Suradaki basligi inceleyebilirsiniz:
Cekilise basvuru zamani nasil girdiyseniz o sekilde girmeniz lazim bilgileri.
@TufekciEmirhan 30 eylül saat 17.00 kadar vizesini alan aldı. Ondan sonra tamamen hakların bitiyor. Yani yığılma olmayacak ki. 1ekim 2026 - 30 eylül 2027 arasında DV-2027 mülakatları olur. Daha önce ki takvimleri incelemedin mi hiç.
@T-C-Kubilay-Dikici teksas'a gitmeyi düşünüyorum(tabi cıkarsa) baslangic için param var ve hazır iş kabulunu önlerine sunarsam kabul ederler diye düşünüyorum resmi bir sitede yazıyor
@TANER-KAPLAN Merhaba, sorularınızı aşağıdaki link ten sorabilir konu ile alakalı bilgilere bakabilirsiniz.
https://yesilkartforum.com/forum/topic/510/abd-vatandaşı-ile-amerika-da-evlenip-green-card-almak
@seda80 15 Eylul sonrasi gelirleriniz.
@aysegul cevaplarınız için teşekkürler peki 90 günü geçti hala gelmedi avukata sordum son yaşanan olaylardan dolayı diyor sanırım beklicez
Merhabalar; hala bu forum kullanılıyor mu bilmiyorum, ama yardım alabilirsem çok sevinirim... Çaresiz kaldım çünkü.
Nişanlımla umuyorum ki K-1 vizesi ile 2026 yılında evleneceğiz. Ben Türküm, o Amerikalı. Kendisi trans erkek, erkek olarak da yaşıyor, ancak yasal bilgileri hala kadın olarak gözüküyor. Ben kadın olduğum için evliliğimiz gay evliliğine giriyor tabi.
Amerika'da evlenmiş LGBT+ çiftler, ne tür yasal adımları takip etmeniz gerekti? Türkiye evliliğimizi yasal görmeyecek sonuçta. Soyadımı değiştirirsem Türkiye'de sıkıntı olur mu? Eğer devletten ölüm/dul maaşı alıyorsanız evliliğiniz ile kesildi mi? Dikkat edilmesi gereken yasal bir durum var mı?
Deneyimi olan herhangi birisi yazabilirse çok sevinirim. Stresten saçlarım döküldü, lütfen...
Merhaba, biz de DS-260 da adres girmemiştik, sonrasında ise maalesef konsoloslukta da adres belirtmeyi atlamışız. Dün giriş yaparken polise adres bildirmek istiyoruz dediğimizde USCİS üzerinden yapman gerekiyor ben sadece stamp basıyorum gibi yönlendirdi.
Özetle aslında hiç bir yerde eski adresimiz yok, sadece bizim adımıza teslim alabilmesi için bir arkadaşımızın adresini vereceğiz.
Neden adres almadığını anlayamadım ama demin USCIS üzerinden Change of Address olarak ilgili adresi girdik, umarım doğrudur.
@Emre-Töre Bunun için yeni başlık açmamalısınız. Aşamalar başlığında sorularınızı sormalısınız. Ayrıca sürecinize hakim olmak, sürecinizi olumlu şekilde sonuçlandırmak istiyorsanız forumdaki bilgileri okumalısınız.
Ayrıca forumun arama özelliğini kullanmalısınız.Mesela, ustraveldocs kelimesini arama kutusuna yazabilirsiniz, hatta yazmalısınız. Benim profilimde de detaylı anlattığım bir yazı var. Bilginize.
Arkadaşlar merhaba, IR1 vizesi için neredeyse iki yıldır bekliyoruz bugün randevu maili aldık 15 ocak için. Ben şu anda 10 haftalık hamileyim. Sağlık kontrolüne girdiğimde ilk trimester geçmiş olacak (12 hafta) ama ben hala bir karar aşamasındayım. Biz zaten çok bekledik eğer girmezsem doğumla birlikte sürecimiz çok uzayacak. Bu konuyu tecrübe etmiş arkadaşlardan önerileri duymak isterim. Sizce çok büyük bir risk midir?
Ve daha önce doktorundan belge alanlar nasıl bir belge aldıklarını paylaşabilir mi? Eğer doktor röntgen çektirebilir diye yazılı bir belge vermezse almıyorlar mı?
@gucarslan birde "şu ana kadar böyle bir durumdan vize alamayan olmadı, içiniz rahat olsun" dediniz sizin veya başka arkadaşlarımızdan böyle bir tecrübesi veya şahit olduğunuz bir vaka oldu mu?
Merhaba, bize verilen süreçte nikah işlemlerimiz , sağlık muayenemiz vs yetişmez ise nasıl bir yol izlemeliyiz
Mülakat tarihi mi ertelemeliyiz? Ertelersek ne gibi sorunlar olur mülakat tarihi verilmez ya da konsolosluk çok şaibeli mi yaklaşır Sağlık raporunu almadan diğer tüm belgeler hazır bi şekilde mülakata girip dosyayı daha sonra mı tamamlamalıyızYorumlarınız için çok teşekkürler @ATS16 @smartcells
EU2026000067xx bugün güncelleme maili geldi ve 7 Kasım bugün annem yoğun bakıma alındı ne kadar kalacak belli değil mülakat erteleme talep etsem Şubat ayına kabul olur mu yoksa sıkıntı olur mu
Arkadaslar, lutfen kiskirtici ifadelerden kacinin. Bu tur konusmalarin ne foruma ne de uyelere bir katkisi yok.
Arkadaşlar forum da bilgi sahibi olmak için gezerken şöyle bir bilgiye rastladım;
DS-260 formunu kendiniz ve Green Card alacak aile fertleriniz icin ayri ayri doldurmaniz gerekiyor.
Ben eşim adına başvurdum, çıkması durumunda ds260ı hem asıl talihli eşim adına doldurup, hemde talihli olmayan beni de götüreceği için 2 kez ayrı mı ds260 formu göndereceğiz
@Kedicik1616 tam olarak öyle değil. DS260 formunu eşiniz hem kendisi hemde sizin için dolduracak. Yani başvuran kişi başvurusuna kimleri ekledi ise onlar için de DS 260 da bilgileri girecek. Yani ortada 2 form yok, 2 kişiden oluşan tek bir form var
Merhaba arkadaslar, bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum yardim ederseniz cok memnun olurum.
Benim annem ve babam resmi olarak ayrilar fakat babamin resmi ikametgahi halen annemle eskiden ayrilmadan once ki adrese kayitli.Yani babam kendi ikametgahini suanda yasadigi adrese aldirmadi.
Kazandigimiz taktirde ds260 formunda anne ve babamizin ayni adrestemi yoksa farkli baska bir adrestemi yasadigi ile ilgili bir soru var.
Sizce babam ile annemi ayni adreste yasiyorlar diye mi belirtmeliyim yoksa babamin ikametgahi annemle ayni olsada ne olur ne olmaz diye kendi yasadigi evin adresinimi yazmaliyim? @crazycells @ayvalik10
Sevgiler, Saygilar.
Hoscakalin.
Dv2020 bekleme odasında geçen sene bugüne kadar 2380 entry yapılmış. Dv2021 konusunda ise şu an 11045 entry var.
Sanırım konu çekiliş yapılıp dv2022'ye başlayana kadar entry sayısı 50000 bulacak.
Forumun en trafiği en bol konusu.
Bu gereksiz bilgiyi de buraya bırakayım 
şafak 130 diyor
@arnblt Talihlinin dolduruacağı forumda zaten eş çocuk bilgileri giriliyor, ama emin misiniz, yeşil kart alacak her birey ds260 gönderecek deniyor
@Kedicik1616 siz dert edinmeyin inşallah huzur içersinde kazandığınızı öğrendiğimizde formda mutlaka paylaşımlar ve yeşilkart form sitesinde ds-260 formu nasıl doldurulur diye videolar olacaktır bilginize
@yapay-zeka sonunda kazanamama korkusunda n dolayı hüzün ve kazanabilirim diye umut dolu olduğunu da hatırlatmak isterim 
@Kedicik1616 yani şöyle bir durum tek case numaranız oluyorsa ama her birey için ayrı ds260 formu(çocuklar içinde ayrı) dolduruyordunuz
Ama bu formlara ulaşmak için tek case numaranız oluyot
@Muhtaradana teşekkürler tek case Number olacak çünkü tek başvuru yaptık, pasaport şartı geldiği için ben yapamadım, çocuk yok, önceden Bilgi ediniyorum ama kimisi hem talihliye hem götüreceklerine ayrı ayrı Ds260 doldurup yollamış kimisi yollamamış talihlinin doldurduğu forumda soruyor aile bilgilerini diye kafam karıştı:)
@Kedicik1616 bu forumda yapılacak en son şey kafan karışmasıdır çünkü burada biz aileyiz tek bir isteğim var başka forumdan bu konu hakkında yazı okuyup buraya gelme çünkü kafan karışır. Aşağıdaki video forumuzun videosuvar. Burada her konu hakkında sana seve seve yardım edecek okadar çok insan var ki sen yeterki soru sor
@Kedicik1616 asıl talihli içinde yanındaki eş içinde, çocuk içinde ayrı ayrı ds260 formu dolduruluyor, senin ds260 formunda eşinin ve çocuklarınbilgileri, eşinin formundada senin ve çocukların bilgileri var
Eğer asıl talihli kendi ds260 formunu doldurur, eş yada çocuklar kendi ds260 formunu dolduramazsa vize alamaz, kabaca anlattım detaylarıda var, eğer bu konuyla ilgileniyorsanız sayın @ayvalik10 un linkini attığı videoyu izleyin
Sonrasında önceki yılların Dv Green Card Loto aşamaları konu başlığındaki iletileri okuyun lütfen, Dv 2020 Green Card Loto aşamalarının ilk iletisinden başlayabilirsiniz
️
️
️
DV2020 (2020 Green Card Lotosu) Asamalari https://yesilkartforum.com/forum/post/58690
@ayvalik10 tesekkür ederim, başka forumda zaten takılmıyorum, alıntıladığım yazı da burada ki adminin(çok ilgili olan, sağolsun) Greencard işlemleri konusunda açtığı konuda ki bilgiydi
@Muhtaradana Çok teşekkür ederim, amacım şimdiden bilgilenip balık gibi kalmamak, çünkü o kadar teferruat var ki, hepsini bu vakitte öğrenmek istiyorum 
@Muhtaradana Çok sağolun, Hemen yukarıda bir arkadaş ayrı ayrı forum olmayacak yazmış mesela, kafa karışıklığı biz bilgisi az olanlar için bu yüzden, biraz heyecanlıyım arkadaşlar kusura bakmayın, herkese bol şans diliyorum
günaydın usa deki iyi insanlar @crazycells @knnrn @semavi @kivo @MySea @arnblt @HockeyUmpire2 daha nicki aklıma gelmeyenler
Teşekkürler. Size de iyi akşamlar
Gunaydin, sizlerede iyi aksamlar 
4 ay kaldı

Powered by NodeBB | Copyright © 2026 Yesilkart Forum