Sayın Avukat @Claudia-J-Muslu Hanım, merhaba,
Annem ve babam yeşilkart sahibi olup, Türkiye’de yaşıyorlar. 5 yıl önce annem, 2B kategorisinden abime yeşil kart için sponsor olarak başvuruda bulundu. Sonrasında annem ve babam, Amerika’ya bir kez giriş yaptıktan sonra her iki senede bir tekrar giriş iznine başvuru yaptılar. Ancak, son başvurudan sonra annem ağır bir ameliyat geçirdi ve artık Amerika’ya seyahat etmesi mümkün görünmüyor. Annem ve babamın tekrar giriş izinlerinin geçerlilikleri ise 9 Şubat 2025’te doluyor.
Bu durumda, abim için yapılan başvurunun anne veya baba üzerinden devam edebilmesi için ne yapılması gerekir? Annem ve babamın tekrar giriş izin tarihlerinin, ABD'ye giriş yapmadan, "extend" edilebilmesi mümkün müdür acaba? Sadece Babamın ABD ye giriş çıkış yapması ve abimin sponsorluğunu devralması gibi bir durum söz konusu olabilir mi, ya da başka bir çözüm öneriniz var mıdır acaba? Aynı zamanda, ABD vatandaşı olarak süreci hızlandırmak veya mümkün kılmak adına bu durumda şahsen bir yardımım dokunabilir mi acaba?
İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkürler.
Hürmetlerimle,