Üyelik oluşturma ve foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
  • ⭐⭐⭐

    @gallifrey O halde belkide gondericinin sectigi kargolama tipine gore degisiyor UPS'te, bilemedim. Gecen sene bir kac kargoda imza almislardi bizden Apple siparislerinde ama pahali urunler degildi.

  • ⭐⭐⭐

    @caglaror gecen gun bizim mahalledeki birinin kayit ederek paylastigi bir video. Saygideger abimiz Fedex'ten.

    Iyiki firmalar paketlemeleri saglam yapiyor...

    00059966-872a-48ce-052f-2bda8ba8e081.jpg


  • Biz gecen yil koltuk takimi almistik online, evde hickimse yokken getirip kutularin icinde garaj kapisinin onune birakmislardi. Ne imza ne bir not. Sadece birakinca bir email gelmisti.


  • Yalniz bir defa, aldigimiz ayakkabiyi, bir arka sokakdaki evin birisine yanlislikla birakmislar, ertesi sabah orada yasayan adam getirip bir yanlislik olmus galiba diye teslim etmisti bize..




  • FedEx 2 hafta sonra, "dosyaniz incelenmistir, sozlu olarak size teslim edildigi ogrenilmistir"diye yazi yolladi. Oyle bir gorusme olmadi tabii. Ufurukten teyyare.
    Google da 3 gun once standart bir eposta ile 10$ kredi tanimladiklarini belirten, ilgili birime konuyu ilettik diyen bir taktik yazi epostaladi. Kendilerince CRM'nin ilahi bu iki sirkette.
    Amazon senin de cok ayibin var ama bunlarla kiyaslayinca Kralsin Kral!


  • Bu konuya yazmak dogru olabilir diye dusundum. Benzer bir olay bu sefer Amazon ile basima geldi. Frontdeske teslim edildi yaziyor ama ne frontdeskte ne de posta kutusunda urun yok. 3. gun amazonla iletisime gectim, 2. dakika sonunda para iadesi yaptilar (ben gift kart olarak istedim, secenek sundular). Ayni urunleri yeniden aldim. Ilk paketten ses seda yok hala.


  • @caglaror Amazon da artık şaşırıyor. Geçen yıl 5 dolarlık bir pil almıştım. Zamanında teslim edildi. Aradan 3 ay geçtikten sonra bir email, bu ürün size teslim edilemediğinden dolayı paranızı iade ediyoruz. Bir baktım hesapta. İletişime geçip ürünü aylar öncesinden teslim aldığımı belirterek ücreti yeniden tahsil edin dedim. Tamam dediler ama yeniden ücreti kesmediler. Hadi bu 5 dolarlık diyelim. Bundan yaklaşık 2 ay önce 60 dolarlık bir ışık seti siparişi verdim. Posta kutusuna bırakıldı diyor ama yok. 3 gün kadar bekledikten sonra müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim. Hemen para iadesi işlemini yaptılar. Bunun üzerine ben de başka bir ışık seti hemen sipariş ettim. Yaklaşık 4-5 gün sonra ürün teslim edildi. Bu yeni ürün teslim edildikten bir hafta kadar sonra da ilk verdiğim sipariş teslim edildi. Haydaa. Neyse dedim, bunu da kullanırız. Müşteri hizmetlerine yazdım durum bu bu. Tamam dediler, ücreti tahsil etmek için sizi aracayağız. 2 hafta geçti arayan yok. Yeniden iletişime geçtim, arayacaktınız, aramadınız. Ben bu ürünün bedelini ödemek istiyorum. Tamam sizi ilgili birimimiz bugün mutlaka arayacak.... 3 hafta oldu olacak arayan soran yok. Bundan sonra ararlarsa 60 doları artık size vermiyorum, siz hakkınızı kaybettiniz diyeceğim. 🙂


  • @mydream çok yoğunlar sanırım ama 3-5 dolar derken bu zararları nasıl karşılıyorlar garip

  • ⭐⭐⭐⭐

    @Muhtaradana, içinde söyledi: FedEx ve alinamayan hizmet (teslim edilmeyen paket)

    @mydream çok yoğunlar sanırım ama 3-5 dolar derken bu zararları nasıl karşılıyorlar garip

    trilyon dolarlık bir şirket 😃 50 100 doların bile farkına varmıyorlar o derece 😃


  • @Rhonster Oyle sirketler her centin hesabini yaptiklari icin cok buyukler. Yoksa $50-100 den birsey olmaz deselerdi, buyuyemezlerdi 🙂

    Ben bir zamanlar Citi Group'da calismistim. Sabahlari ve ogleden sonra 15er dakikalik dinlenme molasi ve oglenleri ise 30 dakikalik yemek molasi vardi. Ise baslama, gun sonu isden cikis yapma konusunda cok dikkatliydiler. O zamanlar sigara iciyordum ve her molada dogru bina disina cikip sigara tutturuyordum. Bazen birkac dakika molalardan gec dondugum oluyordu ve gun sonunda onun hesabini bile yapiyorlardi. Supervisor gelip uyarmisti birkac defa sozlu olarak mola suresini uzatiyorum diye. Oyle bir nefret etmistim ki o sirketten... 🙂

  • ⭐⭐⭐⭐

    @MySea, içinde söyledi: FedEx ve alinamayan hizmet (teslim edilmeyen paket)

    @Rhonster Oyle sirketler her centin hesabini yaptiklari icin cok buyukler. Yoksa $50-100 den birsey olmaz deselerdi, buyuyemezlerdi 🙂

    Ben bir zamanlar Citi Group'da calismistim. Sabahlari ve ogleden sonra 15er dakikalik dinlenme molasi ve oglenleri ise 30 dakikalik yemek molasi vardi. Ise baslama, gun sonu isden cikis yapma konusunda cok dikkatliydiler. O zamanlar sigara iciyordum ve her molada dogru bina disina cikip sigara tutturuyordum. Bazen birkac dakika molalardan gec dondugum oluyordu ve gun sonunda onun hesabini bile yapiyorlardi. Supervisor gelip uyarmisti birkac defa sozlu olarak mola suresini uzatiyorum diye. Oyle bir nefret etmistim ki o sirketten... 🙂

    ya tabi öyle büyüdüler şimdi trilyon dolarlarla oynayınca pek gözlerine batmıyor demek ki baksana 😃


  • Aynen bende @MySea nın yorumuna katılıyorum. Bende kurumsal bir firmada çalışıyorum ve her dakikanın hesabını yapıyorlar. Böyle yaptıkları için büyük şirket oluyorlar sanırım.


Benzer Başlıklar

  • 10
  • 3
  • 23
  • 6
Forum kurallarına uymayan veya forum düzenine aykırı davranan üyeler uyarılmadan forumdan çıkarılabilirler. Özellikle gereksiz yeni başlık oluşturacakların dikkatine!

101
Çevrimiçi

40.2k
Kullanıcı

4.3k
Konu

420.1k
İleti


| | | |

Powered by NodeBB | Copyright © 2023 Yesilkart Forum