@MACOFU-MACOFU hocam bu konuda herkes bir şey söyler ancak ben size kendi yaşadığım gerçek bilgiyi aktarmak istiyorum. onay sonrası eşim 2 defa, ben ise ailecek 1 defa daha giriş yaptım. üstelik son girişimizde ailecek gitmiştik 2 ay kadar önce ve sadece "welcome" dedi ilgili memur başka hiçbirşey söylemedi, sormadı.
Benim şahsi kanaatim, ilk defa girecek kişiler için bazı sorular sordukları yönünde. eğer daha önce girdiyseniz ve bir aksi durum yoksa rahat olun. İlk girişiniz ise ve soru sormak isterlerse kendinizi açıklarsınız, sorun yoksa zaten girersiniz. neden girmenize engel olsunlar ki? kaldı ki girmek isteyen kişi ile ilgili bir durum varsa havalimanında Gözen Güvenlik tutuyor zaten.