Arkadaşlar bu gibi zihniyetleri ürkütmeyin yazsınlar içlerini görelim düşünsene gitmişsin kadir komşun tövbeler olsun
bilelim orda kimlerle muhatap olacağız
Zelene tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV (Green Card) Çekilişinin Durdurulma Kararı (Aralık 2025)Gündem içinde yayımlandı
Malesef son durumlardan ötürü sürecini hızlandıran Austine gelmeyi planlayan arkadaşlar varsa ev konusunda oturduğum site ile görüşebilirsiniz bilgileri veririm onlarla da sizin için konuşabilirim 9 puanlık elemantry school yanında güzel bir site
Not. Biliyorum demesi kolay ama stres yapmayın siz hâlâ çok şanslısınız herşey yoluna girecek -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Seneye bu zamanlar göçmen vizesi ile ABD ye ilk giriş odasına yazmak nasip olsun öyle bir detaylı anlatacağım ki bir kaç sayfa sürecek

Bir kaç gündür Facebook market place de geziniyorum bir sürü ücretsiz ev eşyası buldum evi düzdüm kafadan hesabımla 3-4 bin evin içine gitse derdim oradan yırttık numaram 5023 olacağı için ben Ocak Şubat giriş yaparım diye düşünüyorum
o zamana daha detaylı bakarim -
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Umutsuzluk tacirlerinin 6 hazirana kadar yazmaması güzel olacak sanırım sanki yastık altına diş koyup dış perisi bekledik olası bir durum hakkında hayal kuruyor insanlar daha çok calissaydim geçerdim diyeceğimiz bir sınav da değil sessizce aylardır yorumları okuyorum her konuda var böyleleri sessizce oku sende niye moral bozarsiniz ki bak eyaletçide küsmüş paylaşmadı bugün

-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben kendi kendime hayaller kuruyordum ilk yıl başvuru yapmadan takip ettim hatta eşimden dolayı biz gidemeyiz diyordum tek çocuk ailesi aşırı düşkün 40 yaşında adam ama biz şehir dışına çıkınca bile söylemiyoruz evham yapıp sık sık arıyorlar ben gitmez diye düşünüyordum çok iyi manipülasyon yaparım sonra ben başladım şikayet ettiği ülke durumları haklar fiyatlar yaşantımız her durumu Amerika da böyle biliyor musun demeye sonra videolardan izletmeye başladım ben uzun uzun izlerim detay çok severim ona net videolar izlettim can evinden vurdum araba fiyatları, market fiyatları erişebilir spor dalları yapı market sevdamız var birde hep onları gösterdim başladı biz de basvuralim ya demeye ilk yıl ben kendim hayaller kurarken dur çıksın da bakalım diyordu bu yıl seneye oradayız gibi net konuşuyor zamanla oturuyor yani ama bu ayarı öyle yapmak lazım ki çok yüklenip sen istedin demeyecek
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben bu konuda çok gevşek ağızlıyım herkese anlatıyorum olumsuz konuşmaların tillahını duydum hepsini kayıt ettim tek tek, ilk Türkiye ziyaretinde sipariş verecek birşeyler isteyecekler de kendileri, boy boy laflarım var onlara ayrıca gün gelecek diyecekler biz nasıl geliriz diye ben şuanlık böyle bir hayat hayalî için vizyon gerekir sende haklısın sen kuramazsın diyorum
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gariban sizinle gelip orada bir kaç ayını geçirse fikri değişir mi Türkiye de konforunuz iyi bile olsa muhatap olduğumuz kişiler ailemizle sınırlı kalmıyor otobüse biniyorum surat beş karış şoförü yolcusu insan görmeyi bırak yaşamaya tahammülleri yok markete giriyorum orada aynı, nezaket sıfır dayan diyorum olmayacağım onlar gibi ben Merhaba günaydın kolay gelsin demeye devam ediyorum onlarda yabancı dil konuşuyorum gibi ters bakıyorlar tahammülüm kalmadı evet çok zor alıştığın bütün çevreyi değiştirmek aile özlemi ama ben nezaket ve güler yüzümü hak etmeyen insanlara daha fazla katlanamam
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@oznyldrm tek çocukla sıkıntı çekmemek için düz hesap 25bin dolar lazım ekstra birşey cikmazsa şuanlık kur ile 365bin TL iyi para
değer mi her kuruşuna değer dün a101den iki parça tavuğa 40lira verdim organik falan hak getire kalbime iner
çocuk hamburger istedi evde yapayım ucuz olsun dedim
hamburger köftesi 4lu 79 TL kasada dedim yanlışlık var bu kadar olamaz kız gözlerini dikti evet o kadar dedi sinirden güle güle geldim çok eğlenceli maceralı bir ülkeyiz hep bir sürpriz bir ekşın 
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son günler diye mi forumda bir gerginlik var salın artık pasaport zorunluluğu parayı ben zorunlu olduğunda pasaport da eski soy ismim var diye koştur koştur değiştirdim son günlere yetiştirdim ama adam yeni üye de değil tarihi geçmiş pasaportla bile bile başvuru yapmış yani biz birşeyler istiyoruz da kime ne yapan yine yapıyor
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Tünaydınlar hepimize eyalet sunumları başlamış çok güzel ama eyalet paylaşımlarına cevap yaparken alıntı değil de sadece cevap yazarsanız yarım sayfa olan iletiyi aşağı aşağı kaydırmayız güzel olur
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@hayallerabd, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri
@denizci10 valla ben mahalle kurma olayına şakasız çok sıcak bakıyorum.. her millet kurmuş, biz de bir yerden başlarız.. birlikteliğine özendiğimiz gruplar gibi gidenin gelmek isteyenin elinden tuttuğu, iş bulmak için kendi arasında bir ağ kurduğu mahalle neden olmasın? kim hangi eyaletteyse orada bir hayat kurmak isteyene yardımcı olabilir, özellikle bu forumdaki insanlar için bu hiç de zor değil.. daha birkaç gün önce Türkiye'ye dönecek bir hasta için herkesin nasıl seferber olduğunu gördük.. dobarlanın, yıkılmeycesss..
Dün gece bu konuya çok kafa yordum orada makul bir eyalet bulup cemaatleşiyoruz
isim göçen cemaati
Cemaat mantığıyla cemaat içi yardımlaşma iş paslama sadece birbirimizi tutuyoruz tutunuyoruz hafta da bir buluşup sohbet yaparız ama makara kukaralı yemekli içkili -
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Yaa bozmayın büyüyü o yorumdan sonra a haber izlemiş gibi aydınlandım eşime dedim git depoyu fulle çocuk yapmışız ötesi var mı zenginiz biz yerim Amerikasini dedim
kafalar pırıl pırıl -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@akcan5757 merhaba benzer süreçlerden yakın zamanda geçmiş biri olarak senin vesilenle yazmak istedim
8 yıldır Amerika sevdasına tutulduk ama ne tutulmak Amerika ile yatıyoruz dizi film gibi videolar izlemekler falan forum da binlerce sayfa okumuşumdur da
o kadar hakimim ki konuya dene dene olmadı greencard bu sefer alalım turist ne gerekiyorsa olumlu geçmesi için yaptık aldık vizeleri sonra evi barkı dağıttım arabayı sattık geldik temmuz 7 de ilk Los Angeles indik oradan san Diego ya geçtik aşık oldum san Diego çok güzel kiralık ev bakmaya başladık ama piyasa o kadar dar ki ilana düşen ev akşam yok zaten ssn yok kredi skoru yok çok az yani şansımız 1 ay durduk Austine geçtik
Hee bir de başımıza çok ahmaklıklarda geldi maddi olarak bizi geriye iten insan bir şaşkın oluyor istediğin kadar konuya hakim ol bir ay cepten yedik yani yeni gelmişsin gidip belmont parkına yıllık giriş kartı alma ahmak 3x100 dolar neyse canımız sıkıldıkca sınırsız lunaparka gittik
o kadar eminiz ki san Diego da yaşayacağız sonra Austin hep aklımdaydı green card çekilişlerine katılırken ya auistin ya Houston yaşayacağım yerdi biriyle tanıştık dedi kiralar ucuz dedik burada da sıfırız bari oraya gidelim topladık eşyayı çok keyifçi insan olduğumuz için plaj arabasından şemsiye sandalye almıştık geri verdik hepsini uçak biletinde sadece kişisel çanta hakkı var geri kalanı ödüyorsun aldık bileti 3 bavul bir mac PC almıştık o çıktık yola yine ahmaklıklarımızdan bavullar uçuştan 1 saat önce verilmeliymis 4 dakika yüzünden almadılar başka direk uçuş yok biletler yandı bari aynı havayolunun akşam 6 da Las Vegas aktarmalı uçuşu var ama 11 saat aktarma süresi dedim gidelim Las Vegas da oteller ucuz bir iki tur atar otele gideriz güzel plan oldu indik otelin aracıyla otele geçtik 50 dolar gecelik güzel de otel kumarhaneli falan leş gibi yorgun olunca kumarbaz ben tek oyun oynamadım birkaç saat gezdik uyuduk uçtuk Las Vegas görmüş olduk bu bize ekstra 1250 dolara patladı yanlışlıkla gitmiş olsak da deneyim dedik
auistin de bir arkadaş karşıladı ucuz bir otele attık kendimizi ama otel evsizlikten bir öncesi heryer ot kokuyor odanın için de küçük mutfak kısmı var bir gün boyunca temizlik yaptım masaya örtü bile aldım ev gibi oldu 2 hafta kaldık ev baktık türk bir emlakçı kadına yazdım buluyor evler gidiyoruz kriterin iyi bir okul puanı olan bölge ev de ferah olsun emlakçının bulduklarını begenmedim kendim buldum emlakçıya dedim biz evle anlaştık ara söyle onlar benim müşterim payını al böyle de iyi bir insanım
eşim hala eski iş yeriyle bağlantılıydi o yüzden çalışıyor maaşı da bu gibi evrakları halledebildik 1560 kira bir yıllık sözleşmeye 1 ay bedava 1 aylık da depozito site çok güzel ev de 2. ay kira vermedik banka hesabını san Diego da açmıştık türk bir bankacı vardı adres de kaldığımız yeri verdik sıkıntı olmadı
Ee kaldı iş.. san Diego da ben birkaç temizlik işlerine gittim firma ile bizim temizliği görünce gözleri açılıyor ama bizim türk Hanımlarının günlük yaptığı temizlik bunların detaylı temizliği düşünün zaten severim temizlik yapmayı psikopat gibi çalışıyorum firma Austine taşınıyoruz diye çok üzüldü kocam aslında Türkiye'de yazılım müdürüydü adamı temizliklere sürüklüyorum bulduğu işlere başvuruyor ama çalışma izni aşamasına gelince iş yatıyor Trump sağolsun sponsorluk olayına da taş koydu neyse dedik gittiği yere kadar bakarız temizlik işlerini burada da yapıyorum her gün iş olsa güzel parası hele yabancılara gidiyorum temizliğe mest oluyorlar bizim temizlik onlara insan üstü geliyor
8 yaşında oğlum var evin hemen yanında güzel bir okula gidiyor ama alışamadı sık sık dönelim diye ağlıyor dil öğrenmemek için direniyor o içime dert oldu henüz özlem yok Türkiye hasreti konfor alanımi özlüyorum ananeye çocuğu bırak vs yok burda kimseye derdini anlatamıyorsun dön diyecekler diye bugün arkadaşlara bana Türkiye'nin kötü gidişatiyla ilgili haberleri atın ben pişman oluyorum annem pazara gittim 1800 tuttu dedi bana bunları anlat dedim
biz de özetle böyle e şimdi ne yapacaksınız demeyin biz de bilmiyoruz
Bana sormak istediğin olursa süreçle alakalı yazabilirsin -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvurusunu bizzat yaptığımız 11 kişi var birine çıktı onlarda son anda basvuralim hadi dedi hatta öyle bir kriz anında dediler ki oğlum bir yandan ağlıyor çocuklarının resim fonu kötüydü onu düzelttik vs çıkan kişiye son iki dk da basvurdum eminim ki başvuruyu dahi unuttular kardeşim açıklandı diye aramış
Öyle bir küstüm ki kadere anlam veremiyorum gerçekten Avrupa'da istediği yerde yaşama hakkı var yerleştiği yerde iş kurmaya ev almaya bütçesi var ama ona çıktı bana sen gelme ayıi dedi
Yazdıklarımı okumayabilirsiniz doldum valla akşam da çok saçmaladım arkadaşlara o kadar çok küfür ettim ki afedersiniz anayım ama çok pis kızgınım evrene kadere feleğe artık bu işlere kim bakıyorsa ben daha çok hakkettim ben ben mevzusu da değil kendimden önce güzel haber beklediğim forum müdavimleri de var ama bu kadarda umursamaz öylesine olanlara çıkması gerçekten canımı sıktı bu kadar tesadüf olamaz sen hariç @Hokkabaz36 çok sevindim sana -
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bir hafta önce ne güzel dertlerimiz varmış insan derdini özler mi özlüyormuş forumda ki eyalet çekişmelerini özledim ne kıymetli günlermiş heves kalmadı ne eve ne arabaya gitmeyi hâlâ istiyorum ama gidersem böyle bir durumda çıldırırım uzaktayım diye ulaşamazsam ne olur diye
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@denizci10, içinde söyledi: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin Tecrübeleri
@Zelene bizi bile zorluyor. Sürekli bana abi siz gelin LA'ye elini sıcak sudan soğuk suya sokturmam diyor sürekli

Çok iyi bir teklif değerlendirin
@ahsenaydgdu cnm bak böyle tekliflere açığım cocuk bakar evini temizler yemek yaparım
hamur işi börek pasta da iddaliyim bak her site de lazım bir kişiliğim var 
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Facebook grubuna baktıkça çıldırıyorum biz boşuna totem arıyoruz totem olaydan bir haber olmakmis
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
2 yıldır forum üyesiyim 3 yıldır hemen hemen her konuyu okumusumdur geçmiş yılların bekleme odalarını vs. Kimse üstüne alınmasın ama bu seneki bekleme odası muhabbetleri çok verimsiz, sıkıcı
alışkanlık hepsini okuyorum önemli birşey çıkar diye , geçen seneki tayfanın muhabbetini özledim, başvuru yaş ortalaması bu yıl bekleme odasında düşük çok zor olmamalı eskileri okumak hatta çok eğlenceli atışmalar,bilgiler geyikler, ilk başvuru yapan arkadaşlar okuyun bol bol -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Mertcan34, içinde söyledi: DV2022 Bekleme Odası
8 mayıs da yapacağım totemi açıklıyorum.
Öncelikle orucumu güzel bi dua ile açacağım.
Sonra GS-BJK maçını izleyeceğim.
Sonra Kadir gecesi olduğu için duamı edip şükür namazı kılacağım.
Doğum günümü tebrik edenlere tesekkürlerimi sunup , pc başına geçeceğim. Önce eşimin başvurusunu sonra kendi başvurumu kontrol edeceğim.
Peki sizin bi toteminiz var mı?Geçen yıl o kadar emindim ki çıkacak diye saflık işte
komşumu ailecek yemeğe çağırdım çıkacak ya halay çekmelik insan olsun sonra yanlarında üzülemedim de böyle dumur dumur oturdum bu yıl sıradan bir şeymiş gibi bakarım herhalde