@Erdem-AKDEMİR memur olman artı puandır her zaman, Trde düzenli bir işi ve geliri olan herkes aynı şekilde, çünkü tekrar dönme olasılığın yüksektir. Ayrıca yakının varsa kesinlikle belirt, ziyaret amacı da artıdır. Bir de konsoloslukta Türkçe konuşmayın falan demişler, bilerek mi insanları yanıltıyorlar bilmiyorum, ama yok öyle birşey, ben de memurum, amerikada ki abimi ziyaret için geçen sene 10yl vize aldım gittim geldim, annem de, kız kardeşim de aldı, ve hepimiz Türkçe konuştuk mülakatta, bu sene eylülde eşimde görüşmeye gidecek o da Tükçe konuşacak, rahat ol yani, bi de 10 senede yeişili hak etmen gerekmiyor mu