@erenotti çok sevindim. Harikasınız, tebrikler…
Alper Bayram tarafından gönderilen iletiler
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@denizci10 tebrik ederim Orçun Bey. Sebat etmenin canlı, kanlı örneğisiniz.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@erenotti haklısınız. Geçen yıl eşimle new yorkta yaşadığımız 7.5 aylık tüm tecrübemizi ilgili başlık altında paylaştık. büyük ilgi gördü yazdıklarım. Hatta turist vizemi avukatsız uzattım, sürecin tüm adımlarını formun nereden nasıl indirileceğini, çekin nasıl doldurulacağını uzun uzun youtube videosu çeker gibi yazdım. Ancak oraya giden insanlar biraz yerleşip ne olup bittiğini gören insanlar kendilerine danışman sıfatı alarak bu tür bilgileri parayla sunmaya başladılar. Aslında bakılırsa bilginin parayla sunulması ayıplanacak bir durum değil. İçinde bulunduğumuz çağ böyle. Bu yüzden sizin gibi @redbeard gibi forumdaşların paylaşımları çok kıymetli. Ha bu arada ben döndükten sonra ilgili başlık altında doğru düzgün bilgi paylaşımı yapan kullanıcı sayısı da tek tüktür. Maalesef işini gören bir daha uğramaz oluyor. Redbeard gc’sini aldı hala bilgilendirmeye önem veriyor. Umarım ve dilerim siz de alacaksınız. Evren iyiliklerinizi karşılıksız bırakmayacak.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Figen Hanım’dan ücret karşılığı hizmet alıp buraya teşekkür mesajı yazanların yorumlarının altında bu bir reklamdır ibaresi olsa sanıyorum pek sorun kalmayacak.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Redbeard sizi tebrik ediyorum. Kendiniz ve sevdikleriniz için anlamlı bir gelecek inşa edeceğinize yürekten inanıyorum.
5 Mayıs 2025’te bana da green card çıkacak ve bu başlıkta sizlerin yazdıklarından öğrendiğim gibi ben de bu yöntemle chicago ya da los angeles’ta süreci başlatacağım. Bu da totemim olsun. Şimdi dualarımız başta @erenotti ve kartını bekleyen diğer forum üyeleri için. -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
elbette, görüşlerimize körü körüne sarılmak bizi gelişmekten uzak tutar. siyahın içinde beyaz olduğu gibi, beyazın içinde siyahı bulmak da mümkün. buradan oraya giden insanların ekseriyeti zengin olma hayalini başa koyarak göç ediyor. buradaki yanlışlığı ya da bakış açısının farklılığını sizin gibi ben de görüyorum. bununla birlikte Green card sizin gibi insanlara çıksın ki, kalbiyle, beyniyle orada fark yaratan bizden de insanlar olsun.
Green card'ın parayla satın alınamaz bir değer olduğuna inancım da şuradan geliyor. Orada 50 yaşında doktor olmaya karar verdiğinizde hayalinizi sonuna kadar destekleyen anlayış varken, burada maalesef 40'larının ortalarında 25 yıllık tecrübeyle seni emekliye ayırmaya çalışan bir anlayış var. 102 yaşında kendine doğum günü pastası almaya gelen bir kadının koluna girerek yardımcı olduğumda katılımcılıklarının boyutunu daha iyi anlamıştım. ben sizin de mutlu ve başarılı olacağınıza inanıyorum. -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@erenotti belirli konularda size hak veriyorum. Burada belirli bir seviye ve yaştan sonra o maceraya atılmak 20’li yaşlarının başındaki insanlarla aynı sonuca ulaştırmıyor insanı. Ancak benim öncesindeki turistik seyahatlerimde de, yatırım amaçlı keşif denememizde de gördüklerim, yaşadıklarım genel anlamda olumlu deneyimlerdi.
İnanırsan başarırsın ülkesini kendi gözlerimle çok defa gördüm. Saat 16’da baba oğul surf tahtasıyla hafta içi surfe yapan insanlar gördüm. Ny değil tabii ama hayatı keyifle yaşayan insanlar hiç azımsanmayacak kadar fazla. En önemlisi bir tanıdığınız olmadan da orada var olabilmeniz.Tüm bunlarla birlikte türkiye’nin amerikayı her anlamda uzun bir zamandır politik olarak özellikle kopyaladığını düşünüyorum ve dediğim gibi size katıldığım noktalar az değil.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Redbeard @erenotti, sürecin mental olarak ne kadar zorlayıcı olabileceğini en fazla tahmin edebilirim. Eşimle birlikte turist vizesiyle 7-8 ay kadar ny’ta yaşamıştık. Yatırım fırsatlarını yerinde görelim, dilimizi geliştirelim düşüncesiyle. Paranın nasıl su gibi aktığını yaşayan bilir. Ancak maddi konular haricinde sisteme olan inancınızı her şeye rağmen kaybetmemeniz çok önemli. Yazması kolay, uygulaması zor bu anlayış orada başlatacağınız hayat için gerekli. Bir yerden sonra gc’nin kendisi bile bütün anlamını yitirse de parayla satın alınamayacak bir değeri elde etmek üzeresiniz. Umarım bir ay içinde bütün bu gergin bekleyiş mutlulukla sonuçlanır. Ha gayret.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@erenotti ve @Redbeard'in durumlarını merak ediyorum. neredeyse kasımdan beri amerikadalar ve aos sürecinde tek eksikleri mülakat. neredeyse temmuzun ortasına geldik ve kendi adıma gerildim.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@hatip şeffaflıkla tecrübenizi paylaştığınız için teşekkürler. vize uzatma yapacaksanız işlemlere iki hafta içinde başlamanızda fayda var.
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şansı artırmak için bazı önerilerde bulunan arkadaşlara nacizane bir tavsiyem olacak. Olur da bir gün yasal olarak amerika’ya giderseniz mevcut düşünce sisteminizi burada bırakarak gidin. Parçası olmaya çalıştığınız ülke çeşitliliğe, eşitliğe inananların ülkesi. Bunu 10’dan fazla dv lottery çekilişini kazanamayan biri olarak yazıyorum.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
DV2024 talihlisi arkadaşımın case numarası 6700'lerde. ve mayısın ilk haftası biterken henüz mülakat alabilmiş değil. sizin numaranız 24 binlerde. her yılın hikayesi farklıdır belki dv2025'de ankara başka türlü bir performans gösterir ancak ben bu durumu riske atmaz direkt olarak aos ile ilerlerdim. DS260'ta Ankara'yı seçmelisiniz.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@Mehmet-Fatih-Aslan tebrikler Mehmet Bey.
Yerinizde olsaydım kendime önce büyük bir karaf kahve yapardım.
Çünkü bu başlıkta hızlı ve dikkatli bir şekilde okumanız gereken 154 sayfa var. Daha önce Adjustment of Status yoluyla Green card süreçlerini başlatmış ve buradan yönetmiş insanlar var. Onların tecrübeleri aydınlatıcı olacaktır. Dilerseniz süreci bir göçmenlik avukatıyla da ilerletebilirsiniz.Kendiniz devam edecekseniz, DS-260 formunu doldurduktan sonra turist vizenizle Amerika'ya giriş yapın, 90 gün bekleyip aos sürecinizi başlatın. DS-260'ı doldururken mülakat yeri olarak ankarayı seçmelisiniz. Sonrasında yapmanız gerekenler için bu başlık fazlasıyla işinizi görecektir.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@EasternStar zaten göç eden aileler en çok çocukları için üzülürken aslında göçe en erken uyum sağlayanlar yine çocuklar oluyor. Filtresiz gözleri neyin doğru, neyin yanlış olduğunu bizden daha hızlı kavrıyor.
Sizi de tebrik ederim. Oraya gider gitmez Türklerin el attığı işlerle sınırlı kalmayıp bambaşka iş kollarında da fırsatlar yaratabildiğiniz ve bunun pekala mümkün olabildiğini gösterdiğiniz için. -
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@nyclover selam. hafta sonu araya girdiği için güncelleme olmaz.
pazartesi, salı gibi ''received'' i görürsünüz. çarşamba, perşembe gibi approved'u cuma, pazartesi gibi issued'ü görürsünüz. her şey yolunda giderse... salı gibi ptt'ye vizeli pasaportunuz teslim edilir. -
RE: Mülakatsız B1/B2 Turist Vizesi YenilemeZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Selam. 1 Ekim günü oluşturduğum mülakatsız vize yenileme başvurum 17 ekim itibarıyla “issued” oldu. Aynı gün pttye verildiği mesajı geldi. Mevcuttaki mülakatlı randevular 15-16 ay sonrasına verilirken mülakat stresi olmadan 2 haftada vize almak gerçekten çok büyük bir lüks ve konfor. Şu uygulama bile bu ülkenin diğerlerinden anlayış farkını ortaya koymaya yetiyor.
-
RE: Change of Status (I-539 Gocmen Olmayan vizeyi uzatma ya da degistirme)Amerikan Vizeleri içinde yayımlandı
@amarico 29.sayfadaki detaylı yazıma bakabilirsiniz.
-
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
@daydreamer
teşekkür ederim. gelir gelmez hızlı bir temponun içine girdik. babamızın kaybı, büyük deprem, yeni işler derken girdik yine bir girdabın içine. yakın zaman içinde tekrar oraya gitmek gibi bir niyetimiz yok. mayısta Gc sonuçları açıklanacak, 14 yıldır ilk kez oradayken başvurduk, belki bu yıl şans bize güler. Gülmezse er geç hayatımızı oraya taşıma isteğimiz baki. -
RE: ABD'ye Yeni Taşınmış Göçmen Olmayan Kişilerin TecrübeleriAmerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
Yeni yaşamınız size sağlık, mutluluk getirsin. Her adımınızın arkasında özenle düşünülmüş bir hazırlık süreci var. Oralarda kendinizi yalnız hissettiğiniz her an, buralarda sizi merak edenler olduğunu hatırlayın. iyi gelecektir.