• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Ben Batur
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 41
    • Konu 1
    • İleti 267
    • En İyi 161
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 1

    Ben Batur tarafından gönderilen iletiler

    • RE: Social Security Number (SSN) ve Basvurusu

      Merhabalar, Türkiyedeyken Immigrant Fee ödemesini yaptık ve 1 hafta önce Amerikaya giriş yaptık. Şu an ev tutmak için vs SSN numaramıza ihtiyacımız var. Acaba SSN numaramızı öğrenmemizin bir yolu var mı?

      Vergi Sistemi içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Amerika'da delivery konusunda yardımcı olabilirim

      @oğuzhan-adıyaman, içinde söyledi: Amerika'da delivery konusunda yardımcı olabilirim

      @Ben-Batur aynen uçaktan iner inmez ehliyet almaya bakin . Hatta şimdiden taşınacağınız eyaletin ismini googlede yazarak sonuna DMW ekleyerek aratırsanız buradan bilgilere ulaşacaksınız ehliyet için neler gerektiğine

      Ben ehliyet sınavına bile çalıştım hocam 🙂 Referans kodunu bekliyorum 🙂

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Amerika'da delivery konusunda yardımcı olabilirim

      @oğuzhan-adıyaman, içinde söyledi: Amerika'da delivery konusunda yardımcı olabilirim

      @Ben-Batur merhabalar . Türk ehliyet kabul etmiyor yalnız bisikletli olarak açabilirsiniz ve araç kullanabilirsiniz bu durumda da şöyle bir sorun oluyor . Bulunduğunuz bölgede şehir merkezi ise araçla bisikletliler kadar hızlı teslimatı yapamıyorsunuz ve bu yüzden uyarı alabiliyorsunuz ya da kırsal bir bölgede iseniz araçlı sürücülere öncelik veriliyor siz iş alamiyorsunuz . Bu arada referans kodum mevcut kayıt olurken bu referans kodumu kullanırsanız 600 usd kazanabilirsiniz

      Öyleyse Amerikan ehliyetini SSN gelir gelmez alıp ordan hesap açmam daha mantıklı, referans kodunu paylaşabilir misiniz?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Amerika'da delivery konusunda yardımcı olabilirim

      @oğuzhan-adıyaman, içinde söyledi: Amerika'da delivery konusunda yardımcı olabilirim

      Merhaba herkese

      Bu forumdaki arkadaşların tecrübeleri sayesinde greencard sürecimi mükemmel geçirdim ve şuan hali hazırda yaklaşık 10 aydır Amerika'da yaşıyorum.

      Buraya gelen herkes gibi bende delivery uygulamaları üzerinden geçimimi sağladım.

      Delivery konusunda sorusu olan herkese yardımcı olmak isterim .

      Özellikle Doordash, Spark, Instacart hakkında epey bir tecrübe edimdim. şimdiden herkese bol şans

      Selamlar hocam, bir kaç gün içinde NC - Charlotte'ta olacağım, ilk Doordash vs üyeliklerini açarken Türk ehliyeti kullanabiliyor muyuz yoksa Amerikan ehliyetini beklememiz gerekiyor mu çalışmaya başlayabilmek için?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Zeynep-Soyupak, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Ben-Batur Merhaba Ankara 6binin sonlarına mülakat vermez mi diye öngörüyorsunuz? Kanada vizemiz var dosyayı oraya mı taşısak diye düşünüyorum ama Kanada'da tecrübeler nasıl bilemiyorum. 2 çocuklu 4 kişilik bir aileyiz. Vizesiz bir yer de tercih etmemiz gerekbilir bu durumda. Tavsiyeleriniz olursa mutaka bilmek isterim. Çok teşekkürler.

      Zeynep hanım merhaba, biliyorum çoğu arkadaş (haklı olarak) sizin kararınıza kalacak bir durumu etkilemek istemediğinden dolayı ''6 bin'e sıra gelir gelmez diyemem'' şeklinde cevap veriyor ama ben günahkar olayım ve ortada olan durumu söyleyeyim size. 6 Bin'e sıra gelmez, Ankarayı beklemeyin, forumdan araştırıp dışarıdan dosya kabul eden bir yere dosyanızı taşımaya hemen çalışın. Kanadada mülakata giren 1 kişi oldu forumda ismini hatırlamıyorum ama mülakat öncesi trafik kazası geçirmişlerdi o yüzden bilgi alabilir misiniz vs emin değilim. Hong Kong, Bangkok gibi yerleri de araştırın bi yandan.

      Ankarayı bekledikçe hem üzerinizdeki psikolojik stres artacak hem de Ankara olmayacak dua konumunda şu anda. Kim ne derse desin hemen dosyanızı taşıyacak bir yer bulun lütfen, maddi olarak bir sürü arkadaş gittiği yerlerin maliyetini paylaştı, sonuçta hayatınızın kalanını şekillendireceğiniz bir süreçtesiniz, pişman olmamak için elinizden geleni yapın. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa her zaman yazabilirsiniz, iyi şanslar şimdiden 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @yasavul, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Ben-Batur giriş çıkış yapmak yeterli olur mu yoksa greencardı teslim alana kadar risk devam ediyor mu

      Giriş-Çıkış yeterli, USCIS sisteminde giriş yaptığınızda kartınız basım işlemine alınıyor. Hatta siz geri Amerikaya dönmeden kartınız verdiğiniz adrese gelmiş bile olabilir şanslıysanız 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Green Card ile gelip ev kiralama hakkında öneriler...

      @mlsscu, içinde söyledi: Green Card ile gelip ev kiralama hakkında öneriler...

      merhaba,
      tripalink uygulaması / sitesi hakkında bir bilgisi olan var mı?
      Seattle'da olan -kendileri de yeni sevgilisi ile gittiler- bir tanıdığım önerdi bana fakat başlıklarda aradığım halde bir bilgi bulamadım.
      Emlakçıları da epey ilgilendi benimle. Hem garantör istemiyor hem de vize ve tr'deki banka hesaplarının yeterli olduğunu söylüyor ama zillow kadar zorlamadıkları için çok güvenemiyorum evi tutmak için.

      Bu konuyla ilgili bi gelişme olursa bilgi verebilir misiniz? 🙂

      Emlak içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @sevdemimi, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @gucarslan tarihte sıkıntı olmaz değil mi .Gerisi kader 🙂

      Tarihte bi sıkıntı olmaz bu durumda @gucarslan 'ın bahsettiği durumlar dışında fakat garantiye almak için bazı havayollarının çok uyguna kampanyaları oluyor, bunlara bakıp 1 gün bile olsa Amerikaya giriş-çıkış yaparsanız endişe etmenize gerek kalmaz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Zeynep-Soyupak, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @akara, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Zeynep-Soyupak hanım öncelikle nereye taşıyacaksınız onun kararını verin, her konsolosluk ayrı tavır sergiliyor. Taşımak istediğiniz konsolosluga göre zaten önceki ve bu yıllarda mülakata giren kişilerin deneyimleri mevcut yardımcı olacaktır.

      Şu an için mülakatımız Ankara. Herhangi bir taşıma işlemine başlamadık. Ama 2 aya kadar mülakat verilmez ise o zaman taşıma durumuna geçeceğiz.

      Lütfen beni yanlış anlamayın, 2 aya kadar mülakat verilmez, hatta bu sene Ankaranın size mülakat vermesi mucize gibi bişey olur. Başka konsolosluk şansınızı öteleyerek vizenizi riske atıyorsunuz, haddim olmayarak bir an önce taşımak istediğiniz konsoloslukları listeleyip hepsine yazmaya başlayın. Zaten konsolosluk aracılığı ile dosya taşıma ayrı bir macera

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      @merve34, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      @Ben-Batur Birlikte de yapılabilir belki(mümkünse), ayrıca ehliyet durumunu nasıl çözdünüz yani Tr ehliyetimizi 1 yıl kadar kullanabiliyoruz diye okumuştum ama bu tarz işler için de geçerli midir acaba

      Tabi evet multi hesap bakıp değerlendirmek daha iyi olur dediğiniz gibi. Ehliyet sanırım 2 veya 3 ay geçerli ama ben SSN'im geldiği gün ehliyet sınavına gireceğim Deneme sınavlarını yaptım çok zor değil sınav, bi ara bakayım link ileteyim size de

      Ulaşım içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      @merve34, içinde söyledi: Amerika'da Uber Eats, DoorDash ve Pizza Delivery Yapmak

      @Ben-Batur Selamlar, biz de eşimle Charlotte’da DoorDash düşünüyoruz(ilk etapta boş kalmamak adına İngilizcemizi geliştirip bir iş bulana kadar), tabi henüz vize mülakatına bile girmedik çok az kaldı heyecanlıyız 🙂 Gelişmeler oldukça sürecinizi yazarsanız çok faydalı olacaktır, teşekkür ederim şimdidenn

      Selamlar, şimdiden araştırdım biraz Doordash'ten ziyade Uber Eats daha hızlıymış Charlotte'ta. Tabii ki gelişmeleri yazarım mutlaka 🙂

      Ulaşım içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @Olkan-Oflaz-0, içinde söyledi: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @hilalf, içinde söyledi: Amerika'ya Evcil Hayvan Götürmek

      @Olkan-Oflaz-0 öncelikle çook çok sevindim sağ salim götürmenize köpeğinizii. Darısı başımıza. Birkaç soru sormak istiyorum

      1. Köpeğinizi kafese koyarken tasma taktınız mı acaba? Airtag taksak sıkıntı olur mu diye düşünüyorum da.
      2. Nasıl bir suluk kullandınız hamster suluğu falan mı almak gerekiyor müşteri hizmetleri pek bilgi sahibi değildi bu konuda her konuştuğum kişi başka bir şey söyledi 😕
      3. Uçuş izni için email atacağımız adresler [email protected]
        [email protected]
        Bize bunları verdiler dulles için. Ama thy websitesinde başka bir email çıkıyor. [email protected] Diye. Siz hangisine mail atmıştınız?

      1 hayır takmadım gerek yok köpek nasıl kaybolsun bagaj değil ki bu.
      2 kuşları besleyen suluklar var ya onun büyüğümü aldım ağzını dayadığında su gelen onu da klipsle sabitledim kafesine aynısını mama için de yaptım sağa sola o şekilde geldi içine kendi kıyafetlerimi koydum 1-2 gün giydiğim kokumun sindiği ve 1 tane prozac verdim hem köpeğime hem de kedime rahat etsinler diye.
      3 petrender diye bir mail oraya atıyorsunuz Thy müşteri hizmetlerini arayın dulles AirPort için hayvan rezervasyonu için nereye mail atacağım diye sorun onlar söylerler. Thy mail atmıyorsunuz Thy bu işin herhangi bir yerinde yok sadece uçak içi taşımacılığında var. Siz mail atıyorsunuz para yatırıyorsunuz rezervasyon yapıyorsunuz filan onun öncesinde cdc formunu dolduruyorsunuz Türkiye’deki ilçe ve il tarıma onaylatıyorsunuz (bu belgenin 1 ay geçerliliği var) doldurduktan sonra başvuru yapıp para yatırıyorsunuz sonra da onay gelince de uçuştan 1-2 gün önce de il tarıma gidip çıkış için belge alıyorsunuz buraya da 2 bin tl filan ödüyorsunuz sonra bütün bu belgelerle uçağa binip gidiyorsunuz işte

      Mail adresi bu [email protected]
      [email protected]

      Hocam selamlar, bahsettiğiniz rezervasyonu kedi için de yapmak gerekiyor mu acaba?

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Burakhan-Bircan, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhabalar, ds260 formunu açtırıp gerekli düzenlemeler yapıp eşim içinde bir ds260 formu doldurdum. Ama dün farkettim ki eşimin formunda soyad kısmında bir yanlışlık yapmışız. Formu tekrar açtırabilir miyiz ? Formu tekrar açtırmanın sürece olumsuz bir yönü olur mu ?

      Mülakatınız planlandıysa açtırabilirsiniz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Zeynep-Soyupak, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba öncelikle herkesin sürecinin kolaylıkla geçmesini dilerim.
      Greencard talihlisi dosya taşıyıp mülakatı yurtdışında gerçekleştirdiğinde mülakat esnasında Türkçe İngilizce çeviri desteği alabiliyor mu? Ya da eşi onun adına çeviri yapabiliyor mu?

      Eşlerden birinin ingilizcesinin mülakatı anlayıp cevaplayacak seviyede olması yeterli, eşler birbirine yardımcı olabiliyor.

      Tercüman konusunda ise her konsolosluğun farklı prosedürü olduğunu göz önünde bulundurup mülakata gireceğiniz konsolosluk ile bu konuyu görüşmeniz gerekiyor. Benim gördüğüm kadarıyla genellikle ilgili ülkede resmi olarak tercümanlık yapan birini (Yani dil yeterliliği olan arkadaşınız vs olmaz) mülakatınıza tercüman olarak ekleterek yardım alabiliyorsunuz

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @onuru, içinde söyledi: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Herkese selamlar,
      Mayis ayinda baslayan greencard seruvenimin son ayagi olan and abd ye giris kismini 15.12.2024 tarihinde Istanbul-Atlanta ucusu ile tamamlamis bulunuyorum.

      ===Bilet alimi ve Valiz Teslimi===

      Thy yi kullanmayi dusundugum icin biletimi “PrimeFly sinifina” yukseleterek atlantaya direk ucus olarak satin aldim. 15:25 te olan ucusum icin hava alanina 11:30 gibi geldim. Amerika ucuslari icin valiz teslimi yapacagimiz “J” kontuarina gittim. Siraya girdiktikten sonra bir gorevli(gozen) pasaportunuzu ve sari zarfi gormek istiyor. Sonrasinda pasaporta bir etiket yapistirip geri veriyor. 1 gun onceden checkin islemi yaptigim esnada abd de gidecegim adresi yazdigim icin benden herhangi bir adres istememislerdi. Sonrasinda valizlerimi teslim edip biletimi aldim. Yurtdisi harc pulu alarak Fast Track giselerinden gecisimi yaptim. Henuz kapi numarasi belli olmadigindan hava alaninda biraz etrafi kesfettim. Bu esnada Hong Konga gidecek olan arkadaslarla gorusmeye calistik fakat bir turlu denk gelemedik. Kapi numarasi belli olduktan sonra kapinin oldugu yere dogru gittim ve kontrol sirasina girdim. Burada bazi kisilere tekrardan bir arama gerceklesitiriliyor. Neye gore yaptiklari hakkinda bir fikrim malesef yok ama bana da denk geldi. Aramayi da gectikten sonra kapilarin acilmasi icin oturma bolmesi gectim fakat ucak 35 dakika rotar yedikten sonra saat 16:00 gibi kalkisi yapabildik. Diz mesafesi biraz kisa geldi bana. Yemekleri gorece iyiyidi. Biletimi yukselttigim icin ucakta yer alan ucretsiz wifi yi kullanarak ailem ve arkadaslarimla haberlese bildim.

      ===Pasaport kontrolu===

      Ucakta herhangi bir form vermediler. Indikten sonra pasaport kontrolu yapacagiz yere geldim orada yer alan gorevliye sari zarfi gostererek hangi siraya girecegimi sordum. “Other visitors” kismina gecmemi soyledikten sonra siraya gecip beklemeye basladim. Benim gibi ilk kez girisini yapacak farkli ulkelerden DV talihlileri vardi. Sira bana geldikten sonra pasaportumu teslim ettim ve gorevli neden abd ye geldigimi sordu. Bende Green card kazadigimi soyleyince bende sari zarfi istedi. Sonrasinda fotografimi cekti. Sorduklari sorulari asagiya ekliyorum.

      • Hong kongta mi yasiyordun?
      • Hong kong nasildi guzel miydi?
      • Yaninda et veya tohum getirdin mi?
      • Yaninda ne kadar para getirdin?
      • Nerede kalacaksin?

      Sorularini cevapladiktan sonra, pasaportumu ve sari zarfi farkli bir posete koyarak bir gorevliye teslim etti ve onu takip etmemi soyledi. Gorevliyle beraber ayri bir yere gectik. Bana camli alanda beklememi soyledi ve dosyami oradaki gorevliye teslim etti. Yaklasik 10 dakika bekledikten sonra gorevli ismimle seslenip cagirdi sonrasinda “welcome home”diyerek pasaportumu teslim etti. Valizlerimi teslim alip hava alanindan ayrildim.

      Boylelikle abd ye varis seruvenimide sorunsuz bir sekilde tamamlamis oldum. Simdi sirada diger islemleri halletmek kaldi. Onlarida yaptikca buraya aktariyor olacagim. Selamlar. Onur

      Selamlar hocam, yeni hayatınızda başarılar ve mutluluklar dilerim 🙂

      Biz de 17 Ocakta Atlanta üzerinden giriş yapacağız, ordan NC -Charlotte'a araç kiralayıp geçeceğiz fakat Atlanta havalimanının biraz karışık olduğunu söylüyorlar, bu konuyla ilgili video da paylaşmıştı hatta arkadaşlar. Sen araç kiraladın mı acaba? Böyle bi deneyimin varsa çok faydalı olacaktır Atlantadan giriş yapacaklar için 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @mbaris79, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      "Fakat dosya numaralari aktif olduktan sonra dosya numarasindan ziyade sizin DS-260 formunu gonderme siraniz mulakat tarihinizi belirleyecek." Bu gerçekten doğru mu? Bu işin algoritmasın sadece case number sırasına dayanmıyor mu aslında? Diyelim ben şimdi 26xxx'im ve bir başka kişi 22xxx her ikimizde Viyanadayız ama ben 06.05'de o ise 16.05'de DS260 submit etmiş olsun ve aynı bulettin'da current olmuş olalım. Düşük case number olan benden önce interview almayacak mı?

      Öyle aynı gün farklı saatler örneği biraz absürt olur ama örneğin sizin dosya numaranız 26k ve 6 Mayısta DS260 gönderdiniz, başka biri 22k ve 20 Ağustosta doldurdu DS260'ı. Eğer ikinizde aynı Cut-Off diliminde olursanız DS260'ını erken gönderen önce mülakatını alır tabii ki. Bu yüzden mülakat tarihi almadan DS260 formunuzu düzenlemek için açtırmayın diyorlar çünkü düzenleme yaparsanız son düzenleme tarihinizde DS260 formunuzu submit etmiş olursunuz.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @SEYMENOGLU, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Mulakat oncesi son kontrolleri yaparken,lise mezuniyetim 15 Haziran yazmisim dogru olan 9 Eylul, mulakatima cok az bir sure kalmisken DS260 formunu actirmam gerekir mi ? Unv mezuniyet tarihim dogru. Daha once yeni evlilikten dolayi bir kez actirmistik.

      Zaten son mezun olduğunuz seviyeye bakacaklar, bunun için form açtırmanıza gerek yok. (Olmaz da) sorarlarsa açıklarsınız 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @vesileoncul, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @vixo Merhaba. biz ankarada mülakata gireceğiz belgelerimizde türkçe hepsi. Bize atılan mailde sadece lise diplomasının yanında türkçe belgeler de çeviriye gerek yoktur diyor. Türkçe gireceğimiz için tüm belgeler için geçerli midir çeviri yaptırmamıza gerek var mıdır?

      Bucketlist..

      1. Vize sürecinin imzaya taşınması ve imzada güncellemelerin yapılması..İşte link https://yesilkartforum.com/forum/topic/2184/vize-surecinizi-imzaniza-tasiyin
      2. DV2025 excel tablosuna bilgilerin girilmesi...İşte tablo https://bit.ly/4b6swID
      3. DV2025 Aşamaları başlığının ilk iletisinden itibaren okunması...İşte link https://yesilkartforum.com/forum/topic/7230/dv2025-2025-green-card-lotosu-aşamaları?page=1
      4. Süreç ile ilgili soruların DV2025 Aşamaları başlığı altında sorulması...İşte link
        https://yesilkartforum.com/forum/topic/7230/dv2025-2025-green-card-lotosu-aşamaları
      5. DV2024 ve DV2025 Mülakat Deneyimleri başlıklarının takip edilmesi
        Sürecinizi en iyi şekilde yönetebilmeniz, sorularınıza daha hızlı ve net cevaplar almanız açısından önemlidir.
        Sürecinizde başarılar...
      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @Ümit-Hero, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      MERHABA ARKADASLAR 30 ARALIKTA VIANA DA SAGLIK 2 OCAKTA VIANADA KONSLOSLUKTA RANDEVUM VAR FAKAT SHENGEN VIZESI ICIN HALA RANDEVU ALAMIYORUM BU KONUYLA ALAKALI ACIL YARDIMA IHTIYACIM VAR . TESEKKURLER

      Bucketlist..

      1. Vize sürecinin imzaya taşınması ve imzada güncellemelerin yapılması..İşte link https://yesilkartforum.com/forum/topic/2184/vize-surecinizi-imzaniza-tasiyin
      2. DV2025 excel tablosuna bilgilerin girilmesi...İşte tablo https://bit.ly/4b6swID
      3. DV2025 Aşamaları başlığının ilk iletisinden itibaren okunması...İşte link https://yesilkartforum.com/forum/topic/7230/dv2025-2025-green-card-lotosu-aşamaları?page=1
      4. Süreç ile ilgili soruların DV2025 Aşamaları başlığı altında sorulması...İşte link
        https://yesilkartforum.com/forum/topic/7230/dv2025-2025-green-card-lotosu-aşamaları
      5. DV2024 ve DV2025 Mülakat Deneyimleri başlıklarının takip edilmesi
        Sürecinizi en iyi şekilde yönetebilmeniz, sorularınıza daha hızlı ve net cevaplar almanız açısından önemlidir.
        Sürecinizde başarılar...
      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @yck06, içinde söyledi: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Hong kong mülakat evrakları için çok şey yazılıyor. Bazılarının konsolosluk sitesinde yazıyor dediği şeyleri göremiyorum. Başka bir site mi var yoksa yorumlama mı acaba onlar. Örnek olarak ikamet belgesi nerede belirtilmiş. Formül A aslı tamam fotokopiside mi istenmiş.

      Bu sene Hong Kong'un ilk mülakatına giren @onuru arkadaşımızın mülakat deneyimini okuyabilirsin hocam

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Ben Batur
      Ben Batur
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 1 / 14