Milletin üzüntüsünden kazanc saglama işi koin. Ortada üretilen bir mamül yok para birinden baskasına spekulasyon usulu akıyor. Haram para yani. Cebimdeki artan para ile caresizlikten girdim . Rab ile konustum anlastım.Bu para ile yurtdısına cıkıcam, işimi gördükten sonra ihtiyaç sahiplerine dagıtacagim dedim. Emanet para yani. %80 nakitteyim .Vurdugunuz parayı kazanc olarak algılamayın etrafınıza dagıtın ve daha hayırlı işler için araç olarak kullandıktan sonra başkalarını da unutmayin.. Elde ettigim parayla lüks satafat yapmak nasip olmasın. Bu para bana ve benden sonrakilere mutluluk kapısı açsın, Hızırın Kılıci olsun
Zirvede satayım diye ugrasmayın, sizden o koinleri alanlar da kazansın degilmi
Bu arada cöküş başladı. Zirve geldi. Yılsonuna roket olacak Mars olacak diyenlere bu saatten sonra inanmayın.Bellemişler yılsonu yılsonu