merhaba
bugün eşim vize görüşmesine girdi. sonuç vize onaylandı.
nereye gideceksin kiminle gideceksin demiş. Benim daha önce vizem vardı. Newyork' a eşimle gideceğiz. onun vizesi var demiş. cocuk var mı demiş var. O gelecek mi? Hayır demiş. Eşiniz evraklarını getirdiniz mi demiş? o da hayır getirmek gerektiğini bilmiyordum demiş. Pasaporta Bakmış. Vİze onaylandı demiş.
Profil : 45 yaşında, 20 yıldır çalışıyor. Çok fazla yurt dışı çıkışı var. Aktif schengen' i de var. 1 yıllık.
Çıkışta bir aile ile sohbet ettik.
Yeşil pasaportlular. Baba da daha önce vize varmış. cocuklarının biri14 yaşından küçük olduğu için posta ile almışlar.
diğer çocuk 17 yaşında ve anne görüşmeye girmişler. Eşimle aynı sorular. ekstra akrabanız var mı demiş, var demişler. Red almışlar.