir sanırım. Bir an önce DQ aşamasında kalanlar için mülakat vermeliler... Ağustos bitti bu ay artık Mülakat dağıtıcaklarına inanmıyorum fakat Eylülün ilk 2 haftasından umudum var en azından mülakat mektuplarını dağıtabilirler. Ve ona göre insanlar hazırlıklarını yapabilir.
Çünkü USCIS aşamasındayken insan farkediyor hakikaten bu süreç bekle bekle bitmiyor Ve USCIS'den bir şekilde paçayı sıyıran insanların Ek olarak Konsoslolukta aylarca bekletilmesi sanırım bundan daha zor. Ben buraya dönüp baktığımda USCIS'in 14-15 ay gibi sürelerde onay verdiğini bildiğim için hiçbir beklentiye girmiyorum ve rahatım ama sanırım bu insanların yaşadığı bilinmemezlik şuanda benim bu bekleyişimden bile daha zor Umarım herkes mülakatını alır...
Bir de yeni başvuran yok mu be yaa konulara bakıyorum da benden daha sonra başvuran bir kişi göremedim biri gelsede şu konunun yeni gelini gibi kaldık benden daha yeni başvuran yok gibi şimdilik hayır sohbetimizi paylaşıcak kimsede yok aşağı yukarı herkes DQ Bana USCIS Stresini paylaşıcak biri lazım hahaha şaka bir yana herkese bol şans diliyorum ben bir selam vermek amacıyla yazmak istedim ek olarak burda bir arkadaşımız bir Discord grubu paylaşmıştı hatırlamıyorum tam ama binlerce kez teşekkür ederim ordan USCIS approvals kısmına bakıp USCIS'in Şuanda aktif olarak hangi ayı incelediğini görebiliyorum şuanda USCIS June 2024'lere bakıyor insanların paylaştığı onaylar genelde onu gösteriyor herkes June 2024 onaylarını paylaşıyor yani bunu takip edebilmem çok güzel mesela burdan anlayabiliyorum şuanda benim başvuru tarihimden 1 yıl öncesine bakıyorlar ve 1 yıl içinde USCIS'in benim dosyama ulaşıcağını az çok kestirebiliyorum. kim paylaştı hatırlamıyorum ama bu iletiyi görüyorsa binlerce kez teşekkürler ^^