@hakan4259 Merhaba
Ehliyet için söyledikleriniz doğru ama banka benim yazdıklarımı kabul etti
Ferhat ŞENER tarafından gönderilen iletiler
-
RE: Green Card ile gelip ev kiralama hakkında öneriler...Emlak içinde yayımlandı
-
RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin SeçimiEyaletler içinde yayımlandı
@erenotti Evet katılıyorum. Dallas merkezde biraz trafik problemi var. Genel anlamda Dallas Fort Worth bölgesi yolları çok gelişmiş. İstediğiniz nokta uzak bile olsa çok alternatifli olarak kolayca ulaşabiliyorsunuz.
-
RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin SeçimiEyaletler içinde yayımlandı
@berkantsipahi Merhaba
Göçmenlere karşı tutum oldukça iyi, yardımcı bile oluyorlar. Güvenlik anlamında gayet sakin bir bölge. Huzurlu, sakin bir bölge diyebilirim. Marketlerde parmaklık yok, sitelerde güvenlik fence yok. Okul olarak da memnunuz. Homeless görmedik. Ve daha sonra farkettik ki burası Historic bir bölge main street oldukça güzel eski orta amerika kasabaları tadında. -
RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin SeçimiEyaletler içinde yayımlandı
@Rkpl84 DFW (Dallas Fort Worth) havalimanı US hava merkezi olarak görülüyor.
-
RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin SeçimiEyaletler içinde yayımlandı
@berkantsipahi Yaklaşık 5 aydır bu bölgedeyim. Grapevine - Fortworth arası kısımda sorularınızı cevaplayabilirim
-
RE: Green Card ile gelip ev kiralama hakkında öneriler...Emlak içinde yayımlandı
@thehawk01
Merhaba
Gideceğiniz, yerleşmeyi düşündüğünüz bölgedeki Airbnb evleri listeleyin ve ev sahiplerine şöyle bir mesaj hazırlayarak gönderin:Hello
I'm thinking of making a reservation between October 08 - November 08.
We will need to use the mailbox during our stay.
We will not use the mailbox afterwards. We will use it only during our stay. Would you allow us to use the mailbox while staying between these dates?Evet kullanabilirsin diyenler çıkıyor. Hatta airbnb olayını site yönetiminden gizli, kaçak yapanlar oluyor ve sana diyor ki "soran olursa kardeşim olduğunu söylersin"
Eve girdiğinizde aynı gün gettoggle gibi bir internet sitesinden en ucuzundan (aylık 5$ gibi, iptal edilebiliyor) kiracı sigortası yapın.
1 ay biraz daha fazla para vermiş olursunuz eve (elektrik, su, deterjan, vb. dahil) ama 1 ay rahat rahat işlerinizi halleder yeni evinizi seçer yerleşirsiniz.Yolunuz açık olsun...
-
RE: Turist Vizesiyle ABD'ye girdikten sonra verilen kalış süresi (I-94)Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Turan-TURKER
Son 1 yıl içerisinde 180 gün olarak verilir -
RE: Tüm sorunlarınızı Türkiye’de bırakmakGöçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@smartcells
Abi güzel ve sert oldu, sarstı... -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@cercub
Evet aynı gün aproved, issued oldu ve akşamı ptt mesajı geldi. -
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Aas20
Hayır yok, bulunduğunuz forumda bazen haber veriyor insanlar. Sık sık, günde 5-7 defa farklı zamanlarda kontrol etmek en iyi çözümlerden biri. Daha vahim durumlarda öne çekme ile ilgili pro yardım eden çözümler forumda mevcut. -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@mesut1905
Evet soruldu ve kendisi cevapladı, bize cevabı onaylattı. Şuradan mülakatımızı okuyabilirsiniz. https://yesilkartforum.com/forum/topic/5658/b1-b2-ziyaretçi-vizeleri-mülakat-deneyimleri-ve-görüşme-detayları/1370?page=69 -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10
Şükürler olsun, onaylandı. Artık basar yollarlar. Darısı bekleyenlerin başına... -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Ben ve eşim B1/B2 vizesi aldıktan sonra 7 yaşındaki çocuk için 23 Şubat tarihinde başvuru yaptım. Konsolosluk onayı bekliyor, başvurunuzu sanal "bekleme" kuyruğuna almıştır, yaklaşık 6 hafta bekleme süresi var dedi. 8. hafta bitince postayı gönder dedi, gönderdik. 22 Nisanda posta ulaştı.
AIS durum: "Belgeleri gönder"
CEAC durum:26 Nisanda işleme aldılar, "Application Received" sonrası yok, bekliyoruz.
Normal mi? Bana mı çok yavaş geliyor? -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@actorhandsome
Ne kadar kısa sürede gönderirseniz tamamlanma süreci o kadar kısa sürer. Süre sınırı ile ilgili bir bilgiye rastlamadım. -
RE: Bavul Hazırlama - Yeni Hayat , Yeni Bir Başlangıç ...Yolculuk içinde yayımlandı
@kngslyr06
Fiyatları yüksek olur ama kalitesi en yüksek seviyede. Çanta, bavul ve ayakkabısını kullandım. -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ferhat-ŞENER
Yazdıklarımı okudular galiba. Az önce talimat epostası geldi 56. günde -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@Ferhat-ŞENER
Başvuru tarihini yanlış yazmışım düzenledim. 23 Şubat başvurusu 8 hafta bitti ve halen sıra bekliyor. -
RE: 14 yaşından küçük çocuklar için B1-B2 başvuru süreciZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Ben ve eşim B1/B2 vizesi aldıktan sonra 7 yaşındaki çocuk için 23 Şubat tarihinde başvuru yaptım. Konsolosluk onayı bekliyor, başvurunuzu sanal "bekleme" kuyruğuna almıştır, yaklaşık 6 hafta bekleme süresi var dedi. 8. haftaya girdik ses yok. Hayırlısı inşallah