• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. biophys
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 2
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 90
    • En İyi 44
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    biophys

    @biophys

    69
    İtibar
    133
    Profil Görüntülemeleri
    90
    İleti
    2
    Takipçiler
    2
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    biophys Takip etme Takip Et

    biophys tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Merhabalar 31 Mart konsolosluk görüşmesi sonucunda bu sabah Mahall deki VFS bürosundan Pasaportumu aldım. Konsolosluk görüşmem sabah 8 de idi. Ben yakınlarda bulunan Greenpark Ankara otelinde kaldım. Sabah çıkış yapmadım eşyalarımı otelde bıraktım sadece gerekli evrakları yanıma aldım. Hatta oda kartımı bıraktımı da resepsiyona bıraktım, Otelden sadece 10-15 dk yürüme mesafesinde bulunuyor konsolosluk. Ben biraz erken gittim ancak çok erken gitmeye gerek yok. Randevu saatinden 15 dk öncesinde dahi orda olsanız yeterli oluyor. Konsolosluğun hemen yanında bir emanetçide mevcut. Eğer arabanızla gideceksiniz çevrede park yerleride mevcut, konsolosluk sadece basit araç anahtarına müsade ediyor. Ben 745 de içeri giriş yaptım. Önce pasaportlarınızı alıyorlar, burada randevunuz olup olmadığı kontrol ediliyor muhtemelen. Sonrasında pasaportlarınınz size geri veriliyor ve güvenlikten geçiyorsunuz. İçeri girdiğinizde immigrant olduğunuzu söylediğinizde size 2 adet kagit veriliyor. Bu numara sırasınız oluyor, hem evrak teslimi hemde sonrasında görüşme için. Öncekilke evrak teslimi gerçekleşiyor. Benden pasaport, resimler, nüfus kayıt örneği (güncel), adli sicil kayıtları (bende isviçrede vardı istenen, 1 yıldan fazla kaldığın her ülkeden alınmış olması gerekiyor), ve pasaport teslim için alınan UİG numarası olan confirmation page alındı. Job offer a gerek yok ama sizde var mı diye soruldu bende yok dedim. İngilizce mi Türkçemi diye sordu, ingilizce dedim. Teslim ettiğim tüm evraklar bunlardı. 15-20 dk sonrasında bana sıra geldi. Önce sağ el yukarı kaldırılıp yemin ettiriliyor. Sonra herkese sorulan sorular: nerede yaşamayı planlıyorsun, ne yapmayı planlıyorsun, şuanki işin ne, amerikadaki hiç contacts ların var mı vs gibi sorular geliyor. Ayrıca daha önce hiç amerikaya gittinmi, başka bir ülkede yaşadın mı gibi sorularda geliyor. Ben akademisyen olduğum için CV çok teknik geldi bana ayrıca non scientist bir insana yaptığınız işi nasıl açıklarsınınız gibi bir soruda geldi. Sonrasında herşey iyi gözüküyor 1 hafta içerisinde mail alırsınız dedi.

      Mülakattan 2 gün sonra pasaport alım için akşam 17 civarıbda mail geldi. Ben pick up seçimiştim , randevu oluşturdum ve bu sabah aldım. VFS de de benden sadece kimlik istendi. Buraya da erken gelmenize gerek yok, randevu saatinden 5 dk önce olsanız yeterli oluyor.

      Bu süreci de böyle bitirdik, darısı bekleyen arkadaşlara, Asıl zorlu süreç bundan sonra başlıyor. Amerikada NJ de 1 seneye yakın bir süre yaşadığım için bazı tecrübelerim var. Deneyimlerimizi aktarmak isteyen arkadaşlar iletişim bilgilerini mesajdan paylaşabilirler. Hepimize hayırlı olsun diyorum. Burada birbirimize çok destek olduk, herkese teşekkürler.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @media evet anladim bu batch te Aralik DQ olanlar yok sanirsam, gelenlerin gozu aydin, lutfen deneyimlerinizi adim aadim burdan paylasin 🙂

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      Malakati sonuclananlarin Tebrikler, hayirlisi olur umarim. Bende Unganlar randevusunu hallettim . Biraz erken aldim mulakat tarihinden is den izin almak ustuste sorun olmasin diye. Sabah 940 randusuna 9 20 gibi aldilar 11 de de isim bitmisti. Once 4. Katta pasaport ve asi kartlari teslim ediliyor. Orda fotograf cekip sizi 5. Kata yolluyorlar , Burda bir miktar 1500 tl civari sanirim bir ucret oduyorsunuz. Sizi rontgen icin 3. Kata yolluyorlar, sonrasinda da tekrar 4. Katta doktor randevusu asilar odeme islemleri yapiliyor. Tavsiyem rahat kiyafetler giymeniz cunku hem doktor hem rontgen cekimlerde giysileri cikarttiriyorlar ve onluk giydiriliyor, taki saat vs tak cikar sorun olabilir. Unganlarin yeri de hemen kugulu Parkin yaninda , Ataturk Bulvari tarafindan girerseniz bir kafenin yanindan giriyorsunuz pasaja. Tunali tarafindan ise Kitir in hemen ordan gecis var.

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @saydogan Evet boyle durumlar okumustum, mulakati yapan konsolosluk gorevlisinin ya Tina gore degisiyor sanirim durum. Bu yuzden Vize reddi tabi ki olmaz ama yine de ingilizce girmekte fayda var, zaten sorular hep ayni cunku

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Melek-Alan Melek Hanim, sanirim diger arkadas ya benim merak ettigim noktaya Takili PD tarihinizi ogrenmek istemis olabilir, 2024 yil inda icersinde ,(benim PD Ocak sonu 2024) PD olanlarin NVC den hala welcome letter lari gelmedi, I140 formlari cok onceden onaylaninlarinda dahil olmak uzere, sanirim Ekim sonrasi gonderilecektir diye tahmin ediyorum, Hayirlisi olsun herkes icin , sizlere de kolay gelsin,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @meke PD si 2024 te olanlarda surec daha farkli ilerleyebilir, onceden anladigim kadariyla I140 Kabul aldiktan sonra NVC welcome letter yolluyor ve DG Ola biliyordun, 2024 basvurularinda sadece case number olusturuldu, DG olan yok sanirim EB2 niw basvurularinda, yani bekleme suresi daha da uzuyor gibi malesef

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @chemistontheroad Tebrikler benimde 29 ocakti , olmusum , bende bu kadar hizli beklemiyordum bu durumda mart Nisan gibi gelebilir konsolosluk gorusmeleri

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Gokturk-GMD hocam dosyalari mail araciligiyla yollamaniz gerekiyor

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Gokturk-GMD Cok sevindim hocam , ellerine gectikten sonra 1 ay gibi bir sure icinde de DQ maili geliyor hocam

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Mayna Turkiye yok o listede , genelde asya ve Africa ulkeleri var ,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys

    biophys tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway usavisascheduling Cok Ilginc , herkes ayri bir deneyim yasiyor bende Sorun yasamistim appointment confirmation ciktisini ikinci girisimde gorup almistim hic transaction ciktisi almadim ama onu goturenleride gordum, Bence uzerinde uid kodu ve barcode varsa tamamlanmis oluyor senin passport no visa type passport teslim sekli ve bazilarinda ds260 numarasi bilgileride oluyor ciktida bunlar varsa ok hatta Bence sadece uid no ve barcode varsa ok

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway visa randevusunu one cekemiyorsun cunku randevu nvc tarafindan ataniyor olmasi lazim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @phd Evet bu oluyor uzerinde uid senin pasaport numaran visa kategori pasaport teslim sekli ve bazilarinda ds260 no yazili transaction veya appointment confirmation ciktisi oluyor uid no yazili ve barcode varsa ok

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway transaction veya appointment confirmation ciktisi olmasi lazim UID numarasi yazili barkodlu onu print alabildin mi?

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @scholarway Yok gerekmiyor ek belge. Konsolosluk mulakatinda cv gerekiyor zaten intent plan o esnada sana sorulabiliyor, nerede Yasamayi calismayi planliyorsun vs gibi. Giriste ise hic birsey sorulmuyor sadece stamp basiliyor ve sari bir zarf var o veriliyordu. Ama bu zarf sistemi de kaldirilmis artik Elektronik ortamda gonderiliyormus bilgiler. Sadece vizenin basili oldugu pasaport yeterli bu durumda . Ben Bayramda gir cik yaptim. Turkiyede bu visa turuyle ilk Gidisim mi diye sordular , USA da ise beni gumruk polisi ayri bir odaya yonlendirdi. Orda passport ve sari kapali zarfi alip pasaporta giris basildi o kadar .

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @aksinaletinsan arkadas Hali hazirda ny da posdoc , Evet kendisi de sasirdim Bence bunun USA icinden artan basvuru orani ile alakasi var ,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @mrkc Regular process icin EB2 NIW degerlendirmesi zaten ortalama 22 ay sure veriyorlar suan, 2024 Subat ayindan beri bir cevap gelmeyen arkadasta var bildigim, O Amerika icersinden basvurdu ,

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @Özgür-Şahin IL de ds260 icin submitted ettigin belgeler isteniyor . Ayrica konsolosluk tan da mailler geliyor orda da yaziyor , standart e devletten alinan nufus kayitlari arsivli adli sicil evli ise ve cocugun varsa Dogum belgeleri visa icin dotograflar pasaportlar ve cv ler lazim oluyor birde sormuyorlar ama ds260 in confirmation sayfasi lazim . Ayrica visa scheduling den olusturdugun pasaport teslim icin transaction page sayfasi

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @media Hayirli olsun, once SSN lerin geliyor sanirim

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys
    • RE: ABD’de Bir İş Teklifi Gerektirmeyen Green Card Başvurusu (EB-2 veya NIW)

      @saydogan Evet boyle durumlar okumustum, mulakati yapan konsolosluk gorevlisinin ya Tina gore degisiyor sanirim durum. Bu yuzden Vize reddi tabi ki olmaz ama yine de ingilizce girmekte fayda var, zaten sorular hep ayni cunku

      İş Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      B
      biophys