@Ping-PONG, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
@tolgasatir bu arada merak edip araştırdım bşraz. Konuşmuştukya, İyi bir profile benziyor tavrı biraz fazla sadece ama dürüstlük konusunda laf söylenebilecek hiç bir falsosu yok. Eğer sen memnun kalırsan ben de irtibata geçebilirim kendisiyle
Valla daha önce demişimdir, verilen hizmetler hızlı ve iyi oldu benim durumumda hemen ertesi gün şirket kurulumuna başlamıştık, ticaret odası kaydı falan gidip imza atmak dışında hiç bişey yapmadık, eğitim bire bir zaten aklına ne gelirse soruyorsun. ha nedir getirisi beklentiyi karşılar mı yada ne kadar sürede eğitime verdiğin parayı çıkartırsın dersen kestiremiyorum şuan açıkçası satış hızı artarsa 3-4 aya eğitim masrafı çıkar gibi