@tufank Hicbir mantigi yok bence de. Parmak izimiz dahil herseyimiz kayitli. Defalarca gidip gelmisim. Hemen aklanabilmemiz lazim. Nasil bir sistemse ben de anlamadim. Her ay 2-3 mail atiyorum. Gelen cevaplar hep ayni. “Isleminiz devam ediyor. Durumunuzun zorlugunun farkindayiz ama elimizden bir sey gelmiyor” tarzinda cevap aliyorum. Kardesim 20 yildan fazladir ABD’de yasiyor, annem daha gecen hafta 2. turist vizesini aldi. Bir sorun yasamadi. Esim isi sebebiyle Afganistan, Irak, Libya gibi ulkelere defalarca gitti. Ona sorgulama yapilmadi. Ben devlet lisesinde ogretmendim son bes yildir. Tertemiz sicilim var. Ap’ye kalan benim. Ustelik bu 2.kalisim. Cabuk sonuclanir dedim ama aksine daha cok uzadi.