• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ikizbabasi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 6
    • Konu 3
    • İleti 467
    • En İyi 337
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 1

    ikizbabasi

    @ikizbabasi

    ⭐

    772
    İtibar
    3451
    Profil Görüntülemeleri
    467
    İleti
    6
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Halifax

    ikizbabasi Takip etme Takip Et
    ⭐

    ikizbabasi tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Amerika'ya gitme sebepleriniz ?

      -Toplumuzda bizlerde dahil ama az ama çok her geçen gün birbirimize karşı daha duyarsız ve saygısız olmak.
      -Eğitimin artık ezbercilikten ziyade öğretilmesi gerektiğinin farkına varmamız.Eğitimin içinin boşaltılarak özel sektöre kaydırılması, insanların hadi kendimden geçtim en azından çocuğum iyi bir yerlere gelsin düşüncesi ile aylık kazançların büyük bir kısmının eğitime harcanarak yaşam standartlarının düşmesi.
      -Kendinden vazgeçmemek
      -Bugün insan hakları günü olmasına rağmen sadece sözden ibaret olmadığının farkına varmak,insanca yaşamanın herkesin hakkı olduğu anlamak.
      -Ve bir çok konu için daha önce olamaz,bu kadarı da pes diyeceklerimizin
      artık normal olarak karşılayabileceğimiz mantığına bürünmemiz.

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Mübarek kandil günü sana, numarası yüksek olan arkadaşların en kısa sürede vize tarihi almaları;çekiliş günü ekranda you have been randomly yazısını görmek isteyenlerin dualarını kabul eyle yarabbim.Kandiliniz mübarek olsun.Aklımızdaki ve gönlümüzdeki hakkımızda hayırlı olsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Haksızlıkların,eşitsizliklerin,adaletsizliklerin ve ezilmenin olmadığı,emeğin sömürülmediği,aydınlık,eşit ve güzel bir dünyayı göreceğimiz günlerin geleceği umuduyla,tüm emekçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma günü kutlu olsun.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      arkadaşlar ne kadar güzel değil mi? @semavi nin yaptıkları @mhepekiz ile hiç tanışmamışlar sadece forumdan başlayan arkadaşlık harika bir yardımlaşmaya ve kazanıma dönüşüyor.İyi ki bu forumdayım çok mutlu oluyorum böyle yardımlaşmaları okuyunca.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: Amerika'ya büyük umutlarla gelip mutlu olamamak

      @roccorocco öncelikle geçmiş olsun.Vazgeçmek için mi buradan ayrıldınız.Forumdan hikayenizi az çok biliyorum siz dünyada her yıl yaklaşık 15 milyon civarı başvuru yapılan ve sadece 50000 kişinin seçilip yeni hayat başlayacak şanslı kişilerdensiniz.Bu seçim bile her şeyin güzel olacağına bir işaret.Ama unutmamak gerekir ki emek olmadan ekmek olmuyor.Ben inanıyorum Türkler her yerde başarılı lur.Çünkü biz ülkemizde o kadar çok zorlukla hayatımızı devam ettiriyoruz ki artık hayatta kalmak ve mücadele etmek genlerimizde var.İnanın bu zor günleriniz geçecek ve burada başarmış olmanın mutluluğunu bizimle paylaşacaksınız.
      Unutmayın çaresizseniz,.çareSİZSİNİZ.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Allahım konuyu biliyorsun Amin.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2020 bekleme odası

      Foruma uzun zamandır girmiyordum.Şöyle bir göz gezdirdim.Eskiye oranla üsluplar değişip,birbirlerini kırıcı oldukça mesaj var.Burada herkesin amacı birbirine yardım etmek,deneyimlerini paylaşmak.Ve en önemlisi birbirinin fikrine saygı duymak.Forumda ne hikayeler okuduk(hele ki @orhanvegs in süreci,unutulmazlar arasındadır.Şuan ne yapıyor uzun zamadır girmediğim için bilmiyorum),neler paylaştık.Birbirimizin dertlerine,sevinçlerine ortak olduk.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: Amerika'da Yaşanacak Eyalet ve Şehrin Seçimi

      Eyalet konusu üzerinde durulması gereken en önemli konu.Yeni bir hayata başlıyorsunuz ve elinizde seçme şansı var diye düşünüyorum.Türkiye de genelde doğulan şehirde kalınıyor.Üniversite yada iş hariç genelde aile ve eş dosttan ayrılmak yeni bir yaşama başlamak zor bir süreç olarak gözümüzde büyüyor.
      Ve istemiş olduğumuz hayatı yaşamak için zorluklar göze alınamıyor.
      Ama Amerika da yeni bir hayat için elinizde bir şans var.Küçük bir yerde iseniz büyük şehirde yaşamak,sıcak bir yerde iseniz daha ılıman bir yer seçmek v.b ö
      Bunun seçimi için istenilen kriterler belirlenip araştırma yapılmalı.Herkesin öncelik ve beklentileri farklı olduğu içın kriterler göre şehir seçilip o şehrin yaşam maliyetleri,iş olanakları ve bir çok konu hakkında bilgi sahibi olunmalı.Karşımıza çıkabilecek riskler aza indirgenmeli.özellikle maddiyat açısından çünkü zaten 1 liramız orada yaklaşık 0,25 kuruş.Ve giderken bütçeler sınırlı olacaktır.Tabii ki her şey planladığımız gibi olmayacaktır ama en kötü plan bile plansızlıktan iyidir.

      Eyaletler içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: [Arşiv] Sayılar ile DV 2018

      @asilcenk Son düdük çalmadan maç bitmez....
      Gönlünüzü ferah tutun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: [ilk Mesaj Güncel] - Amerika Rehberi - Greencard Sonrası için Faydalı Linkler (İş,Ev,Araba,Alışveriş)

      Amerika da dikkat edilecek konular hakkında bir video.Tabii oradaki arkadaşlarımız bu ve benzeri konuları da paylaşırlarsa bir nebze olsun yeni gidecek olan arkadaşlarımız bilgi sahibi olur.Dikkat edilmesi gereken konular var.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi

    ikizbabasi tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: YeşilkartForum kurucumuz Ali Cihan bey, Çocukluk Çağı Kemik Kanserine Karşı Geliştirdiği Tedaviyle “OutSmarting Osteosarcoma 2025 Hero Award” Ödülünü Aldı!

      Emeğine sağlık,çok gurur duydum.Başarılarının devamını canı gönülden diliyorum @crazycells

      Gündem içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @cenkaytoronto Guzel kardesim zaten kimse kolay olacagini soylemedi,eskiden de kolay degildi .Ben de burada 2.5 yildir yasiyorum ve hic kimsenin ne dedigini cok onemsemiyorum.Kanada'nin artilari oldugu kadar eksileride var.Yaparsin kendi analizini ister hayatina devam edersin istersen baska alternatiflere bakarsin.Sonucta agac degiliz.
      PR icin istemis oldugu sartlari yerine getirmeye calisiyorum zaten en dogru olanda bu. Ben elimden geleni yapayim da unutma; Kader,gayrete asiktir.

      Kanada içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      @cenkaytoronto Beklentim buyuk degil.Kanada'nin gocmenlik ile plani zaten belli.Sartlarimi yerine getirene PR'i veririm diyor.Onemli olan o sartlarda ustune duseni yerine getirmen.Aciklanacak olan neyi nasil kapsayacak hep beraber ogrenecgiz.O sartlari kolaylastirir mi,kolaylastirirsa nasil kolaylastirir hic kimsenin bir ongorusu ya da bilgisi yok.Hic bir sey de yapmayabilir.
      Biz elimizden geleni yapalim da gerisi Allah'in takdiri.Eger burada yiyecek ekmegimiz varsa hic kimse mani olamaz,eger yoksa da ne yapsak burada kalamayiz.

      Kanada içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: TS2023 başvurusu ile çalışma izni onayı

      Gocmen Bakani konu ile aciklama yapti.Kanada'da su an 2.5 Milyon kisi Temprorary vize ile bulunmakta ve bunlari Perminant vizeye cevirmeye calisacagiz dedi.Bunun ile ilgili baska bir detay su an icin bilinmiyor.Bunu yapmak icin nasil bir program aciklayacaklar ya da nasil bir uygulama olacak sonbahar aylarinda acikliga kavusacak.

      Kanada içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      @orkunktt Yeni hayatinda her seyin kolaylikla ve gonlunce olmasi dilegiyle...

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Double has not been

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Excel dosyasina ilk hangi arkadasimiz nickname ni yazacak bakalim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @ebrkan92 DS260 formunu erken gondermek onemli tabii ki ama case numaranizin current olmasi cok daha onemli.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      @hayatzoryav Herkesin sansi ayni guzel kardesim.Hic merak etme.Hele bir secil,bir yol bulunur.Herkes sana burada yardimci olmaya calisir.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi
    • RE: DV2025 Sohbet Odası

      Yerimizi alalim arkadaslar adettendir cekilis gunu.Hayirlisi ise kolaylikla surecin tamamlanmasi dilegiyle.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      ikizbabasi
      ikizbabasi