@pisagor burasi soru cevap platformu degil, bir forum. Dolayisiyla kisisel sorulariniz icin ayri ayri basliklar olusturmamalisiniz. Zaten turist vizesiyle ilgili bilgiler su konuda veriliyor:
https://yesilkartforum.com/forum/topic/95/b1-b2-ziyaretçi-vizeleri-i̇ş-turi̇zm-tibbi̇-tedavi̇






Şimdi durumumda değişiklikler var askerliğimi tamamladım ve şuan Avrupa'da (Polonya) üniversite okuyorum. Bu yaz Tr'ye gidip tekrardan Abd Turist vizesine başvurmak istiyorum. Sizde bu durumdayken vize alma şansım nedir? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.Nasıl bir yol izlemeliyim. Şimdiden teşekkürler.




