@mukavemeth Süreçlerimiz birbirine çok yakın, ben ds-260 formlarını doldurdum. Süreç burada ikiye ayrılıyor, bize eposta yerine direkt posta ile evraklar geldi ve benden evrakları yine posta yoluyla göndermem istendi.

Size gelen eposta içerisinde bunu belirtmiş olmaları lazım. Sürec elektronik olarak devam ediyorsa ceac sitesi üzerinden yükleyeceksiniz. Ceac sitesinde

Bende üç başlık çıkıyor, Documents diye bir bölüm yok, sizde varsa veya ds260 sonrası çıkarsa

belgeleri oraya yükleyeceksiniz. Aksi halde posta ile bize bildirilen adrese göndermemiz gerekiyor. Gönderim için onların göndermiş olduğu bir cover page var, onunla birlikte evraklar gönderiliyor.