Merhaba,
Chen ile artık başvuru kısmına kadar geldik. Kanıtları da teslim ettim. PL de hazır.
EB2 için Filling Fee ödemem gerekiyor
Israrla ama ısrarla premium başvurma diye mail atıyor wenzo. Otomatik bi mail, sık sorulan sorulardaki cevabın aynısı
regular başvuruda %100 alıyoruz. Premiumda düşüyor oran vs diyorlar. İşte uscis memurları dosyaya yetişemedikleri için ek kanıt istiyor zaman kazanıyor vs
Bugüne kadar aldığımız redlerin %88 i premium falan yazmış chen
Anlam veremedim ben de artık psikolojik harp yaşamak istemiyorum 12 ay sürer en az diye tahmin ediyorum. Sizin görüşleriniz ne bu konuyla ilgili.
Nebreska servis merkezine gidecek benim dosyam